Stofzuiger voor stofzuigen wagen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GritX
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-07 12:23
Ik zou graag een degelijke stofzuiger aankopen die klein maar toch krachtig genoeg is om het interieur van mijn wagen te stofzuigen.
Zijn hier forumleden die dergelijke stofzuiger in het bezit hebben en hier willen delen welk model dit is?
Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je al accu-gereedschap van een bepaald merk?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GritX
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-07 12:23
Juup schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:09:
Heb je al accu-gereedschap van een bepaald merk?
Ja, Makita en Stihl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ah dan raad ik de Makita DCL182ZB aan (€ 50,-)
Fijn ding.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:22
Juup schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:55:
Ah dan raad ik de Makita DCL182ZB aan (€ 50,-)
Fijn ding.
Die is zeker geweldig, al helemaal voor dat bedrag, dient bij ons thuis als kruimeldief (ik denk net een iets oudere versie dan), maar is voor het uitzuigen van de auto toch niet echt krachtig genoeg, is mijn ervaring. Alle rare hoekjes en stoffen bekleding enz. kun je niet altijd goed bij ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nodri2000
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:07
Als je ook de schuurmachine hebt van makita deze zonder papier op je bekleding zetten en dan de stofzuiger erbij. Trilt zo al het zand uit je bekleding

Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:07

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

GritX schreef op woensdag 4 december 2024 @ 16:07:
Ik zou graag een degelijke stofzuiger aankopen die klein maar toch krachtig genoeg is om het interieur van mijn wagen te stofzuigen.
Zijn hier forumleden die dergelijke stofzuiger in het bezit hebben en hier willen delen welk model dit is?
Bedankt alvast.
Zo'n Makita 18V ding heb ik ook (exacte type weet ik niet) maar lijkt op die van @Juup maar dat ding vind ik echt underwhelming, aansluitend bij wat @Wilke zegt.

Ik gebruik hem op zolder bij het klussen, maar voorbij stof en zaagsel vind ik het echt al heel snel ophouden met dat ding, laat staan als je zand of kleine steentje uit geribbeld tapijt wil trekken.

Ik zou eerder een fatsoenlijke bouwstofzuiger pakken met een lekker lange slang zoals een Bosch GAS of zo'n van Makita, Starmix etc. Het gereedschaptopic staat er vol mee.

Voor klussen en mijn gereedschap heb ik een Festool CTL26.

[DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5

[ Voor 4% gewijzigd door Fraggert op 05-12-2024 10:56 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Pagina: 1