Vanmiddag terug naar funprice gegaan met mijn kapotte 80GB Maxtor.
de schijf is een maand oud en tikte zeer regelmatig.
Ook lijkt het soms wel of hij geen stroom krijgt en gaat dus opnieuw opspinnen.
Dus naar funprice, daar aangekomen gezegd tegen de verkoper wat er aan de hand was.
Nadat ik het uitgelegd had zei hij " ik heb ze niet op voorraad dus je zal moeten wachte ".
Kan gebeuren.. ik vriendelijk gevraagd of ik dan niet mijn geld terug kan krijgen zodat ik ergens anders een schijf kan halen.
Na eerst gezegd te hebben dat ze dat niet doen bedacht tie zich weer en ging overleggen.
De hd nam hij mee en die zouden ze testen.
Na 10 minuten komt (wat later spontaan de bedrijfsleider is ) er iemand naar me toe en zegt die schijf is niet defect.
Ik kijk hem al raar aan en zeg dat ik niet voor niets komt.
Niks mee te maken wordt er gezegd.. schijf is niet defect... ik heb ongelijk....
Nu ben ik ook niet gek dus dat vertel ik die man ook nog vriendelijk...
Naja.. iig... ik ging boos weg... laten we het daar maar bij houden.
Kunnen ze dit nu wel maken...
Ik krijg dus geen garantie.
Hoe kunnen ze een 80GB schijf goed testen in 10 minuten met het tooltje van maxtor.
Iemand een idee?
de schijf is een maand oud en tikte zeer regelmatig.
Ook lijkt het soms wel of hij geen stroom krijgt en gaat dus opnieuw opspinnen.
Dus naar funprice, daar aangekomen gezegd tegen de verkoper wat er aan de hand was.
Nadat ik het uitgelegd had zei hij " ik heb ze niet op voorraad dus je zal moeten wachte ".
Kan gebeuren.. ik vriendelijk gevraagd of ik dan niet mijn geld terug kan krijgen zodat ik ergens anders een schijf kan halen.
Na eerst gezegd te hebben dat ze dat niet doen bedacht tie zich weer en ging overleggen.
De hd nam hij mee en die zouden ze testen.
Na 10 minuten komt (wat later spontaan de bedrijfsleider is ) er iemand naar me toe en zegt die schijf is niet defect.
Ik kijk hem al raar aan en zeg dat ik niet voor niets komt.
Niks mee te maken wordt er gezegd.. schijf is niet defect... ik heb ongelijk....
Nu ben ik ook niet gek dus dat vertel ik die man ook nog vriendelijk...
Naja.. iig... ik ging boos weg... laten we het daar maar bij houden.
Kunnen ze dit nu wel maken...
Ik krijg dus geen garantie.
Hoe kunnen ze een 80GB schijf goed testen in 10 minuten met het tooltje van maxtor.
Iemand een idee?