(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik denk ook dat het initieel probleem groter was dan het probleem wat ze nu nog ervaren, zie ook mijn post: rens-br in 'Odido meldt storing op 3G-netwerk - update'
Je kan het ook aan de update zien: https://community.odido.n...met-mobiel-netwerk-370590 In eerste instantie hadden ze problemen met het mobiele netwerk / bellen:
Je kan het ook aan de update zien: https://community.odido.n...met-mobiel-netwerk-370590 In eerste instantie hadden ze problemen met het mobiele netwerk / bellen:
Wellicht hebben ze dat probleem opgelost en nu alleen nog maar problemen met 3G, dat zou wel kunnen natuurlijk.[Update 09:23 uur] Door de gevolgen van een stroomstoring ondervinden we problemen met ons mobiele netwerk. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Het alarmnummer 112 is bereikbaar. Onze technici werken met volle inzet om de oorzaak van de problemen te achterhalen en om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we je uiteraard een update in dit topic.
[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 20-11-2024 11:21 ]
Deze update is dus onjuist. Hier ligt het netwerk van Odido er helemaal uit (geen internet, bellen of sms). Het maakt hier niks uit welk netwerk je hebt (3G / 4G / 5G). Gelet op de vele reacties onder het nieuwsitem ben ik zeker niet de enige. Dus het probleem van Odido is wel iets groter dan dat ze nu aangeven.Update, 10.35 uur - Odido zegt tegen Tweakers dat de storing op het 3G-netwerk zit. Het probleem treedt daardoor alleen op bij telefoons die alleen 3G ondersteunen, of 4G of 5G hebben uitgeschakeld. De provider benadrukt dat 112 nog steeds bereikbaar is. De titel van het bericht is hierop aangepast.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik dubbelcheck het even bij Odido
Ik heb het artikel net geüpdatet, voor de volledigheid plaats ik die update ook hier.
Update, 13.46 uur - Meerdere tweakers gaven aan ook op 4G of 5G netwerkproblemen te ervaren. Odido zegt tegen Tweakers dat het mogelijk is dat 'enkele mensen vanochtend kort last hadden' door de herstelwerkzaamheden. De provider benadrukt echter dat het op dit moment om een 3G-storing gaat, in het oosten van Nederland. "We hebben geen indicaties dat daarbij nu nog andere klanten problemen hebben."
Update, 13.46 uur - Meerdere tweakers gaven aan ook op 4G of 5G netwerkproblemen te ervaren. Odido zegt tegen Tweakers dat het mogelijk is dat 'enkele mensen vanochtend kort last hadden' door de herstelwerkzaamheden. De provider benadrukt echter dat het op dit moment om een 3G-storing gaat, in het oosten van Nederland. "We hebben geen indicaties dat daarbij nu nog andere klanten problemen hebben."
Hun hele netwerk lag er hier een groot deel van de ochtend uit. Dat noem ik niet kort. En als ik naar de storingen kijk, was het ook geen kleine groep gebruikers:Hayte schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:48:
(...)'enkele mensen vanochtend kort last hadden' door de herstelwerkzaamheden. (...)
- https://allestoringen.nl/storing/odido/
Waarom zo downplayen?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Vandaag (sinds 10:00 vanochtend) heb ik in Rotterdam last van een storing op de glasvezel (ik zit bij Freedom maar die levert over het netwerk van Odido).
Daarvoor zal je toch bij Freedom moeten zijn denk ik. Dit topic gaat alleen over feedback geven over het artikel van gisteren. En gezien die kwestie inmiddels is verholpen, sluit ik dit topic.reinouts schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:03:
Vandaag (sinds 10:00 vanochtend) heb ik in Rotterdam last van een storing op de glasvezel (ik zit bij Freedom maar die levert over het netwerk van Odido).
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.