Roborock Qrevo Master

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Merckx Dimitri
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 23-11-2024
Goedemidddag iedereen,

sinds vandaag zijn wij de gelukkige eigenaars van een Roborock Qrevo master.

mijn vraag was, het reinigingsmiddel dat moet gemengd worden in de watertank, mag dit gewoon standaard poetsmiddel zoals Ajax of Dettol zijn? of moet men alleen maar het reinigingsmiddel van roborock zelf gebruiken?

hartelijk dank voor jullie hulp

Alle reacties

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Je had beter je vraag in dit topic kunnen stellen ipv een nieuwe aan te maken.
Daar zitten een hoop ervaringsdeskundigen als het gaat om schoonmaakmiddelen in je robotstofzuiger :)

• Merckx Dimitri
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 23-11-2024
sorry ben nieuw hier en wist niet waar ik het moest zetten. kan ik het nog verplaatsen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Je kan redelijk veel soorten schoonmaakmiddel gebruiken, maar het grote probleem van bijvoorbeeld Ajax is dat het enorm schuimt. Als je een halve dop Ajax in de tank gooit krijg je een schuimparty in het dock wanneer de robotstofzuiger de dweilen gaat poetsen.

Zelf gooi ik een heel mini scheutje James PVC Reiniger in de schoonwatertank, maar dat is extreem geconcentreerd spul waardoor je echt een mini beetje toevoegt. Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit of het nou veel toevoegt. Het ruikt niet beduidend frisser ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodri2000
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 10:33
Wat ga je schoonmaken, PVC, Laminaat?? Als je elke keer zeep gebruikt krijg je op een gegeven moment een waas over je vloer. Zeep verdwijnt namelijk niet, blijft achter als het water opdroogt.

Beste wat je kunt doen is gewoon met water dweilen, die robots dweilen meer en vaker als je zelf thuis zou doen. 1 x in de zoveel tijd kun je dan met een schoonmaakmiddel doen. Kijk inderdaad wel uit voor het schuim.

Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik pleur ook een scheut schoonmaakazijn erin.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noppie63
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-05 19:22
Kärcher vloerreiniger werkt prima!

Quatt Hybrid. Woning: , 2 onder 1 kap, 141 m², HR++ glas, bouwjaar 1977. Volledig geïsoleerd. Bosch HR 30 Combi, LG WH20S Toon 2 thermostaat

Pagina: 1