Tomtom welke kopen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Ik zit op Ali te kijken naar Android auto apparaatjes.
Zoiets.
Ziet er prima uit alleen mijn voorkeur heeft een wired connectie tussen de smartphone en het android auto apparaat. Ik zie steeds maar 1 usb c aansluiting op die apparaatjes... Je kunt dus niet het android auto apparaatje opladen en tegelijkertijd je smartphone er op aangesloten houden?

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 17-01-2025 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Laatst online: 18:17

Youk

Volvo For Life

Zal van het toestel afhangen. Vorig jaar kort een toestel gehad ook met 1 USB, maar wel dedicated 12V in plug. Dus die USB bleef vrij om je smartphone aan te hangen.

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb nu dit android auto apparaat gekocht. Moet er nog wat aan wennen.

Voor mijzelf oa gekocht om te ervaren wat je met zo'n apparaat kan maar ook mijn zus te laten ervaren hoe zoiets werkt. Misschien werkt dit beter voor haar dan.

Kom er ook achter dat niet elke app Android Auto compatible is. Zo leer je weer wat als je het koopt :)

[ Voor 105% gewijzigd door Harribo op 26-01-2025 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
Harribo schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 20:30:
Ik zit op Ali te kijken naar Android auto apparaatjes.
Zoiets.
Ziet er prima uit alleen mijn voorkeur heeft een wired connectie tussen de smartphone en het android auto apparaat. Ik zie steeds maar 1 usb c aansluiting op die apparaatjes... Je kunt dus niet het android auto apparaatje opladen en tegelijkertijd je smartphone er op aangesloten houden?
Mocht je geen aparte 12v aansluiting hebben kun je er nog altijd een kleine USB C hub tussen hangen, dan wordt de stroom en het signaal gedeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emeralda
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 26-08 12:00
Van der Berg schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 17:41:
Aan ts: Ik vraag mij af waarom niet op mobiel. Je hoeft ook geen mobiel te hebben. Ik wilde eerst ook geen mobiel meer maar een geïntegreerde navigatie van Toyota in mijn Aygo dat ik in mei 2024 kocht. Het zou mij €500 kosten voor een geïntegreerde navigatie van Europa. Dankzij de verkoper bij Toyota heeft dat weer mij €500 gescheeld en op advies van mijn omgeving. De verkoper bij Toyota zei makkelijk een kabeltje vanuit mijn smartphone aansluiten naar Android Car ik heb nu op het grote scherm TomTom GO app en ook Maps is eventueel beschikbaar. Geen zuignap aan mijn raam enzo.

Ik gebruik zelf TomTom GO app €19,99 per jaar met files enzo live en updates
Ja ik vind het grappig dat een ingebouwde navigatie zoveel geld kost bij auto fabrikanten.
Tomtom bestaat al 20 jaar en update netjes hun kaarten ik garandeer je dat die ingebouwde navigatie over 10 jaar niks meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
rvrbtcpt schreef op maandag 27 januari 2025 @ 11:50:
[...]

Mocht je geen aparte 12v aansluiting hebben kun je er nog altijd een kleine USB C hub tussen hangen, dan wordt de stroom en het signaal gedeeld.
Er zit wel een 12v stroom aansluiting op.
Heb het nu wel door hoe het een beetje werkt, ook het uitzenden met fm.
Best een leuk apparaat. Ben er wel blij mee, vooral nu ik mijn muziek naar mijn auto radio kan sturen.

Enige wat minder is, is dat ik thuis niet zo'n 12v adapter heb waardoor ik in de auto dingen met Google assistent moet gaan configureren en uitproberen.
Dat gaat uiteraard niet tegelijkertijd met het rijden dus dat deed ik in de auto in stilstand en had daardoor bijna mijn auto accu leeg. Auto startte nog net op gelukkig. Je bent snel wat tijd kwijt met zoiets.

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 02-02-2025 16:44 ]

Pagina: 1 2 Laatste