Hallo ik vraag om advies over W11 en mijn systeem. Ik heb altijd W10 gehad en omdat ik een nieuwe SSD (SSD 990 PRO) van samsung, was ik van plan om gelijk met een schone W11 te beginnen d.m.v een W11 installeren via een sticky.
Het monteren van de SSD is gelukt. Echter via een sticky W11 erop zetten niet. Hij zegt dat mijn systeem eisen niet goed genoeg zijn. Waarom? Met gamen heb ik een prima pc. Ik kan niet alles op ultra draaien; maar kan wel van alles wat doen.
Wat is er specifiek aan mijn hardware wat niet aan de eisen voldoet? Ik snap het niet.
CPU : AMD Ryzen 9 3900X
GPU : NVIDIA GeForce GTX 1070 TI
RAM : D4 32GB 3200-16 Ripjaws V K2 GSK
Motherboard: GiBy X570 AORUS PRO X570
Operating System : Windows 10 Pro (voorheen)
Ik heb op de zoekfunctie gedrukt. Maar ik vind het wat lastig allemaal om te begrijpen. Dat omzeilen vind ik maar spannend en heb ik ook niet echt interesse is omdat niet de officiele weg is. Dat betekend op langer termijn dat het niet de meest gunstige situaties kan opleveren.
Het monteren van de SSD is gelukt. Echter via een sticky W11 erop zetten niet. Hij zegt dat mijn systeem eisen niet goed genoeg zijn. Waarom? Met gamen heb ik een prima pc. Ik kan niet alles op ultra draaien; maar kan wel van alles wat doen.
Wat is er specifiek aan mijn hardware wat niet aan de eisen voldoet? Ik snap het niet.
CPU : AMD Ryzen 9 3900X
GPU : NVIDIA GeForce GTX 1070 TI
RAM : D4 32GB 3200-16 Ripjaws V K2 GSK
Motherboard: GiBy X570 AORUS PRO X570
Operating System : Windows 10 Pro (voorheen)
Ik heb op de zoekfunctie gedrukt. Maar ik vind het wat lastig allemaal om te begrijpen. Dat omzeilen vind ik maar spannend en heb ik ook niet echt interesse is omdat niet de officiele weg is. Dat betekend op langer termijn dat het niet de meest gunstige situaties kan opleveren.
[ Voor 10% gewijzigd door Pinkie op 03-12-2024 21:37 ]