[Verlopen] Prijsfout - Samsung SSD's met korting @ Samsung

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 11:38

TTLCrazy

Listen to Frankie

Topicstarter
uitvoering: Samsung Portable SSD T9 4TB Zwart

Deze is bij Samsung.com of via de Samsung shop app te koop voor €159,-. Via de shop app nog 5% extra korting dus rond de €151,-.

ik weet niet of dit een fout is van Samsung maar ik heb hem gelijk besteld. Normale laagste prijs €329,-.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

TTLCrazy schreef op maandag 18 november 2024 @ 08:29:

Deze is bij Samsung.com of via de Samsung shop app te koop voor €159,-. Via de shop app nog 5% extra korting dus rond de €151,-.

ik weet niet of dit een fout is van Samsung maar ik heb hem gelijk besteld. Normale laagste prijs €329,-.
En ineens niet meer op voorraad...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:08
TTLCrazy schreef op maandag 18 november 2024 @ 08:29:

De 2TB versie is ook in de aanbieding voor €99.
De korting is minder fors, maar voor de mensen die daar genoegen mee nemen en niet het risico willen lopen dat de 4TB niet meer op voorraad komt is dat ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevenanths
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-07 11:48
De 4TB lijkt op dit moment uitverkocht. De 2TB is nog wel beschikbaar voor een relatief voordelige prijs:
uitvoering: Samsung Portable SSD T9 2TB Zwart

€99, twee dagen geleden nog €181. Het is natuurlijk niet zo'n goeie deal als de 4TB, maar nog steeds een prima SSD.

EDIT: Ah rip, iemand was me al voor :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Sevenanths op 18-11-2024 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floris4970
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-06 11:52
Mijn order is gecanceld door Samsung.. maar het was in mijn ogen gewoon een goede Black Friday deal. Hij was ook niet goedkoper dan de 2TB die ook flink in de korting was.

Ze kunnen toch zo eenzijdig niet van hun deal afzien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-07 12:54
Floris4970 schreef op maandag 18 november 2024 @ 11:44:
Mijn order is gecanceld door Samsung.. maar het was in mijn ogen gewoon een goede Black Friday deal. Hij was ook niet goedkoper dan de 2TB die ook flink in de korting was.

Mijn 2TB bestelling is ook geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:57
Floris4970 schreef op maandag 18 november 2024 @ 11:44:

Ik vond het wel een beetje too good to be true deal.
Mijn annulering is nog niet binnen, maar die zal zo wel verschijnen als ik de berichtgeving zie. Jammer.

Heb het idee dat ze de korting die ze wilden toepassen als prijs hebben gehanteerd ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-07 08:04

Jrz

––––––––––––

SquareOne schreef op maandag 18 november 2024 @ 11:59:
[...]

Ik vond het wel een beetje too good to be true deal.
Mijn annulering is nog niet binnen, maar die zal zo wel verschijnen als ik de berichtgeving zie. Jammer.

Heb het idee dat ze de korting die ze wilden toepassen als prijs hebben gehanteerd ;).
Waarom? een jaar geleden waren SSD prijzen ook 40% lager.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoohanDePoohan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:19
Offtopic, echter:
Tweakers
Consuwijzer
Consumentenbond

[ Voor 27% gewijzigd door JoohanDePoohan op 18-11-2024 12:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Topicstarter
Meh, mijn order is ook geannuleerd, wel op een rare manier:

1e email:
Wij hebben je bestelling geannuleerd.
Beste TTLCrazy, Jammer dat je de bestelde producten hebt geannuleerd.
[...]

2e email:
Bevestiging van je terugbetaling.
Beste John,
Hierbij ontvang je van ons de bevestiging dat het retourproduct bij ons goed ontvangen is.
[...]

Beetje raar zoals het gaat, stuur mij gewoon een e-mail dat je een fout hebt gemaakt en dat daarom de order is geannuleerd, prima. Dit komt raar over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floris4970
Ik heb die emails ook gehad. klantenservice zegt je niet te kunnen helpen of doorverbinden. Consumentenrecht hebben ze geen weet van. "U kunt het product weer bestellen als het in de webwinkel op voorraad is"

Echter, ik heb betaald en een orderbevestiging gehad. dat de producent van het product het product niet meer heeft lijkt mij uiterst onwaarschijnlijk.

De prijs was helemaal niet zo raar voor een Black Friday deal. gewoon een mooie deal!

Mij werd aan de telefoon wel verteld dat ik een code kon krijgen om het product op een later moment met een korting te kunnen kopen. maar er werd mij geen duidelijke toezegging gedaan dat het product ook voor dezelfde prijs als nu aan mij aangeboden zou worden.

Dit lossen ze niet netjes op en ook niet volgens de wet. Daar heb ik een probleem mee en dat ga ik ook zeker aanvechten. Zij staan niet in hun recht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lw.keizer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-07 13:42
Ik heb in ieder geval nog nooit zo snel een bedrag teruggestort gekregen! Ze maken zich er erg makkelijk van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Topicstarter
@Floris4970 Moedig dat je dat gevecht aangaat. Ik heb voor mijzelf al uitgemaakt dat het de moeite niet waar is. in mijn OP had ik zelf al een stelling gezet dat het een prijsfout kon zijn dus heel teleurgesteld was ik ook niet. Ik hoop dat je verder komt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

zviw kan Samsung niet eenzijdig de koopovereenkomst ontbinden, dus lijkt me dat het mogelijk is om nakoming te vorderen. Want in het kader van 'Black Friday' (eerder Black November) was het nog niet zo'n hele gekke deal.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Mijne is vanochtend besteld. Maar nog niet geannuleerd. Zal ook wel zo vergaan dan.

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 18-11-2024 15:08 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
PeacekeeperNL schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:03:
zviw kan Samsung niet eenzijdig de koopovereenkomst ontbinden, dus lijkt me dat het mogelijk is om nakoming te vorderen. Want in het kader van 'Black Friday' (eerder Black November) was het nog niet zo'n hele gekke deal.
Ik heb vrede met mijn annulering en vind het 'Typisch Nederlands' het 'ik sta in mijn recht' en dan daar een heel punt omheen maken vind ik vooral droevig ;w . 1e wereld problemen denk ik dan maar. Heb er zelf ook typisch Nederlands aan mee gedaan om op een dubbeltje op de eerste rij te willen zitten. Tegen beter weten in.

De 4 TB is op zijn goedkoopst ooit 296 euro geweest volgens de pricewatch. In welke hoedanigheid is een een prijs van 151 een normale black friday deal?. Alleen omdat er een grote korting overheen gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:02
Stond er specifiek bij dan dat het een Black Friday aanbieding was?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Floris4970
Precies, die mening deel ik met je. Deze link staat het duidelijk uitgelegd.
https://www.arag.nl/consu...p/product-niet-leverbaar/

Ook interessant dat ze hier over een Dekkingskoop praten.
Millie-ano schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:20:
[...]

Ik heb vrede met mijn annulering en vind het 'Typisch Nederlands' het 'ik sta in mijn recht' en dan daar een heel punt omheen maken vind ik vooral droevig ;w . 1e wereld problemen denk ik dan maar. Heb er zelf ook typisch Nederlands aan mee gedaan om op een dubbeltje op de eerste rij te willen zitten. Tegen beter weten in.

De 4 TB is op zijn goedkoopst ooit 296 euro geweest volgens de pricewatch. In welke hoedanigheid is een een prijs van 151 een normale black friday deal?. Alleen omdat er een grote korting overheen gaat...
Ik vind de titel van dit topic misleidend. Uit niets blijkt dat het hier om een prijsfout gaat.

Maar je kan niet eenzijdig de verkoop ontbinden en doen alsof je neus bloed en laten voorkomen dat de klant zelf de bestelling heeft geannuleerd. Om wat voor rede dan ook.

Regels zijn regels, daar houden we ons aan. Ik heb betaald, er wordt een product geleverd. wil Samsung daar vanaf zien om welke rede dan ook kunnen we kijken of we daar samen uitkomen. Eenzijdig en onwettig de overeenkomst ontbinden is dan niet de juiste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floris4970
henri86 schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:25:
[...]

Stond er specifiek bij dan dat het een Black Friday aanbieding was?
Ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
de status van de 2TB hier:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s2PIZBul8prGKk7hHKZN6fzmTKk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BUDKFFQTt54KvNWov5FlEKxe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Floris4970 schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:28:

Ik vind de titel van dit topic misleidend.
:/ zou er een TR voor aanmaken :+ dat is je recht :>

Hoe die mailwisseling is gegaan is wellicht niet sjiek. Had ze gesierd dat eerlijker te benoemen. Daarin kan ik je nog volgen. Maar verder is fouten maken menselijk. Mogelijk dat een 18 jarige stagiaire nu op der klote voor al het werk wat er nu op customer service binnenkomt.

'regels zijn regels' toont ook precies hoe je in de wedstrijd zit. Succes in ieder geval, mocht je het product alsnog krijgen voor die prijs of een korting of wat dan ook. Veel plezier ervan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:50
Millie-ano schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:20:
[...]

Is toch geweldig? Je 178 Euro korting niet krijgen en dan vervolgens uren spenderen aan bellen, mailen en een juridische strijd aan gaan. Zet het even weg tegen een (gemiddeld) uurloon en het is al snel niet rendabel meer :P

Het zou mij de tijd in ieder geval niet waard zijn.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Topicstarter
Lijkt erop dat je mazzel hebt, proficiat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
TTLCrazy schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:48:
[...]

Lijkt erop dat je mazzel hebt, proficiat :)
ik denk dat ze dit ding alsnog kunnen terugvragen nadat ik het heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Wellicht gingen de bestellingen harder dan de voorraad, en leveren ze enkel het eerste deel van de bestellingen uit o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik heb de 2TB om 09.00 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Topicstarter
Mijn order bevestiging was om 7.33 uur.

Lullig dat ze de mijne dan hebben geannuleerd grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
TTLCrazy schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:52:
[...]

Mijn order bevestiging was om 7.33 uur.

Lullig dat ze de mijne dan hebben geannuleerd grrr
de 2TB?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Topicstarter
Nee, de 4TB

Ik ga vanavond Samsung even terug mailen met de vraag wat er nu is gebeurt. Ik vind de e-mail wisseling gewoon raar. Er staat nu alsof ik zelf de order heb geannuleerd wat gewoon onzin is. Als ze mij vertellen dat het een fout is geweest si voor mij verder de kous af :)

[ Voor 49% gewijzigd door TTLCrazy op 18-11-2024 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik heb het idee dat ze geen een 4TB hebben uitgeleverd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:11
Ik heb vanmorgen om 07:15 de 4TB besteld en heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen.
Edit: en een dag later geleverd

[ Voor 15% gewijzigd door praseodymium op 19-11-2024 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
praseodymium schreef op maandag 18 november 2024 @ 20:37:
Ik heb vanmorgen om 07:15 de 4TB besteld en heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen.
hier is het nog steeds blijven hangen op 'Voorbereiding van de verzending'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik denk dat de eerder genoemde Stagiar wat rolcontainers staat uit te scannen haha

Zoef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Zpottr schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 08:54:
Ik denk dat de eerder genoemde Stagiar wat rolcontainers staat uit te scannen haha
ik kreeg vanochtend een mail dat de mijne vertraging heeft opgelopen. ik heb het vermoeden dat het nooit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 23:50
Farabi schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:11:
[...]

ik kreeg vanochtend een mail dat de mijne vertraging heeft opgelopen. ik heb het vermoeden dat het nooit komt.
Mijne is zojuist geannuleerd. De 2TB is ook niet meer op voorraad

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
CyPh schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 09:31:
[...]

Mijne is zojuist geannuleerd. De 2TB is ook niet meer op voorraad
yep, hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22:27
De Samsung website is bekend om zijn afschuwelijke voorraadtracking en daarbij behorende leveringsproblemen.

Dat ze officieel niet mogen ontbinden is duidelijk, maar ik ga er niet vanuit dat er hier onwil in het spel is maar daadwerkelijk meer verkocht dan de bedoeling/voorraad was.

Dit gaat bij elke echt scherpe Galaxy aanbieding precies hetzelfde. Als je op tijd bent heb je mazzel, daarna staat er nog voorraad maar kan je ze al niet meer in je winkelwagentje krijgen (note: dit was gisteren met de 4TB ook het geval!) en dan komen de annuleringen binnen.

Vechten tegen de bierkaai, je moet er wel een heel groot punt van willen maken en ongelofelijk veel tijd investeren wil je hier heeeeell misschien je korting nog uitslepen. Ik heb het in de vele topics (zowel NL als andere landen) nog nooit tot een goed einde zien komen.

Neem je verlies (niets) en move on. Hopelijk ben je er volgende keer sneller bij of doet Samsung eindelijk wat aan dat afschuwelijke ordersysteem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r.sharp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-07 14:22
Ook hier is de bestelde T9 2GB SSD door Samsung geannuleerd.

Een voorstel om de T7 2GB SSD voor de overeengekomen prijs te leveren werd afgewezen.

Samsung houdt zich niet aan het consumentenrecht en pleegt in feite wanprestatie.

[ Voor 22% gewijzigd door r.sharp op 19-11-2024 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Nah, notificatiemailer 6:39; mijn bestelling 6:53. Ook geannuleerd. Samsung weigert gewoon te leveren voor deze prijs. Laat het gaan en koop nooit meer wat bij ze.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 16K
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-07 10:28

16K

Ik had gisterenochtend de 4TB in mandje zitten maar tijdens afrekenen ineens melding uitverkocht. Daarna rond 9:00 uur de 2TB versie kunnen bestellen maar vandaag werd de bestelling ook geannuleerd. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floris4970
Zpottr schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 12:52:
Nah, notificatiemailer 6:39; mijn bestelling 6:53. Ook geannuleerd. Samsung weigert gewoon te leveren voor deze prijs. Laat het gaan en koop nooit meer wat bij ze.
Zover ik weet moet een op=op actie voor een redelijke termijn beschikbaar zijn. In ieder geval in het eerste deel van de actie periode

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik krijg nu een kortingscode van 10% als excuus. dat mocht een stuk hoger liggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Farabi op 19-11-2024 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank359
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-06 12:30
Zojuist de volgende mail gehad:
Beste klant,

Via deze mail willen we u op de hoogte brengen van de annulering van uw bestelling van de Portable SSD.

Tot onze grote spijt is er een fout gemaakt waardoor de prijs van verscheidene Portable SSD’s vele malen lager stond vermeld dan waarvoor wij ze kunnen aanbieden. De getoonde prijs was dermate laag dat niemand in redelijkheid kon en mocht vertrouwen op de correctheid ervan.

In dergelijke gevallen van kennelijke vergissingen komt er geen overeenkomst tot stand en zijn verkopers niet gehouden tot levering. Dit is ook nog overeengekomen in onze algemene voorwaarden:

3. Ondanks onze inspanningen, kan het voorkomen dat deze informatie toch fouten of vergissingen bevat. Wanneer het gaat om kennelijke vergissingen of fouten, zullen deze ons niet binden.

We begrijpen dat u zich heeft verheugd op de Portable SSD en willen u ter compensatie van het ongemak de kans bieden om de Portable SSD te kopen tegen een gereduceerd tarief. Alle modellen van het Samsung Memory assortiment zullen t/m 30-11-2024 met een prijsreductie van 10% aan u aangeboden worden.

Om van deze prijs gebruik te kunnen maken, kunt u onderstaande code invullen op de check-out pagina: <knip>

Onze excuses voor het ongemak en we hopen u hiermee een goede oplossing te hebben geboden.

U kunt niet reageren op deze e-mail, maar mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via één van onze contactmogelijkheden.

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux B.V.
toon volledige bericht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SquareOne
Inmiddels zijn de SSDs weer op voorraad. Voor een prijs die 2x zo hoog ligt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 23:50
Frank359 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 17:01:

[...]
Voor wie (wel) moeilijk wil gaan doen:
Even de 2TB bekijken. Op amazon nu 181. 50% korting bij de fabrikant zelf, net voor Black Friday, is helemaal niet zo vreemd >:)

Uw advertentie hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r.sharp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-07 14:22
Dus eerst loog Samsung over voorraadproblemen om het vervolgens te gooien op een kennelijke vergissing in de webshop. Een 2GB SSD voor € 99 lijkt mij mede gezien BF geen kennelijke vergissing.

De aangeboden compensatie van 10% korting op een nieuwe bestelling is een lachertje, maar Samsung vindt dit een goede oplossing 🤡

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Floris4970
De getoonde prijs was dermate laag dat niemand in redelijkheid kon en mocht vertrouwen op de correctheid ervan.
Ik kon met deze tekst op de voorpagina van de store in alle redelijkheid geloven dat het gewoon een prachtige BF deal was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dNMNU4nprNUcL1B664kIhHPYJWI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bbRz2wopZ5dN1GVUozOHTMQI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank359
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-06 12:30
Floris4970 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 17:43:
[...]

Ik kon met deze tekst op de voorpagina van de store in alle redelijkheid geloven dat het gewoon een prachtige BF deal was.
Mee eens. Er wordt met BF regelmatig gestunt met dit soort kortingen. 50% korting komt voor. Veel winkels/webshops sjoemelen dan met de definitie van waar die 50% vanaf gaat, maar er zijn er ook bij die daadwerkelijk zoveel korting geven. En de prijzen in opslag fluctueren nog wel eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Floris4970 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 16:45:
[...]

Zover ik weet moet een op=op actie voor een redelijke termijn beschikbaar zijn. In ieder geval in het eerste deel van de actie periode
Tuurlijk, mee eens. Maar gelijk hebben <> gelijk krijgen.

Zoef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eenhoorntje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 22:22
Samsung heeft vaker van soort acties (met denk ik beperkte voorraad) Zo 1 jaar geleden de M7 43 inch Smart 4k monitor voor 169 gekocht. Was een avond in de aanbieding

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Floris4970
Ik had het er bij kunnen laten zitten, maar de enorme onduidelijkheid er om heen. Een telefonische toezegging dat de prijs correct was maar dat het om een stock probleem ging (stock is er dus weer vandaag.. dus, 🐮💩)

De onwil om te reageren of om uitleg te geven. Het verwijzen naar algemeen voorwaarden die niet rechtsgeldig zijn. (Die überhaupt hebben)

Contact mogelijkheden: whatsapp..

Waar je dan weer heen wordt gestuurd met een quote uit de voorwaarden (artikel 3) (waarover ik in de brief schrijf dat ik mij beroep op het nietig zijn van deze regel en die dus in deze case in ieder geval niet van toepassing is)

Het is dat ik op steenworp afstand van het Samsung kantoor werk dat ik die brief er morgen maar even langs breng.

Mijn stelling: je kan consumenten die iets met je willen oplossen niet negeren met het idee dat ze vanzelf wel afdruipen. Ze keer op keer dezelfde onzin voorschotelen.

Behandel mij met respect en je kan van mij alle redelijkheid verwachten.

Daar ligt voor mij het punt nu.

(Een ieder die het ook wil aankaarten mag mij een PB sturen :) )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Topicstarter
Frank359 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 17:01:

[...]
Ik heb ondertussen deze e-mail ook gekregen. Voor mij is nu de zaak af. Zonde van mijn tijd om hier nog iets mee te doen. Succes voor degenen die er nog achter aan gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-07 18:04
Ik heb gisteren een s24 besteld en vandaag ook een mail gekregen dat deze bestelling geannuleerd is…… geen reden die moet ik eventueel aan de klantenservice vragen…

Heb hem nu maar opnieuw besteld met de hoop dat hij toch nog komt €600 voor een S24 zou dat ook “te goedkoop” zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Topicstarter
@Inhumanous niet echt, hij is volgens de pricewatch al te koop vanaf €589,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-07 18:04
TTLCrazy schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 21:33:
@Inhumanous niet echt, hij is volgens de pricewatch al te koop vanaf €589,-.
Idd nu proberen de order van vanavond te cancelen en hem bij Amazon besteld…. Samsung website + support is echt ruk helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:58
Floris4970 schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 23:15:
Ik had het er bij kunnen laten zitten, maar de enorme onduidelijkheid er om heen. Een telefonische toezegging dat de prijs correct was maar dat het om een stock probleem ging (stock is er dus weer vandaag.. dus, 🐮💩)

De onwil om te reageren of om uitleg te geven. Het verwijzen naar algemeen voorwaarden die niet rechtsgeldig zijn. (Die überhaupt hebben)

Contact mogelijkheden: whatsapp..

Waar je dan weer heen wordt gestuurd met een quote uit de voorwaarden (artikel 3) (waarover ik in de brief schrijf dat ik mij beroep op het nietig zijn van deze regel en die dus in deze case in ieder geval niet van toepassing is)

Het is dat ik op steenworp afstand van het Samsung kantoor werk dat ik die brief er morgen maar even langs breng.

Mijn stelling: je kan consumenten die iets met je willen oplossen niet negeren met het idee dat ze vanzelf wel afdruipen. Ze keer op keer dezelfde onzin voorschotelen.

Behandel mij met respect en je kan van mij alle redelijkheid verwachten.

Daar ligt voor mij het punt nu.

(Een ieder die het ook wil aankaarten mag mij een PB sturen :) )
toon volledige bericht
Samsung is verschrikkelijk goed hier in. Ik zat dit jaar met een dure Magnetron die na 2 jaar kapot ging, 0,0 coulance...gewoon een nieuwe moeten kopen en nu met een oven van 2,4 jaar oud die kortsluiting geeft. Voor mij geen Samsung meer....

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Pagina: 1