Supermarktpersoneel misdraagt zich

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 4.387 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaplabel
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 06-12-2024
EWK schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:46:
[...]

Je blijft maar hameren op oude klanten, dat ze niets doen. Die kunnen niet asociaal zijn? Zodra ze grijs zijn, verandert een tokkie in een keurig mens? Dat kun je aan de buitenkant niet zien.

Je moeder wordt ervan beschuldigd, zo schijf je, van het gebruiken van haar scootmobiel als soort wapen. Ze had immers op mensen ingereden.
Dan zou ik het nog een keer lezen, het personeel omringde haar en daarnaast zei hij zelf dat die voor haar stond. Als ze de winkel uit moet dan waarom voor haar staan? smh

Het gaat erom dat als een man van 35 voor mij staan van 1.90m dan zou ik schikken, als een man van 1.70m voor mij staan dan maakt het geen indruk hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:41

SomerenV

It's something!

jaaplabel schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:47:
[...]
6. Nou ja, de manager heeft zelf toegeven dat de manager emotioneel reageerde. Ze vroeg ook of ik een klacht wou doen en ik zei nee... alleen doen kwamen ze met een winkelverbod.
Wacht... waarom zou je geen klacht in willen dienen? Als jij vindt dat je in je gelijk staat dan doe je dat. Als ik na een discussie met een klant vraag of ie een klacht in wil dienen, en het antwoord is 'nee', dan is dat reden voor mij om aan te nemen dat ie wellicht toch niet helemaal zeker is van z'n gelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door SomerenV op 06-12-2024 20:50 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaplabel
SomerenV schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:49:
[...]

Wacht... waarom zou je geen klacht in willen dienen? Als jij vindt dat je in je gelijk staat dan doe je dat. Als ik na een discussie met een klant vraag of ie een klacht in wil dienen, en het antwoord is 'nee', dan is dat reden voor mij om aan te nemen dat ie denkt dat ie het niet kan winnen.
De manager sprak rustig tegen mij en heeft meerdere keren gezegd dat de teamleider emotioneel was... zo ik dacht laten we het maar laten rusten al die keer erop was er een winkelverbod. Na deze dag ben ik wat emotioneler, nogmaals mam in het ziekenhuis, al ben ik normaal rationeler. Iemand val uit vanwege emotie? wat betekent? Misschien was haar moeder in het ziekenhuis of zo, dan ga ik geen klacht indienen. Vanuit mijn kant was het uitgepraat al kwam toen ineens het winkelverbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaplabel
Ik stop nu echt. Fijne avond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentjuh
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:38
Dat is het beste wat ik je heb horen zeggen in dit hele topic. Alleen jammer dat je je er niet aan houdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Ik denk dat je heel erg geschrokken en ontdaan bent dat je moeder in het ziekenhuis ligt. Terecht.
Ik denk ook dat je hierdoor een schuldige wil aanwijzen en dat daar een soort genoegdoening tegenover moet staan.
Wat ik in het verhaal mis is of je moeder een bekende is van de eerste klant die uitgescholden is. En of zij daardoor mogelijk erg emotioneel is geraakt in boosheid of verontwaardiging. Dat zou een boze medewerker alleen maar bozer kunnen maken of meer onveilig kunnen laten voelen.
Ik denk dat het belangrijk is dat je dit stuk inziet: je moeder heeft mogelijk goed bedoeld willen helpen, maar dit is uit de hand gelopen. Ik heb het topic gelezen, maar ik las ergens dat je ook de camerabeelden hebt gezien? Wat zag je daarop?
Mocht je moeder een bekende zijn van de andere klant speelt dit sterk mee. Zo niet: dan vrees ik dat er eerdere situaties hebben meegespeeld waar je geen weet van hebt.
Wat t ook mag zijn: ik zou je adviseren om je moeder de boodschappen voortaan aan huis te laten bezorgen via een bezorg abonnement en een andere supermarkt te zoeken waar ze voor kleine korte boodschappen heen kan.
Succes en beterschap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je blijft doorgaan over dat 62 jaar, en de manier waarop je antwoorden geeft en denkt dat het allemaal 100% de schuld is van het gemene personeel is, maakt het weinig geloofwaardig dat je kalm bent geweest, of een open gesprek bent aangegaan.

En mensen van 62 kunnen nog veel schade aanrichten.

Edit: hm, browser deed geen update en ik miste pagina 2-5. Ach ja...

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 06-12-2024 21:25 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knollie
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21:05
Als er een kleine kern van waarheid zit in het spreekwoord “zo moeder, zo zoon” dan is het waarschijnlijker dat je moeder net zo emotioneel en boosaardig heeft gereageerd als je zelf laat zien in dit topic dan dat het een lief oud vrouwtje is die geprobeerd heeft om verstandig een conflict te sussen. Als je weet waar supermarkt medewerkers allemaal mee te dealen hebben, en bij hun dan het potje ook wel eens vol kan raken, heb ik maar een advies aan je: breng zelf een bosje bloemen naar de winkel en doe ff normaal joh. Hulde voor de teamleider die ook nog eens met jou moet dealen en die daar rustig onder blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien alles in de discussie wel lijkt gezegd en we niet verder komen in dit topic, doe ik hem op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.