[fp]Geen timestamp bij frontpage adv

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:03
Ik weet niet of ik dit hier moet melden of bij Feedbacktopic voor advertenties (banners), anyway - .plan: Met iCue Link maak je een einde aan de kabelwirwar in je rgb-pc

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WoB2b9WU-qBOn6JelTGeip6mtsY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UGRQkkvuJ6xzF4LaxpCjy9FZ.jpg?f=fotoalbum_large

Gereproduceerd in Firefox, Chrome, Opera & Vivaldi. In de advertorial zelf staat een timestamp van 8:00. Raar! }:O

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Geen van beide, dit is gewoon bewust zo geïmplementeerd :)
In de advertorial zelf staat een timestamp van 8:00. Raar! }:O
De advertorial krijgt tegenwoordig de eerste 24 uur na publiceren een vaste plek, waardoor we het (ook) verwarrend zouden vinden als er nu een artikel met publicatietijd 8:00 zou staan tussen (op dit moment) artikelen van 15:11 en 14:57.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"De advertorial krijgt tegenwoordig de eerste 24 uur na publiceren een vaste plek"
Ik kan mij vergissen, maar heb er onlangs een omhoog zien verplaatsen tussen de nieuwsberichten na F5'en op de FP, dit tijdens de eerste 24u.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:39:
"De advertorial krijgt tegenwoordig de eerste 24 uur na publiceren een vaste plek"
Ik kan mij vergissen, maar heb er onlangs een omhoog zien verplaatsen tussen de nieuwsberichten na F5'en op de FP, dit tijdens de eerste 24u.
Met vaste plek wordt vaste positie bedoelt; een .adv van minder dan 24 uur oud wordt altijd op de 5e positie in de lijst gezet.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.