”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Maar het nieuws had wel degelijk een impact in Zuid Korea zelf.Eusebius schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 17:05:
[...]
Je kan er altijd een nieuws artikel bij vinden lol.
🚨 Breaking All Korean won trading pairs on South Korean exchanges have suddenly dropped, with $BTC falling to $79,167 and $XRP plummeting to $1.89.

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 03-12-2024 17:26 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat zeg je nu dus, maar ik zat een keer een vlog te kijken van Didi Taihuttu. Geloof dat hij toen in Mexico was. En hij vindt inderdaad een ons (of 2) coke op het strand. Hij gooide het gelijk weer weg. Is al weer een tijdje geleden.mayhem schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 17:12:
[...]
Ha, bij mij ook! Was alleen ietsje meer dan €27. Die zakken coke die ik gevonden heb op het strand verkocht voor DGB. Witwassen-a-go-go
[ Voor 6% gewijzigd door juiced01 op 03-12-2024 17:53 ]
Wispe schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 17:51:
Al een halfuur stil. Bear market confirmed.

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Rustaghhh , zat te kleien en me ada left over te bestuderen , effe wat tp's veranderd.Wispe schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 17:51:
Al een halfuur stil. Bear market confirmed.
We moeten Anti Ellpa hebben voor een prijs die stijgt. Jij brengt het omgekeerde teweegSchuimpje schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:03:
Komt die $3
@elektriekert $$$$$$, zal t nooit meer doen!
Eens!elektriekert schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 18:41:
[...]
We moeten Anti Ellpa hebben voor een prijs die stijgt. Jij brengt het omgekeerde teweeg
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Ik zeg ff nietselektriekert schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 18:41:
[...]
We moeten Anti Ellpa hebben voor een prijs die stijgt. Jij brengt het omgekeerde teweeg
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Herkenbaar. 👨🏿🦰zwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:42:
Vandaag weer wat nieuws aan de pf toegevoegd.![]()
Zit weer balls deep in the rabbit hole. Nu stop ik ook even met onderzoeken van nieuwe projecten want ik zie overal weer kansen.
[Afbeelding]
Over 11 maanden helemaal binnen.
Devve gekocht hier als enige onbekende.. Kleine cap maar potentie to the moon and back.
Verder gaan alle top coins gewoon nog x20. Weet ik zeker.
🥸
En is dat standaard bij grote drukte dat kraken moeilijk doet?
Heeft iemand tips voor andere exchanges die tijdens drukte wel goed werken?
Geen last van gehad, Kraken was gewoon up bij mijvoil schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:10:
Jammer dat tijdens de drop vanmiddag de BTC Perp op Kraken down was. Hadden meer mensen hier last van?
En is dat standaard bij grote drukte dat kraken moeilijk doet?
Heeft iemand tips voor andere exchanges die tijdens drukte wel goed werken?
BTC €94.837,08
en @voilkoelebobes schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:11:
[...]
Geen last van gehad, Kraken was gewoon up bij mij
Kraken via de app of via website? Website deed het wel, app was prut
==
hoi
Altijd app, eigenlijk nooit problemen maar ik werk met de PRO appEusebius schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:18:
[...]
en @voil
Kraken via de app of via website? Website deed het wel, app was prut
BTC €94.837,08

Zolang het maar geen BTC, ETH of FIAT is zit je goed en heb je morgen minimaal 20+ procent.
Mooie tijden
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
FrambozenTaart schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:26:
Ik zie hier het ene na het andere bericht van coins die stijgen, we kunnen toch wel concluderen dat gewoon alles stijgt![]()
Zolang het maar geen BTC, ETH of FIAT is zit je goed en heb je morgen minimaal 20+ procent.
Mooie tijden
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pEJVsqK5Z9eEqrlelUekpszk.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
BREAKING: Trump appoints pro-crypto Paul Atkins as new chair of the SEC. pic.twitter.com/n9irgPSuD3
— Milk Road (@MilkRoadDaily) 3 december 2024
Als dit nog een keer kan why not 🤩
Wij niet hoor.kbuntu schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:33:
Wat is trouwens het verhaal achter ‘de laatste cycle’, hoor dat veel mensen nog een keer meedoen met deze geitenbende en dan stoppen, maar hoezo dan?
Nog een keer 4 jaar die emoties?kbuntu schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:33:
Wat is trouwens het verhaal achter ‘de laatste cycle’, hoor dat veel mensen nog een keer meedoen met deze geitenbende en dan stoppen, maar hoezo dan?
Ik dacht het niet

Je weet precies hoe het werkt.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
@Alpina is niet zomaar TAO hodler._jero_813 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:37:
Zat net Pawn Stars te kijken en zag dit langskomen in een shot 🤣
[Afbeelding]
Genoeg geld vergaard voor zichzelf en de volgende 10 generaties?kbuntu schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:33:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Binnenkort pakt de koning het weer over en komende we in de volgende fase van de bull-markt.FrambozenTaart schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:26:
Ik zie hier het ene na het andere bericht van coins die stijgen, we kunnen toch wel concluderen dat gewoon alles stijgt![]()
Mooie tijden
Ik heb vorige run ook genoeg gepakt, kan altijd meer. Maar het lucht wel op als je ooit fouten gemaakt hebt tijdens de bull en er 4 jaar later een nieuwe bull komt.kbuntu schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:33:
Lekker cashen maar ook een zak geld achter de hand houden voor de bear, want daar wordt het echte geld verdiend.
Ik heb altijd wat BTC ‘koud’ staan dus in principe blijf je dan lekker meedoen. Maar nog een keer die shitcoins zoeken etc etc. Ik weet het niet vanuit een GGZ kamertje misschien.kbuntu schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:33:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
50% van mijn SUI die op ByBit stond verkocht en erin gedrukt want die staat toch stilzwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 14:06:
@Taro ik weet dat je van een gokje houdt. Nieuw project Staat al op Bybit.
Is wel flink aan het stijgen de laatste week. Dus geen idee of dit een juiste entry is.
$MODE Mode Network L2
Mode L2 scales DeFi to billions of users through AI agents and financial applications.
• Funding: $6M grant from Optimism.
• Market Cap: <$100m
• $500M+ TVL
• The project has invested in 10+ teams and runs an accelerator program.
• Staking: ~35% of circulating MODE is staked (limited circulation).
• Investor Unlocks: Begin May 2025.
Dit is geen shill boys. Ik heb niet de illusie dat jullie de prijs enigszins kunnen beïnvloeden. Ik deel graag een projectje als ik daar zelf enthousiast van wordt. Uiteraard DYOR. Ik heb er zelf vandaag wat van gekocht.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nee sorry 6 maanden geleden nog 728 dollar.
[ Voor 66% gewijzigd door knakworst op 03-12-2024 20:20 ]
Aha! 😁BeyondThunder schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 17:20:
[...]
Dat zeg je nu dus, maar ik zat een keer een vlog te kijken van Didi Taihuttu. Geloof dat hij toen in Mexico was. En hij vindt inderdaad een ons (of 2) coke op het strand. Hij gooide het gelijk weer weg. Is al weer een tijdje geleden.
Bedoel je deze? https://www.bybit.nl/en-NL/trade/spot/MODE/USDTzwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 14:06:
@Taro ik weet dat je van een gokje houdt. Nieuw project Staat al op Bybit.
Is wel flink aan het stijgen de laatste week. Dus geen idee of dit een juiste entry is.
$MODE Mode Network L2
Mode L2 scales DeFi to billions of users through AI agents and financial applications.
• Funding: $6M grant from Optimism.
• Market Cap: <$100m
• $500M+ TVL
• The project has invested in 10+ teams and runs an accelerator program.
• Staking: ~35% of circulating MODE is staked (limited circulation).
• Investor Unlocks: Begin May 2025.
Dit is geen shill boys. Ik heb niet de illusie dat jullie de prijs enigszins kunnen beïnvloeden. Ik deel graag een projectje als ik daar zelf enthousiast van wordt. Uiteraard DYOR. Ik heb er zelf vandaag wat van gekocht.
Yep.Steady schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 20:21:
[...]
Bedoel je deze? https://www.bybit.nl/en-NL/trade/spot/MODE/USDT
Boodschappenkar erin geflikkerd. Wel fijn dat ik jouw financieel advies heb gevolg met geld wat ik niet kan missen en jou volledig aansprakelijk ga stellen mocht deze coin de komende maanden niet x10 gaan. Thanks man!
Open net CMC om te kijken hoe dat zit met de koers. Maar ik typte verkeerd, XEP. Is ook gewoon een muntje uiteraard. Ben maar meteen all-in gegaan. Wel leuk, gewoon random iets typen en dat dan kopen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Graag gedaan. Bonnetje goed bewaren.Steady schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 20:30:
[...]
Boodschappenkar erin geflikkerd. Wel fijn dat ik jouw financieel advies heb gevolg met geld wat ik niet kan missen en jou volledig aansprakelijk ga stellen mocht deze coin de komende maanden niet x10 gaan. Thanks man!
December 2017 all over againBushalte schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 20:33:
En ja hoor, vandaag ook op mijn werk werd XRP genoemd.
Open net CMC om te kijken hoe dat zit met de koers. Maar ik typte verkeerd, XEP. Is ook gewoon een muntje uiteraard. Ben maar meteen all-in gegaan. Wel leuk, gewoon random iets typen en dat dan kopen.

Zo werkt het toch ook? Of ben ik verkeerd geinformeerd.Bushalte schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 20:33:
En ja hoor, vandaag ook op mijn werk werd XRP genoemd.
Ik heb ook 100 euro in gegooid. Ik ben jurist, dus we staan samen sterk.Steady schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 20:30:
[...]
Dacht dat jij traprenovaties deed?Wispe schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 20:42:
[...]
Ik heb ook 100 euro in gegooid. Ik ben jurist, dus we staan samen sterk.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Lekker, nieuw muntje van de week.. hier ook mijn SUI verkocht voor deze.Taro schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 20:17:
[...]
50% van mijn SUI die op ByBit stond verkocht en erin gedrukt want die staat toch stil, let's go!
![]()
![]()
![]()
![]()
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik denk dat we hier beide van gaan balen, want TheMoon heeft het SUI target op 4200 USD/stuk gezetSt@m schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 20:53:
[...]
Lekker, nieuw muntje van de week.. hier ook mijn SUI verkocht voor deze.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PJO0koTQSqa2tkNtXsZ5ro7i.gif?f=user_large)
Hij bedoelt natuurlijk 4.2 USD
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dus dan moeten we deze ook niet meer kopen?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eD41l1596Yc2EQneRqY4Ybrd.gif?f=user_large)
Heb er ook wat ingeflikkerd, heb daarnaast wat lagere limit orders gezet mocht het eerst nog weer zaken. Ben een beetje laat op het feestje zie ik, net pump geweest.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik zou dat niet doen inderdaad 😀Taro schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:00:
[...]
[Afbeelding]
Alles spuit namelijk omhoog en mijn PF kabbelt slechts.
Ach, binnenkort is de dag dat Anti zijn gore-drek-gelijk komt halen en dat Knakworst een bugs bunny gif post.
Voorspelbaarheid.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 03-12-2024 21:07 ]
Maktub
De 5de al, de rest krijgt hier vanzelf FOMO en dan kan het alleen maar up.Mr Ronman schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:01:
[...]
Heb er ook wat ingeflikkerd, heb daarnaast wat lagere limit orders gezet mocht het eerst nog weer zaken. Ben een beetje laat op het feestje zie ik, net pump geweest.
Van harte, winst is winst. Wel in bitcoin stoppen hereshi schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 20:57:
Net mijn initiële inleg uit tron getrokken nadat de x3 aangetikt was. Verstandig denk ik? Voelt als te weinig winst nemen ergens…
Komt vanzelf. Geduld.MrMrq schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:03:
Ik zit duidelijk met een te verstandig PF en een te risicoloos plan.
Alles spuit omhoog en mijn PF kabbelt slechts.
Ach, binnenkort zo’n dag dat Anti zijn gore-drek -gelijk komt halen en dat Knakworst een bugs bunny gif post.
Voorspelbaarheid.
Zou zelf voor deze chart gaan:Taro schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:00:
[...]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/YgOinMdt5FVz61jqEggym65X.jpg?f=fotoalbum_large)
YUMA: Powering transformative projects on #Bittensor that will reshape our futures.
— Masa (@getmasafi) 27 november 2024
Last Week @DCGco & @BarrySilbert - announced the launch of @YumaGroup
YUMA is a new company to support and drive development on #Bittensor - a decentralized, open network where anyone can… pic.twitter.com/wKJkc74eDG
Maar wie ben ik, slechts een worm in dit geheel.
Uiteraard is de 30% correctie bij de alts dichtbij. Dus daar hoeft men dan dan ook niet op te wijzen als het zover is. Dat is al ingecalculeerd. Belangrijker is dat zo'n dip alles weer even reset (RSI, leverage, OI, etc.) en meestal in een paar dagen of eerder weer is opgekocht.MrMrq schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:03:
Ik zit duidelijk met een te verstandig PF en een te risicoloos plan.
Alles spuit omhoog en mijn PF kabbelt slechts.
Ach, binnenkort zo’n dag dat Anti zijn gore-drek -gelijk komt halen en dat Knakworst een bugs bunny gif post.
Voorspelbaarheid.
Zet de alarmknop maar op donderdag 15.30 uurzwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:09:
[...]
Uiteraard is de 30% correctie bij de alts dichtbij. Dus daar hoeft men dan dan ook niet op te wijzen als het zover is. Dat is al ingecalculeerd. Belangrijker is dat zo'n dip alles weer even reset (RSI, leverage, OI, etc.) en meestal in een paar dagen of eerder weer is opgekocht.
Masa is kasa!Alpina schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:08:
[...]
Zou zelf voor deze chart gaan:
[Afbeelding]
[Embed]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Als ik die zaterdag twee weken geleden niet teveel had gedronken dan had ik Masa ook nog gehad. Eerst pakte het nog goed uit. Inmiddels heeft het mij behoorlijk wat virtuele winst gekost haha. 100.000 MASA voor $7200 verkocht.Alpina schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:08:
[...]
Zou zelf voor deze chart gaan:
[Afbeelding]
[Embed]
Doel was eigenlijk boomer stonksknakworst schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:05:
[...]
Van harte, winst is winst. Wel in bitcoin stoppen he
Mooi aantal. Enige wat me tegen staat is dat Floppe m ook heeft. Naar kereltje.zwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:20:
[...]
Als ik die zaterdag twee weken geleden niet teveel had gedronken dan had ik Masa ook nog gehad. Eerst pakte het nog goed uit. Inmiddels heeft het mij behoorlijk wat virtuele winst gekost haha. 100.000 MASA voor $7200 verkocht.
Idd. Heb het een aantal keer voorbij zien komen.Alpina schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:22:
[...]
Mooi aantal. Enige wat me tegen staat is dat Floppe m ook heeft. Naar kereltje.
Ik ook niet maar Root, Hemule en Qubic hebben gezelschap nodigAeronaut schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:01:
Maar i kwil helemaal geen shit oins meer halen
Telkens als ik naar het SC topic wil gaan, kom ik hier uit.. iets klopt niet met de link
[ Voor 52% gewijzigd door Pelox op 03-12-2024 21:28 ]
Zero.
Pelox schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:27:
Waarom zit ik in het meme shitcoin topic??
Telkens als ik naar het SC topic wil gaan, kom ik hier uit.. iets klopt niet met de link
:gifsicle():strip_exif()/f/image/iibOS4c89p2bxKPBjvE95NYK.gif?f=user_large)
Maar het gaat hand in hand met een flinke correctie van Bitcoin.
Diversificatie met MSTR. Prima idee!
Zijn paar nieuwe kampjes, schreef ik laatst al;Pelox schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:27:
Waarom zit ik in het meme shitcoin topic??
Whole coiners
Serieuze projecten
Shitcoin
Met AI word je naar het juiste topic voor je bags gestuurd
Hier heb ik dat wel afgeleerd. Als er meer dan 2 bier ingaan wordt er niet meer gekocht of verkocht. En ook geen coins heen en weer verstuurd.zwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:20:
[...]
Als ik die zaterdag twee weken geleden niet teveel had gedronken dan had ik Masa ook nog gehad. Eerst pakte het nog goed uit. Inmiddels heeft het mij behoorlijk wat virtuele winst gekost haha. 100.000 MASA voor $7200 verkocht.
Hoe houd je de controle?Coldcat schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:33:
[...]
Hier heb ik dat wel afgeleerd. Als er meer dan 2 bier ingaan wordt er niet meer gekocht of verkocht. En ook geen coins heen en weer verstuurd.
Dat is vrij simpel, je weet dat het misgaat als je dan toch aan de knoppen draait. Ook na middernacht doe ik liever niets tenzij het echt moet.
De benen en armen van de vrouw links achterin op die stoel

Asia session liggen de beste kansenColdcat schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:43:
[...]
Dat is vrij simpel, je weet dat het misgaat als je dan toch aan de knoppen draait. Ook na middernacht doe ik liever niets tenzij het echt moet.
Haha verstandig. Ben er nu ook wel klaar mee. Afgelopen zaterdag heb ik het anders aangepakt toen ik van een feestje terug kwam. Heb 0.5 Sol overgemaakt naar pump.fun en ben er even voor gaan zitten. Met de nadruk op even. Twee keer een rugpull binnen 20 minuten. Gelijk weer genezen.Coldcat schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:33:
[...]
Hier heb ik dat wel afgeleerd. Als er meer dan 2 bier ingaan wordt er niet meer gekocht of verkocht. En ook geen coins heen en weer verstuurd.
Ik zie jou wel eens in de nacht traden. Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe je dat doet? Heb je voorafgaant een plan gemaakt wat je bekijkt zodra er een alarm afgaat? Of komt dat puur door TP-1?
Ik kan het me helemaal voorstellen. Euforish om een dikke klapper te pakken. Nog een biertje erbij pakken en even goed in de stoel gaan zitten. De gains tollen door je hoofd heen. Dikke rode candles. Nog rekter naar bed.zwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:48:
[...]
Haha verstandig. Ben er nu ook wel klaar mee. Afgelopen zaterdag heb ik het anders aangepakt toen ik van een feestje terug kwam. Heb 0.5 Sol overgemaakt naar pump.fun en ben er even voor gaan zitten. Met de nadruk op even. Twee keer een rugpull binnen 20 minuten. Gelijk weer genezen.
[ Voor 47% gewijzigd door Coldcat op 03-12-2024 21:51 ]
Het bier en de borrelhapjes waren die avond gratis dus.Coldcat schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:49:
[...]
Ik zie jou wel eens in de nacht traden. Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe je dat doet? Heb je voorafgaant een plan gemaakt wat je bekijkt zodra er een alarm afgaat? Of komt dat puur door TP-1?
[...]
Ik kan het me helemaal voorstellen. Euforish om een dikke klapper te pakken. Nog een biertje erbij pakken en even goed in de stoel gaan zitten. De gains tollen door je hoofd heen. Dikke rode candles. Nog rekter naar bed.
Zijn gewoon alerts die ik overdag instel en me dan wakker maken, dan kijk ik even, indien boeiend sta ik op om charts te pakken, anders niet. TP-1 slaapt al maanden door.Coldcat schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:49:
[...]
[...]
Ik kan het me helemaal voorstellen. Euforish om een dikke klapper te pakken. Nog een biertje erbij pakken en even goed in de stoel gaan zitten. De gains tollen door je hoofd heen. Dikke rode candles. Nog rekter naar bed.
AI heeft nog steeds stappen te maken komt vast ooit goedTaro schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 21:45:
[...]
De benen en armen van de vrouw links achterin op die stoel
The following coins dropped as low as:
$BTC: $61,965
$SOL: $126
$ETH: $2,100
Hier te zien: https://upbit.com/exchange/CRIX.UPBIT.KRW-BTCzwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 22:05:
BREAKING: 🇰🇷Following the announcement of "Emergency Martial Law" by South Korea's president, the Korean crypto market saw a big decline.
90.000.000 krw is iets van 65000$ ofzo.
:strip_exif()/f/image/hCYDJh8EbGl7IVpLohXTk7j1.jpg?f=fotoalbum_large)
Best bizar eigenlijk. En dan vooral het stuk weinig effect op de koers rest vd wereldzwembroek schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 22:05:
BREAKING: 🇰🇷Following the announcement of "Emergency Martial Law" by South Korea's president, the Korean crypto market saw a big decline.
Ben benieuwd of er nog veel mensen van geprofiteerd hebben.anti elppa schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 22:13:
[...]
Best bizar eigenlijk. En dan vooral het stuk weinig effect op de koers rest vd wereld
Was gewoon de ultieme hunt! Even iedereen rekt en stoploss-af laten gaan in Korea...
Insert het tegeltje van manipulaasie en stoploss af in het Koreaans.Guere schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 22:19:
Inmiddels heeft 'ie de noodtoestand al weer ingetrokken, dus het is alweer semi-klaar.
Was gewoon de ultieme hunt! Even iedereen rekt en stoploss-af laten gaan in Korea...
Vroeger in de periode 2017/2018 had je soms ook enorme prijsverschillen in Korea en de rest van de wereld. Maar arbitrage traden is vrijwel onmogelijk, dus wellicht is dat de reden dat de markten buiten Korea er weinig van gemerkt hebben.anti elppa schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 22:13:
[...]
Best bizar eigenlijk. En dan vooral het stuk weinig effect op de koers rest vd wereld
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!