Wijziging User Review - Jimmychan DaaNMageDDoN

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaaNMageDDoN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-05 18:09
voor de zekerheid (zie het PSje onderaan voor de ongevraagde kritiek hierover)
Jimmy:1968876
DaaNMageDDoN:41240

Het betreft mijn (DaaNMageDDoN) review bij Jimmy: https://tweakers.net/aanbod/editRating/1314680
We zijn overeengekomen (https://gathering.tweaker...iscussion/9844558/41240):

dat de beschrijving en communicatie 5 sterren krijgen en dat mijn tekst moet worden:
"Na een miscommunicatie alles goed opgelost, een uitstekende tweaker!"

Ik geloof dat ik hiermee alles in gang heb gezet, zo niet dan hoor ik dat graag en alvast bedankt voor de aanpassing natuurlijk!

PSje:
Misschien niet helemaal de plek, misschien niet op prijs gesteld, dan niet verder lezen, zo wel: even wat ongevraagde feedback, kijk maar wat jullie ermee doen:
In het voorbeeld staat:

"Wijziging User Review - [ID verkoper] [ID koper]". Hierbij dien je de velden [ID verkoper] en [ID koper] te vervangen door de ID's van de twee betrokken accounts. Bijvoorbeeld "Wijziging User Review - Microkid Zeef"

Dus geen ids, maar nicknames....en niet 2 nicknames maar 1?

Ik heb nooit iets gekocht van Jimmy, toch kan ik een review plaatsen, vreemd. Uiteraard zelf een poging gedaan de review aan te passen/te verwijderen. Dat geeft de 403 error, zie ons dm draadje voor een screenshot. Waarom zouden jullie voor een dergelijke melding kiezen en niet meteen naar die instructies ?
Ik weet ook niet meer hoe ik die instructies vond, volgens mij zat dat ergens verborgen in het menu'tje bovenaan, weet ik niet meer, kan zijn dat ik me vergis maar geloof niet op een logische plek.
Kan me voorstellen dat jullie dit voor veel verwarring zorgt en jullie onnodig veel werk oplevert. Ziet er ook naar uit dat dit al lang zo werkt (de instructies stammen uit 2011).

Tenslotte, moet dit in het openbaar?; Neem aan dat iedereen hier kan zien wie met elkaar een geschil willen oplossen, of dat echt zo is, kom ik zo pas achter als ik op "plaats topic" klik.

Alsjeblieft, neem dit niet aan als kritiek, fijn dat jullie er zijn en hier iets aan kunnen doen, maar voor een site als deze een methode als dit toepassen, tja hoef ik eigenlijk niet uit te leggen hoe vreemd dat is.

Mvg Daan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Aangepast.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.