Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ga voornamelijk gamen en als huis tuin en keukenpc gebruiken, ben benieuwd of ik hier nog wat advies over prestaties of kostenbesparing kan krijgen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
+- 2500 er is nog iets speling
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Wil graag een toekomstbestendig systeem waar ik een paar jaar mee vooruit kan, misschien over een paar maanden nog een nieuwe gpu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Mijn processor en behuizing(merk) staan vast, vind fractal de mooiste cases hebben. ik probeer een goede pc te bouwen voor rond de 2500, er is nog wel iets speling. deze lijst had ik zelf al samengesteld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Wil graag een zo stil mogelijke pc, energieverbruik maakt me niet zoveel uit
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ben Tevreden met de de standaard instellingen, wil wel op 4k kunnen gamen
Wat verwacht je van ons?
Advies over de beste prijs kwaliteitsverhouding, ben ook wel benieuwd of jullie nog advies hebben over een passende monitor, toetsenbord en muis voor bij dit systeem
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ga voornamelijk gamen en als huis tuin en keukenpc gebruiken, ben benieuwd of ik hier nog wat advies over prestaties of kostenbesparing kan krijgen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
+- 2500 er is nog iets speling
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Wil graag een toekomstbestendig systeem waar ik een paar jaar mee vooruit kan, misschien over een paar maanden nog een nieuwe gpu.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Mijn processor en behuizing(merk) staan vast, vind fractal de mooiste cases hebben. ik probeer een goede pc te bouwen voor rond de 2500, er is nog wel iets speling. deze lijst had ik zelf al samengesteld.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 597,99 | € 597,99 |
1 | Moederborden | ASRock X870 Riptide WiFi | € 289,- | € 289,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4080 SUPER WINDFORCE V2 16G | € 1.071,68 | € 1.071,68 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Silent Black Solid | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 280 | € 73,99 | € 73,99 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30 | € 107,90 | € 107,90 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF3 - 850W Zwart | € 123,72 | € 123,72 |
1 | SSD's | Lexar NQ790 2TB | € 99,90 | € 99,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.449,08 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Wil graag een zo stil mogelijke pc, energieverbruik maakt me niet zoveel uit
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ben Tevreden met de de standaard instellingen, wil wel op 4k kunnen gamen
Wat verwacht je van ons?
Advies over de beste prijs kwaliteitsverhouding, ben ook wel benieuwd of jullie nog advies hebben over een passende monitor, toetsenbord en muis voor bij dit systeem