Toon posts:

hoe krijg ik mijn netwerk aan de gang????

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
uitleg:

Ik heb windowsxp mijn broer heeft windows98 hoe krijg ik het netwerk aan de gang?

ohja hij ziet mij wel maar ik zie hem niet en hij kan niet in mijn computer komen omdat hij dan eerst een of ander password in moet voeren maar die weet ik ook niet!

Kan iemand mij ff uitleggen hoe ik het netwerk wel kan laten werken en zodat we elkaar ook kunnen zien in de werkgroep enz!!!

En dan heb ik nog iets en wij willen internet ook delen uitleg:

mijn broer heeft internet via de sataliet maar nu wil geen een programma snappen dat de bytes via de modem verzonden worden en via de schotel weer binnen komen oftewel welk programma doet dat wel zodat ik ook vanaf mijn pc via de schotel kan internetten?

Dat waren mijn vragen weet iemand hier een antwoord op reply dan ff of stuur een mailtje naar boesveld5@zonnet.nl

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Welkom op het forum!

Lees eerst het volgende eens door:
Hier is heel wat leesvoer voor uitgevonden:Kijk daarna eens of je niet het een en ander kunt vinden met de search van Gathering of Tweakers.

Misschien een extra tip na aanleiding van je eerste post: lees de algemene FAQ eens door, dat maakt je verblijf op Gathering of Tweakers vast een stuk aangenamer.

Dit topic is gesloten.