De beste 4k-game-pc

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabby1304
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-05 07:26
Artikel: Best Buy Guide: De beste 4k-game-pc
Auteur: @Tomas Hochstenbach

Tijdens de 2022 moederbord testen hebben jullie de ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI als een van de betere moederborden aangeraden echter is de prijs 40 euro meer dan ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI.

Ik weet zelf weinig van moederborden en waar ik op moet letten. Wellicht kan iemand mij helpen om te bepalen of de upgrade het waard is.

Usecase: Uiteraard gamen :) 1440 p hoge fps en geluid is voor mij belangrijk (zie dat audio gerelateerd is aan een moederbord (tweakers moederbord test van 2022)

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:29

Herman

FP ProMod
@Fabby1304 Ik zou deze vraag even stellen op het forum:

- Componenten koopadvies

:)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-05 20:16
Fabby1304 schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:51:
...
Ik weet zelf weinig van moederborden en waar ik op moet letten. Wellicht kan iemand mij helpen om te bepalen of de upgrade het waard is.
...
Kwa snelheid, stabiliteit en stroomvoorziening, zijn er niet echt slechte moederborden te koop.
De verschillen tussen de moederborden zit hem grotendeels in de feature set die ondersteunt wordt.
Wel of geen Wifi
Wel of geen PCIe 5 voor je grafische kaart.
Hoeveel PCIe 5.0 M2 sloten voor je SSD
Hoeveel PCIe 4.0 M2 sloten voor je SSD

De vraag is dus voornamelijk: wat heb je nodig?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Fabby1304 wat leuk dat je je weg gevonden hebt naar ons forum. Persoonlijk aankoopadvies doet de redactie niet zoveel mee, maar we hebben een mooie plek waar andere users je graag verder helpen. Wil je even CKA beleid en de tips / vragen uit dit topic doornemen? Maak daarna een nieuw topic aan in Componenten koopadvies. Dan komt het ongetwijfeld goed. )

Dit topic is gesloten.