Verwijderd als beheerder van bedrijfspagina

Pagina: 1
Acties:
  • 554 views

Onderwerpen

Vraag

• DigiBitch
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 27-11-2024
Hi Allemaal,

Tot voor kort was ik de enige beheerder van mijn Facebook pagina Digibastards.
En een tijdje geleden wilde ik de pagina bewerken, maar kwam ik erachter dat ik geen toegang meer had. Zonder melding van FB was ik dus als beheerder verwijderd. En aangezien ik de enige beheerder was, heb ik nu geen mogelijkheid meer om de pagina te beheren.

Het ziet er niet naar uit dat de pagina of mijn account is gehackt, want er gebeurd niks op de pagina en ik heb het wachtwoord van mijn account ondertussen aangepast.

Uiteraard heb ik FB een bericht gestuurd met het verzoek mij weer beheerderstoegang te geven, maar ze kunnen niet helpen. Ze geven alleen tips hoe ik in de toekomst pagina's beter kan beveiligen.

Ook heb ik geprobeerd om een Rapport in te dienen die ik heb gevonden op 1 van de hulp pagina's. Maar als ik die link open, staat er dat ik 'geen in aanmerking komende beheerde pagina's' heb en kan ik dus niks met het formulier. Zie afbeelding.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/neRPuZXR52A5gpzkegWXcImo8mQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i9ei9YQHaWrPI7GgjSU8jVTM.png?f=fotoalbum_large

En als ik via de Business suite het beheer van de pagina aanvraag, wordt er een bericht gestuurd naar de huidige beheerders om toestemming te vragen. Maar er zijn geen huidige beheerders, dus dat bericht gaat naar niemand toe.

Als extra toevoeging wil ik nog even melden dat we dit jaar nog een betaald campagne hebben gedaan. Dus het is niet zo dat er niks gebeurd met de pagina en dat FB niks aan ons heeft. Misschien zijn we niet interessant als 'product', maar wel als betalende klant.

Heeft 1 van jullie hier misschien ervaring mee en weet hoe ik het beheer terug kan krijgen?
Hoor het graag!
Alvast bedankt voor de hulp!

[ Voor 17% gewijzigd door DigiBitch op 21-11-2024 16:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 13:46
Sorry. Tweakers staat vol met dit soort meldingen. Er is geen oplossing, behalve goed ICT gedrag.
Bij Facebook ben je het product, niet de klant. Als mensen dat snappen, weet je ook dat je weg moet wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:57
Mja, als je daadwerkelijk betaald hebt (zoals TS, betaalde campagne), dan heb je wel meer rechten natuurlijk. Maar ik gok dat je bij Facebook ook als betaler gewoon het product bent.

Dus de oplossing lijkt mij in de juridische hoek te liggen. Je zal een soort-van-overeenkomst hebben die Facebook niet nakomt door je onterecht als beheerder te verwijderen.

Ofwel, zoek een advocaat. Succes met het David-tegen-Goliath gevecht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:33
internet4me schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:51:
Sorry. Tweakers staat vol met dit soort meldingen. Er is geen oplossing, behalve goed ICT gedrag.
Bij Facebook ben je het product, niet de klant. Als mensen dat snappen, weet je ook dat je weg moet wezen.
De laatste maanden komen dit soort topics inderdaad regelmatig terug. Nieuwe user die ergens vast loopt met fakeboek, opent hier een topic terwijl Meta niet een provider/hoster te noemen is en de TS reageert later nooit meer. Wellicht iets voor GoT om in dit subforum eens wat regels op te stellen dat niemand hier iets mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

nelizmastr

Goed wies kapot

Kans is groot dat je een nieuwe pagina mag gaan maken hiervoor en indien mogelijk via een reactie op de pagina te laten weten dat Meta je heeft buitengesloten en naar de nieuwe pagina te gaan.

Vrijwel altijd is het bij Facebook zo dat als je toegang kwijt bent, je je verlies moet nemen en opnieuw moet beginnen of afscheid nemen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:25

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Andros schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:02:
[...]

Laatste maanden komen dit soort topics inderdaad regelmatig terug. Nieuwe user die ergens vast loopt met fakeboek, opent hier een topic terwijl Meta niet een provider/hoster te noemen is en de TS reageert later nooit meer. Wellicht iets voor GoT om in dit subforum eens wat regels op te stellen dat niemand hier iets mee kan?
De spijker op de kop. En iedere keer is het antwoord het zelfde, geen Tweaker kan je hiermee verder helpen. Er zijn geen geheime achterdeurtjes. Het apparaat met de naam Facebook is afschuwelijk om mee in contact te komen wanneer er iets niet goed gaat. Idem voor Google en andere Meta meuk.

Echter staat dit ook in het beleid: IH Beleid

Vanuit bovenstaande sluit ik dan ook deze post.

[ Voor 11% gewijzigd door Yariva op 22-11-2024 12:09 ]

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.