Ik heb volgens mij een fout gemaakt bij de bestelling van mijn nieuwe PC.
Ik heb een ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI gekocht. Maar ik lees (nu pas) dat deze gemaakt is voor de CPU generatie AMD Ryzen™ 7000 Series Desktop Processors.
Ik heb echter de AMD Ryzen 7 9700X Boxed besteld en die is is van de CPU generatie AMD Ryzen 9000
Mag ik daaruit concluderen dat deze 2 niet samengaan? Als dat zo is dan is het flink balen omdat het al een heel uitzoekwerk was om een goede CPU te vinden (prijs kwaliteit) voor een 4K computer.
Wat is nu het beste alternatief dat ik niet enorm de kosten opjaag en de kwaliteit achteruit laat gaan.
- nieuwe moederbord, zo ja welke adviseren jullie me dan
- nieuwe processor, zo ja welke?
Rest van de build
Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Black
- nno3D GeForce RTX 4080 SUPER X3
DeepCool LS720 Zwart
NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart
Corsair DDR5 Vengeance RGB 2x16GB 6000
Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB
AOC U27G3X (2x)
Mijn dank is groot
Ik heb een ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI gekocht. Maar ik lees (nu pas) dat deze gemaakt is voor de CPU generatie AMD Ryzen™ 7000 Series Desktop Processors.
Ik heb echter de AMD Ryzen 7 9700X Boxed besteld en die is is van de CPU generatie AMD Ryzen 9000
Mag ik daaruit concluderen dat deze 2 niet samengaan? Als dat zo is dan is het flink balen omdat het al een heel uitzoekwerk was om een goede CPU te vinden (prijs kwaliteit) voor een 4K computer.
Wat is nu het beste alternatief dat ik niet enorm de kosten opjaag en de kwaliteit achteruit laat gaan.
- nieuwe moederbord, zo ja welke adviseren jullie me dan
- nieuwe processor, zo ja welke?
Rest van de build
Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Black
- nno3D GeForce RTX 4080 SUPER X3
DeepCool LS720 Zwart
NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart
Corsair DDR5 Vengeance RGB 2x16GB 6000
AOC U27G3X (2x)
Mijn dank is groot