Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joebar
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 07-12-2024
Mijn vraag
...Ik heb een nieuwe G35 motorola gekocht, en alles overgezet van af mijn Moto Macro, maar ING kon ik niet activeren, Alles er af , alles opnieuw passwoord niet correct
Op de oude het passwoord veranderd, kan gewoon op de PC inloggen met dat nieuwe passwoord, op de oude ook, maar op de G35 weer de melding gebruikersnaam of passwoord verkeerd..
Nog een keer alles opnieuw geinstalleerd... zelfde probleem..ING helpdesk komt er ook niet uit..
Wie weet hoe?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Gebruik je een app of een website? Werkt het wel met een website op de smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joebar
op de computer een website, da werkt, op de mobiel een app , dat werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joebar
en via website kom ik er wel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Heb je ook hetzelfde Google account op het toestel gezet en heb je de nieuwste Google Play systeem update(en de nieuwste beveiliingsupdates en app updates)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joebar
Ja en mobieltje 2x helemaal leeg gemaakt naar fabrieksinstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Welke telefonieprovider heb je?

Zie ook:
[Motorola Moto G73] ING instellen lukt niet door NFC scannen
https://community.vodafon...NG-app-met-4G/td-p/208459
jaydenjarno in "[Motorola Edge 30 serie] Ervaringen & Discussie"

Probeer het eens via een WiFi verbinding. Als dat het probleem is, speelt dat al lang.

Bij welke stap krijg je de foutmelding?
Er worden veel functies gebruikt in de ING app, er is precieze informatie nodig over waar/wat/hoe het precies mislukt.

Afgezien daarvan zou het theoretisch ook kunnen liggen aan gebruik van blocklists bij ING, bijvoorbeeld IP adressen die voorheen behoorden aan een land waarop sancties van toepassing zijn. Of het kan (ook theoretisch) liggen aan het niet ondersteunen van bepaalde encryptie (certificaat authorities of cipher suites). Met name verouderde instellingen die worden toegeschreven aan het Amerikaanse FIPS 140 kan roet in het eten gooien. Dat klinkt ingewikkeld en dat is het ook. Je hebt een 3e lijns deskundige hiervoor nodig.

Als het niet lukt om het op te lossen kun je misschien een afspraak maken met mensen van ING met diepgaande kennis om de telefoon te onderzoeken (debuggen).

[ Voor 22% gewijzigd door mrmrmr op 07-12-2024 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joebar
Ik had elke stap die hier beschreven werd al geprobeerd, wifi uitgeschakeld, NFC uitgeschakeld, wifi ingeschakeld met NFC... elke combinatie die je maar kunt denken..
Mobiel gisteren weer naar fabrieksinstellingen gebracht, vannacht laten kopieren van oude telefoon, en net weer geprobeerd, en kan in een keer doorstappen, en het werkt...
Ik heb niets anders gedaan ( buiten nog een keer op de laptop inloggen om zeker te zijn dat mijn passwoord goed was, en dat was het dus al die tijd, en nu stapt hij wel daar nadat ik de app opnieuw had geinstalleerd..

Iedereen bedankt voor het meedenken en verwijzingen
En fijne feestdagen
Pagina: 1