"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik ben morgen aan het werk op het station in Den bosch, bij de autoslaapexpres.
Net al met mijn baas overlegd op icq: We gaan iedereen vragen om dit ook te doen!
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
How many babies can a motherboard have?
Zoals Tom al verleden keer zei:
Ik snap het ook wel, maar juist daarom vind ik niet dat wij mensen moeten opdringen met 3 minuten stilte, dan doen we hetzelfde als de media. Laat ieder voor zich bepalen wat ie doet, maar ga zoiets niet opdringen.
They made me do it.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
[edit]
Ik zou niet discussieren, 's waar ook
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
idd voor Orkanen ofzo waar ongelofelijk veel mensen in dood gaan wordt ook geen 2/3 mins stilte gehouden.Op donderdag 13 september 2001 23:31 schreef Burat het volgende:
Niet voor.
Ik vind dat we moeten relativeren. Het is heel persoonlijk gebracht door de media, maar we houden ook geen stilte voor de mensen die sterven aan oorlogen elders, rampen, honger, ziektes, ongevallen, etc.
Maar ik ben ook niet tegen, dus als iedereen het graag wil: go ahead
Net zoals met ramp met chemische fabriek in India ofzo ergens tijd geleden (lange tijd geloof ik) Daarbij gingen ook veel onschuldige mensen dood, maar daar is ook geen stilte voor gehouden.
Het is heel triest wat daar gebeurd is maar ik ben toch tegen die 3 mins stilte.
There is no magic.
Discussies graag in de andere draad hieroverOp donderdag 13 september 2001 23:38 schreef The_Will het volgende:
[..]
idd voor Orkanen ofzo waar ongelofelijk veel mensen in dood gaan wordt ook geen 2/3 mins stilte gehouden.
Net zoals met ramp met chemische fabriek in India ofzo ergens tijd geleden (lange tijd geloof ik) Daarbij gingen ook veel onschuldige mensen dood, maar daar is ook geen stilte voor gehouden.
Het is heel triest wat daar gebeurd is maar ik ben toch tegen die 3 mins stilte.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
tegen: ik denk dat er rond die tijd weinig mensen gebruik maken van got.
Ze hadden het beter in het weekend om 12 uur kunnen doen of om gebruike tijd 8 uur savonds.
maar toch zeer goed idee
Blanco stem.Op donderdag 13 september 2001 23:31 schreef Burat het volgende:
Niet voor.
Ik vind dat we moeten relativeren. Het is heel persoonlijk gebracht door de media, maar we houden ook geen stilte voor de mensen die sterven aan oorlogen elders, rampen, honger, ziektes, ongevallen, etc.
Maar ik ben ook niet tegen, dus als iedereen het graag wil: go ahead
Op zich vind ik dat het iedereen zijn eigen keuze moet kunnen zijn. Daaron ben ik niet voor en ook niet tegen.
(discussie: [topic=227005/3/25] )
zo'n stilte moet uit eerbied zijn, niet uit verplichting
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Als het aan mij ligt bepaalt iedereen dat voor zichzelf. Ik ga geen 3 minuten niets doen. Nu moet je dit niet zien als gebrek aan respect of iets dergelijks. Ik laat me nooit zo meeslepen bij zulke gebeurtenissen, waar mensen bij betrokken zijn waar ik geen band mee had.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Dat is tog geen discussieOp donderdag 13 september 2001 23:39 schreef Traag het volgende:
De andere draad voor de discussies aub
There is no magic.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Als je tijdens tweede kamerverkiezingen een stembiljet invult, geef je ook geen reden...Op donderdag 13 september 2001 23:55 schreef The_Will het volgende:
[..]
Dat is tog geen discussieIk beargumenteer m'n mening.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
--------------------------------------------------------------------------------
Ik snap het ook wel, maar juist daarom vind ik niet dat wij mensen moeten opdringen met 3 minuten stilte, dan doen we hetzelfde als de media. Laat ieder voor zich bepalen wat ie doet, maar ga zoiets niet opdringen.
--------------------------------------------------------------------------------
Helemaal mee eens, tegen dus.
"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
(wat zijn nou 3 minuten voor zoiets
Eeuwige n00b
Verwijderd
Ik zou wel graag reageren op je bericht, maar doe het niet.
Zie mijn 1e regel...
maar het is idd een beetje 'opdringen'. maar zo creeer je wat meer bewustzijn. gewoon doen dus.
This too shall pass
If it bleeds, it can be killed!
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Zie hieronder:
Op donderdag 13 september 2001 23:44 schreef poohbeer het volgende:
'gedwongen' stilte: TEGEN
zo'n stilte moet uit eerbied zijn, niet uit verplichting
...
trueOp vrijdag 14 september 2001 00:09 schreef Bas_f het volgende:
Meer een hype dan respect
They made me do it.
Nieuw, nu met Twitter
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
De islam kan uw vrijheid schaden
Amantes amentes
--
Be inspired!
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Maar laat de hele boel dan wel graag met een duidelijke boodschap op zwart gaan.
- This line is intentionally left blank -
Maar waarom een stemming de admins dienen dit onderling te beslissen en niet alle bezoekers van Tweakers.
Followups naar een ander draaitje
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Exact expert nodig?