Flash filmpje gemaakt.

Pagina: 1
Acties:

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 20:33
Ik heb een Flash 5 filmpje gemaakt, samen met mijn vriend Bart.
Het is voor een Nederlands opdracht. De opdracht luidde:
Maak een Reclame, maakt niet uit op welk medium (krant, tv, poster, computer, etc), en maak (anti-)reclame voor een product. Het mag ook ideeële reclame zijn.
Mijn vriend en ik hebben dus anti-ideeële reclame gemaakt.
Het resultaat staat

http://tweakers.net/~crew/bulldog/meuk/dinoraptor/total2

daar :) .

Wie heeft er nog een opmerking over? (moet morgen ingeleverd, check morgen nog snel ff om 6 uur ( :r ) GoT

Verbouwing

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 18:12

Tim Schuhmacher

abasios

Denk niet dat je er nu nog veel aan hebt, maar reclame werken als ze grappig zijn, of een goede cluo (schrijf je dat zo) hebben.

Dat mis ik eigenlijk.

Verwijderd

Kijk, ik weet niet op wat voor school je zit, maar als ik dit vroeger op de MAVO had ingeleverd had ik wel een vet cijfer gehad, NIEt omdat het nou zo mooi is ofzo, maar omdat de gemiddelde leraar Nederlands nu eenmaal wel geilt op bewegende dingetjes.

Echter, als je op een grafische opleiding zit vindt ik het VER beneden de maat.

Te langzaam, niet echt mooi, simpel en bibberig (soms).
Verder snap ik echt NIET wat de bedoeling er van is...

Dus, depending op wat voor opleiding je zit etc kan het beide kanten opgaan, maar IMHO is het dus geen goed cijfer waard.

Sorry maar mijn mening, no offense dus...

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 21:11 schreef DinoRaptor het volgende:
Ik heb een Flash 5 filmpje gemaakt, samen met mijn vriend Bart.
Het is voor een Nederlands opdracht. De opdracht luidde:
Maak een Reclame, maakt niet uit op welk medium (krant, tv, poster, computer, etc), en maak (anti-)reclame voor een product. Het mag ook ideeële reclame zijn.
Mijn vriend en ik hebben dus anti-ideeële reclame gemaakt.
Het resultaat staat

http://tweakers.net/~crew/bulldog/meuk/dinoraptor/total2

daar :) .

Wie heeft er nog een opmerking over? (moet morgen ingeleverd, check morgen nog snel ff om 6 uur ( :r ) GoT
beetje saai IMHO

Verwijderd

Mwaaaaaa +/-

Verwijderd

kicke !!!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

kicke????

hmmmm.....

klasgenoot?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 22:17 schreef paQ het volgende:
kicke????

hmmmm.....

klasgenoot?
nee ik denk gewoon dezelfde persoon onder een andere nick ;)

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 22:14 schreef aarninkron het volgende:
kicke !!!
Z'n ondertitel:
Nee, ik heb geen bril!!!
Misschien tijd eens bij de brillenboer binnen te stappen?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 00:06

Sick Nick

Drop the top!

Niet om lullig te doen ofzo maar hij is niet echt boeiend. Hij duurt lang en is saai.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Zoals al gezegt;

te langzaam,
niet mooi,
niet duidelijk,
geen goede clue,
enz..

Omdat het een opdracht voor Nederlands is, ga ik er van uit dat het voor iets als de Mavo is. In dat geval zal het idd wel een aardig cijfer opleveren.

Aan de andere kant, als je ALLEEN de opdracht bekijkt, daar voldoet het filmpje wel aan. Ook al is de uitvoering misschien niet zo super.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wel grappig
En doe Žs wat aan het geluid...

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Op donderdag 13 september 2001 23:14 schreef ELANAZ het volgende:

[..]

Z'n ondertitel:
[..]

Misschien tijd eens bij de brillenboer binnen te stappen?
Al reageert hij hier om een voor de hand liggende reden niet... hij heeft blijkbaar wel even z'n signature aangepast. Maar verder heb ik eigenlijk nix meer toe te voegen, succes met inleveren...

• Mithrandir
.... Danx voor kommentaar ;) ...

Het is niet voor een grafische opleiding, maar voor 3 atheneum. Niemand anders in mijn klas (behalve bart nu) kan met Flash o.i.d. werken, en als er iets met een computer gedaan moet (dat een beetje van Word :P afwijkt) moet ik het doen... Nouja. Dit is een van mijn eerste Flash dingetjes, mijn eerste grote ding, en ik doe door zulke dingen natuurlijk ervaring op!
Dat is ook de 2e reden waardoor ik dit op de computer doe, dan moet ik namelijk de deadline halen. Als ik namelijk voor mezelf iets ga maken, stop ik zodra íets niet lukt.
Ik ben zelf wel tevreden over het resultaat.

* Hij is iets bibberig
/ Dit is een van mijn eerste projecten

* Hij is te lang
/ Idd.

* Suffe muziek
/ Nietwaar! Lekker irritant, dat wel :D

* Geen goede clue
/ Klopt. Maar das ook moeilijk!

Verbouwing

• Obi
  • Laatst online: 03-09 16:58

Obi

Wijvenstem :P

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 15:13
zoals eerder gezegd: bagger. je had beter wat foto's kunnen gebruiken ofzo. Het excuus dat je niet met flash overweg kan is erg slecht, gebruik het dan niet.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Verwijderd

Kwalitatief in het praktische vlak is de:
Audio slecht.
Grafix slecht.
Animatie slecht.

In het 'esthetisch' vlak' is:
Alles slecht.

Maar als je er maar genoeg tijd in steekt zal je het ooit wel kunnen.

Verwijderd

Het is in ieder geval beter dan menig eerste Flash-creatie. Dat kunnen zelfs de "Flash - developers" niet ontkennen >:)

Verwijderd

t idee is tr, nu nog de verbeterde uitvoering... :)

Verwijderd

Het zullen geen vormgevers zijn :)

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 06:49 schreef DinoRaptor het volgende:
Het is niet voor een grafische opleiding, maar voor 3 atheneum.
Als je in je profiel zet dat je student bent en dat je studierichting ICT is dan lijkt het me ook niet zo raar dat we wat meer verwachten...

• Stalkert
  • Laatst online: 30-08 21:27
leuk idee.. alleen de afwerking vind ik wat minder

Verwijderd

wat een enorme piepstem :D

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 13:56 schreef WouteRF het volgende:
wat een enorme piepstem :D
idd.. gewoon heel snel in geluidsrecorder inspreken, en dan 50% vertragen :D :)

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

slecht >:)

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

Verwijderd

GOED: en jawel zeer orgineel maar idd het kan allemaal wel 10001x beter maar voor een beginner (like me) vind ik dit best knap :)

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
tja, valt weinig aan toe te voegen==>bedroevend slecht :)

het geluid is waardeloos (zowel de stem als de muziek), het gaat veels te sloom en de animatie zuigt. verder zijn de graphics erg slecht hoewel ze nog wel redelijk toepasselijk zijn omdat dit dacht ik de officiële sire-symbooltjes zijn, maar wat nog belangrijker is aan een reclame is dat er een goede clue (spelling :? ) in zit die je aan je doelgroep weet over te brengen op zo'n manier dat ze het er mee eens zijn, en dus niet "wat mag er eigenlijk nog wel?!".

verder werd er een opmerking gemaakt over humor, hier moet je erg mee oppassen. veel reclames zitten tegenwoordig vol met humor gepompt terwijl ze de kijker op deze manier juist van de clue ahalen in plaats van hem/haar er naar toe te brengen. voorbeeld zijn al die bierreclames, iedereen vindt het geweldig om naar te kijken maar als je achteraf vraagt welke reclame bij welk biermerk hoort weet bijna niemand het meer.

slim is het daarom om er een soort van slogan aan vast te binden, like "das pas lekker" of "zo, nu eerst een bavaria" om maar ff in de bierkringen te blijven :) en met name die ijzersterke slogan ontbreekt er bij jou.

verder is het geheel veels te soft opgezet om ook maar een reclame te benaderen=>niet passend muziekje, slecht opgenomen piepstem, geen slogan, niet boeiende animatie, te lang, enz.

als je er wat van wilt leren ga je het voor jezelf (omdat ie morgen af moet zjin) nog een keer compleet overdoen, waarbij je dit keer gaat nadenken over hoe je je doelgroep het best kan benaderen, wat er ontbreekt aan je oude reclame en hoe professionele reclame-bureaus dit soort dingen aanpakken. en dan heb je nog maar 1 ding nodig: fantasie :)

Verwijderd

heel knap vind ik het, ik zou het je niet nadoen.

alleen: waar slaat het op? eerst zeg je: geen drank enzo, dan opeens weer wel, en dan snap ik het niet meer :confused:

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 15 september 2001 13:27 schreef ThaPlague het volgende:
heel knap vind ik het, ik zou het je niet nadoen.

alleen: waar slaat het op? eerst zeg je: geen drank enzo, dan opeens weer wel, en dan snap ik het niet meer :confused:
heb je je geluid wel aan staan?

eerst probeert ie alle sire-boodschappen te immiteren=>geen drank, niet slaan, niet roken, geen sex, enz

dan zegt ie: "wat mag er eigenlijk nog wel?!", oftewel, hij is het er niet mee eens en komt dan met parodiën op die sire-boodschappen=>drink, heb sex, rook, sla hem dood, enz

snappie? :)

• BurningSheep
  • Laatst online: 03-05 22:13
Op donderdag 13 september 2001 21:26 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
cluo (schrijf je dat zo)
Op donderdag 13 september 2001 23:28 schreef OkkE het volgende:
clue
Op zaterdag 15 september 2001 13:27 schreef nelis het volgende:
clue (spelling :? )
Is clou nou werkelijk zo'n moeilijk woord ;)

• Mithrandir
Op zaterdag 15 september 2001 13:27 schreef nelis het volgende:
tja, valt weinig aan toe te voegen==>bedroevend slecht :)

het geluid is waardeloos (zowel de stem als de muziek), het gaat veels te sloom en de animatie zuigt. verder zijn de graphics erg slecht hoewel ze nog wel redelijk toepasselijk zijn omdat dit dacht ik de officiële sire-symbooltjes zijn, maar wat nog belangrijker is aan een reclame is dat er een goede clue (spelling :? ) in zit die je aan je doelgroep weet over te brengen op zo'n manier dat ze het er mee eens zijn, en dus niet "wat mag er eigenlijk nog wel?!".

verder werd er een opmerking gemaakt over humor, hier moet je erg mee oppassen. veel reclames zitten tegenwoordig vol met humor gepompt terwijl ze de kijker op deze manier juist van de clue ahalen in plaats van hem/haar er naar toe te brengen. voorbeeld zijn al die bierreclames, iedereen vindt het geweldig om naar te kijken maar als je achteraf vraagt welke reclame bij welk biermerk hoort weet bijna niemand het meer.

slim is het daarom om er een soort van slogan aan vast te binden, like "das pas lekker" of "zo, nu eerst een bavaria" om maar ff in de bierkringen te blijven :) en met name die ijzersterke slogan ontbreekt er bij jou.

verder is het geheel veels te soft opgezet om ook maar een reclame te benaderen=>niet passend muziekje, slecht opgenomen piepstem, geen slogan, niet boeiende animatie, te lang, enz.

als je er wat van wilt leren ga je het voor jezelf (omdat ie morgen af moet zjin) nog een keer compleet overdoen, waarbij je dit keer gaat nadenken over hoe je je doelgroep het best kan benaderen, wat er ontbreekt aan je oude reclame en hoe professionele reclame-bureaus dit soort dingen aanpakken. en dan heb je nog maar 1 ding nodig: fantasie :)
Danx voor de replys (vooral deze, hier heb ik wat aan :) ).

Ik ga niet helemaal opnieuw beginnen, maar ik ga als 1e ding de ANIMATIEsnelheid hoger zetten, en die "hoge piepstem" (mijn stem ;( ) wat langzamer zetten.

Dan zijn er al een aantal vauten weg.

Trouwens, over mijn profile: ik doe "zelfstudie" door aan te rotzooien met projectjes zoals dit.

Verbouwing

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nelis is completely right, wat een zooi DinoRaptor. Je kunt vast wel beter.

• Mithrandir
Op zaterdag 15 september 2001 20:12 schreef Blue-eagle het volgende:
Nelis is completely right, wat een zooi DinoRaptor. Je kunt vast wel beter.
Ja.

Maar ik heb de tijd niet om opnieuw te beginnen. Vrijdag had mijn leraar het lokaal met een (GROOT) scherm niet kunne reserveren voor ons, dus wordt 't ma of di ofzo. Das dus te weinig tijd (ik werd 's nachts NIET door :) )

Verbouwing

Verwijderd

lol.. dat stukje "NEUKUHH" is erg komisch :P vind ik

Verwijderd

Tja, ik wil dat ook !!!

Volgend jaar kan ik met een pc privé project, eindelijk het systeem kopen waar ik daadwerkelijk ook wat mee kan doen !

Dus copy, dat programma en stuur de disc ff op.

Het is leuk gedaan trouwens, ben benieuwd wat er over een jaar bij jullie uit komt.

Gr.Hans. (Waar zijn de afbeeldingen gebleven?)| :(
Pagina: 1