Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin1234556789
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb nu met rabo tijdslot sparen 2,4% rente. kan ik met €100.000 meer rente krijgen bij andere bank?
Brigdefund geeft tot 6% alleen lijkt niet betrouwbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07
Dit topic al doorgenomen? Het spaartopic - Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

erwin1234556789 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:28:
Ik heb nu met rabo tijdslot sparen 2,4% rente. kan ik met €100.000 meer rente krijgen bij andere bank?
Bedrag niet laten oplopen, en gewoon wat stuivers elders parkeren. Die 6% van Bridgefund is niet sparen, maar beleggen.
Dit topic al doorgenomen? Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 11 of deze: Passief beleggen met indexfondsen - Deel 1

[ Voor 6% gewijzigd door RaZ op 30-11-2024 13:36 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:45
erwin1234556789 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:28:
Je kan bij sommige banken soms tot 3,5% rente ongeveer krijgen. Dat is dan op een vrij opneembare spaarreking (waarbij je al snel onder de 3% rente uitkomt) of bij een deposito waarbij je het geld voor bijvoorbeeld een jaar vastzet.

Iets met 6% rente is geen spaar of betaalrekening meer, maar dan gaat het om beleggen of een ander soort investering. Meer winst, maar ook een kans dat je geld minder waard wordt (als de beurzen dalen) of dat je je geld kwijt raakt bij bijvoorbeeld een faillisement (geen depositogarantiestelsel).

Gezien je deze vraag stelt adviseer ik je om je geld gewoon op een spaarrekening te zetten van een Nederlandse bank en advies in te winnen bij een financieel adviseur of familieleden (zoals je ouders) die je een gedegen advies kunnen geven. Meld je dan nogmaals hier met het plan voor je geld overmaakt, zodat we wel kunnen kijken of je goed advies hebt gekregen of dat je wordt opgelicht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin1234556789
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 09-12-2024
Veel banken krijgen slechte reviews op trustpilot Klarna/bunq lijkt betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat was er niet duidelijk aan de vorige twee slotjes?

We verwachten hier heel wat meer inzet dan een topicstart van anderhalve zin en het zou ook fijn zijn als je met meer dan één zin reageert op vragen of antwoorden die je krijgt. Mensen nemen tijd en moeite je te helpen, neem dan zelf ook wat moeite.

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 30-11-2024 13:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.