[Black Friday] Algemeen (GSM) Providers (2024)

Pagina: 1
Acties:
  • 5.413 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:16
Hallo Iedereen,

Het valt mij op dat bij kpn, ziggo, odido etc de kortingen dit jaar erg tegenvallen bij blackfriday en dat de push op 2 jarig contracten groot is. Heeft het eigenlijk wel zin om dit jaar rond blackfriday over te stappen? Dit is de eerste keer dat ik het gevoel heb dat op een later moment dan blackfriday niet veel uitmaakt. Want de kortingen hiervoor waren volgens mij wel hetzelfde.

Hoe kijkt de rest hier tegen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 10:23:
Heeft het eigenlijk wel zin om dit jaar rond blackfriday over te stappen?
Geen idee, het duurt nog 13 dagen totdat het 29 november en dus Black Friday is. Ik wacht het rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:36
Bedrijven hoeven geen black friday korting te geven en als ze dat doen valt het vaak tegen. Wat is daar de discussie waarde van, om hier een apart topic voor te openen voor providers, wanneer ook daar die korting tegen valt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-05 08:00
Eentje om te volgen! :)

Glasvezelaansluiting wordt hier volgende week afgerond en dus op zoek naar een mooie aanbieding..

Die van KPN is niet beter dan de vorig met die gratis gameconsoles, dus hopelijk komt er een betere deal!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
aljooge schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 10:34:
Bedrijven hoeven geen black friday korting te geven en als ze dat doen valt het vaak tegen. Wat is daar de discussie waarde van, om hier een apart topic voor te openen voor providers, wanneer ook daar die korting tegen valt?
Nou alsje het vergelijkt met de jaren ervoor kreeg je bij ziggo Vorig jaar op een 1 jarig contract 12 maanden 50% korting. Kpn zelf had ook mooie acties. Nu is het max half jaar bij een 1 jarig contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:36
Vrije markt: Zij betalen zij het tarief en de kortingen. Als je het te veel vindt ga je naar een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 10:58:
[...]

Nou alsje het vergelijkt met de jaren ervoor kreeg je bij ziggo Vorig jaar op een 1 jarig contract 12 maanden 50% korting. Kpn zelf had ook mooie acties. Nu is het max half jaar bij een 1 jarig contract.
KPN lijkt dit jaar hele matige aanbiedingen te hebben inderdaad.

Ziggo komt dit jaar volgens uitgelekte informatie weer met een 1 jarig contract met 50% korting via deze link: https://www.ziggo.nl/campagne/blackfriday . Een medewerker heeft al wat details gelekt op Pepper.

Ik verwacht dat Odido ook nog met een leuke glasvezel deal komt, zij stunten regelmatig omdat ze momenteel inzetten op volume (meer klanten) in plaats van euro's per klant eruit persen. Ze moeten een deel van de markt wegsnoepen.

Dus het zal weer Ziggo worden dit jaar, tenzij Odido met een 50% korting deal komt.

Voor mobiele provider ga ik richting YouFone. 2 jarig contract met 12 maanden 50% korting, plus nog €30 ING kortingsbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Op de dag zelf komen vaak de echte aanbiedingen, dus nog even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-04 16:21
tip: hou ook belsimpel in de gaten, die hebben soms aanbiedingen die beter zijn dan wat de provider zelf aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-05 15:10
Mobiel.nl heeft tot dusver de beste aanbiedingen in mijn onderzoek.
Gemiddeld 2-4 euro per maand goedkoper en daarnaast nog 75-100 euro shoptegoed of een speaker/headphone cadeau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guero
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 29-11-2024
Kakaisan schreef op woensdag 20 november 2024 @ 14:54:
Ik heb aangegeven te willen vertrekken bij KPN omdat de korting die ze mij boden op https://www.kpn.com/blijvenloont nou niet echt wat is om naar huis te schrijven. (Voor 2 jaar: €10 korting voor 12 maanden. Voor 1 jaar: €7,50 korting voor 6 maanden).

Zojuist ben ik teruggebeld. Ik had aangegeven dat het voornamelijk aan de kosten lag, en dat ik mijn mobiele abonnement ook wou onderbrengen bij dezelfde provider als mijn thuis internet (beide contractvrij). Ze wouden me nog toch een aanbod doen. Maar ze kon me alleen een twee-jarig aanbod doen, en het aanbod was exact hetzelfde als bovenstaande... Ohja en met eventueel een sportzender erbij 8)7
Mobiel werd niet over gerept.

Heb even de cijfers vergeleken, en ik denk dat ik toch maar eens naar Odido ga kijken om daar alles onder te brengen. Qua support is het soms een bende daar, maar het scheelt wel een hoop.

[Afbeelding]
Via welke site zie jij 10 maanden korting op 1 jarig odido contract ? Ik zie ze alleen maar op 8 maanden korting met 1 jarig contract.. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaisan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-05 11:15
guero schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:36:
[...]

Via welke site zie jij 10 maanden korting op 1 jarig odido contract ? Ik zie ze alleen maar op 8 maanden korting met 1 jarig contract.. 🤔
Ligt waarschijnlijk aan of je glasvezel hebt en in welke regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:22
dutchnltweaker schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 10:23:
Hallo Iedereen,

Het valt mij op dat bij kpn, ziggo, odido etc de kortingen dit jaar erg tegenvallen bij blackfriday en dat de push op 2 jarig contracten groot is. Heeft het eigenlijk wel zin om dit jaar rond blackfriday over te stappen? Dit is de eerste keer dat ik het gevoel heb dat op een later moment dan blackfriday niet veel uitmaakt. Want de kortingen hiervoor waren volgens mij wel hetzelfde.

Hoe kijkt de rest hier tegen aan?
Ziggo heeft het zwaar met veel vertrekkende klanten. Er is mede daarom ook geen geld om enorme kortingen te geven. Om verloop te voorkomen proberen ze zoveel mogelijk 2-jarige contracten te verkopen, hebben ze iig voor de kortere termijn wat zekerheid. KPN heeft meer vermogen dan Ziggo, bedrijfsmatig veel gezonder. Die lachen zich rot en gaan gewoon net iets onder Ziggo zitten qua prijs. Het blijft een commercieel bedrijf dus waarom zou KPN ver onze Ziggo gaan zitten qua prijs? De klanten komen toch wel naar hen, of Odido, toe ivm glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

kaanmijo schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:19:
[...]

Deze deal is ook te combineren via Mobiel.nl met ING voor €25,- korting extra. Dat maakt 'm dan voor 25GB:

Youfone Sim-only
Waar:youfone.nl
Categorie:Sim-only abonnementen
Normale prijs:€ 240,00 (25GB)
Black Friday prijs:€ 155,00 (25GB) (€6,45 per maand)
Opmerking:2 jaarabonnement, onbeperkt bellen en sms'en
Maar die Youfone code moet op de site van Youfone bij afsluiten worden ingevoerd en de Mobiel.nl code op de eigen site van Mobiel.nl. Hoe zie jij het voor je ok ze allebei te gebruiken?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:17

kaanmijo

Picobello B.V.

Yorinn schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:26:
[...]

Maar die Youfone code moet op de site van Youfone bij afsluiten worden ingevoerd en de Mobiel.nl code op de eigen site van Mobiel.nl. Hoe zie jij het voor je ok ze allebei te gebruiken?
Mobiel.nl hanteert de BF prijzen van Youfone, dus je gebruikt niet de Youfone website maar alleen Mobiel.nl. Daar vul je de code van de ING in. Zie nu dat het misschien wat ongelukkig verwoord is; het is niet én 30 euro én 25 euro, het is of/of. De 30 euro coupon is bij ING al een tijdje uitverkocht, dus voor mensen die daar niet op willen wachten kan dit een mooi alternatief zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
@dutchnltweaker en allen: er staan een aantal aanbiedingen hier: Black Friday / Cyber Monday 2024 (29 november & 2 december) (voor zover ze nog gelden).

@Yorinn
Het blijkt hier maar weer eens hoe onhandig het is dat je je eigen berichten niet meer mag aanpassen, vooral bij acties die gestopt zijn. Het resultaat is een verzameling verlopen acties en latere reacties die komen melden dat het niet werkt.

Het is overigens ook een raar figuur om mensen na 48 uur het recht op het editen van hun eigen teksten te ontnemen of drempels op te werpen. Het strookt niet met tenminste de geest van AVG en auteursrecht.

^ = feedback voor de verantwoordelijke/bedenker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
stin00 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 11:23:
[...]

KPN lijkt dit jaar hele matige aanbiedingen te hebben inderdaad.

Ziggo komt dit jaar volgens uitgelekte informatie weer met een 1 jarig contract met 50% korting via deze link: https://www.ziggo.nl/campagne/blackfriday . Een medewerker heeft al wat details gelekt op Pepper.

Ik verwacht dat Odido ook nog met een leuke glasvezel deal komt, zij stunten regelmatig omdat ze momenteel inzetten op volume (meer klanten) in plaats van euro's per klant eruit persen. Ze moeten een deel van de markt wegsnoepen.

Dus het zal weer Ziggo worden dit jaar, tenzij Odido met een 50% korting deal komt.

Voor mobiele provider ga ik richting YouFone. 2 jarig contract met 12 maanden 50% korting, plus nog €30 ING kortingsbon.
Dat is interessant, ik heb nu ook Ziggo die loopt op 29-11 nog 100 dagen. Kan ik dan alsnog een switch doen naar een andere contractant en rekeningnummer en het nieuwe abonnement in de toekomst in laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

mrmrmr schreef op woensdag 27 november 2024 @ 02:36:
@dutchnltweaker en allen: er staan een aantal aanbiedingen hier: Black Friday / Cyber Monday 2024 (29 november & 2 december) (voor zover ze nog gelden).

@Yorinn
Het blijkt hier maar weer eens hoe onhandig het is dat je je eigen berichten niet meer mag aanpassen, vooral bij acties die gestopt zijn. Het resultaat is een verzameling verlopen acties en latere reacties die komen melden dat het niet werkt.

Het is overigens ook een raar figuur om mensen na 48 uur het recht op het editen van hun eigen teksten te ontnemen of drempels op te werpen. Het strookt niet met tenminste de geest van AVG en auteursrecht.

^ = feedback voor de verantwoordelijke/bedenker.
Feedback voor de devs past beter in Mooie features. Hier erover klagen voegt weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kaanmijo schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:32:
[...]

Mobiel.nl hanteert de BF prijzen van Youfone, dus je gebruikt niet de Youfone website maar alleen Mobiel.nl. Daar vul je de code van de ING in. Zie nu dat het misschien wat ongelukkig verwoord is; het is niet én 30 euro én 25 euro, het is of/of. De 30 euro coupon is bij ING al een tijdje uitverkocht, dus voor mensen die daar niet op willen wachten kan dit een mooi alternatief zijn.
Goeie deal, gebruik van gemaakt. Alternatief was 27,50 cashback via cashbackxl via youfone. Bij mobiel.nl is dan net iets makkelijker, en je krijgt ook nog een jbl speaker of dopjes cadeau.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
stin00 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 11:23:
Waarom Ziggo? Odido kost toch minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:54:
[...]
Waarom Ziggo? Odido kost toch minder?
Yep het is odido 1 jaar internet + tv geworden met 8 maanden korting en €52.50 cashback :)

Edit: ah je quote een oud bericht van mij. Toentertijd was de ziggo deal nog niet bekend en wist ik dus niet of odido goedkoper zou zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door stin00 op 27-11-2024 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
stin00 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:00:
[...]

Yep het is odido 1 jaar internet + tv geworden met 8 maanden korting en €52.50 cashback :)

Edit: ah je quote een oud bericht van mij. Toentertijd was de ziggo deal nog niet bekend en wist ik dus niet of odido goedkoper zou zijn.
Hier hebben we Ziggo, (plus vodafone etc).

De Deals die ze nu hebben zijn niet echt super, dus wat is wijsheid om te doen? Nu internet en TV elite dat na het een jarig contract 96 per maand wordt na 1 jaar 50% korting het gehele jaar.

Dacht over te stappen naar odido, die lijkt wel de beste korting te bieden met 8 maanden en cashback volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 27 november 2024 @ 21:54:
[...]

Hier hebben we Ziggo, (plus vodafone etc).

De Deals die ze nu hebben zijn niet echt super, dus wat is wijsheid om te doen? Nu internet en TV elite dat na het een jarig contract 96 per maand wordt na 1 jaar 50% korting het gehele jaar.

Dacht over te stappen naar odido, die lijkt wel de beste korting te bieden met 8 maanden en cashback volgens mij.
Ik ben gegaan voor maximale cashback op een 1 jarig Odido contract:

1. Breedbandwinkel(€25) via CashbackXL(€27,50): https://www.cashbackxl.nl/webshops/breedbandwinkelnl
2. Vergelijker invullen
3. Odido Thuis Glasvezel Internet 1.000Mb en TV
4. 1 jarig aanvinken voor 8 maanden korting
5. Bestellen

Ik kom dan uit op 8 * €30 + 4 * €60 = €480
- €27,50 - €25 cashbacks = €427,50.

In feite betaal je dan dus netto €35,625 per maand.

Het kan nog goedkoper als je een lagere snelheidheid kiest en/of alleen TV via de app (zonder TV kastje dus). Maar die korting is relatief laag omdat je bij alle abonnementen de eerste 8 maand €30 betaalt. Daarnaast neemt de CashbackXL cashback wat af als je bijv. alleen internet kiest.

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 27-11-2024 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:13
stin00 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:06:
[...]

1. Breedbandwinkel(€25) via CashbackXL(€27,50): https://www.cashbackxl.nl/webshops/breedbandwinkelnl
2. Vergelijker invullen
5. Bestellen

Het kan nog goedkoper als je een lagere snelheidheid kiest en/of alleen TV via de app (zonder TV kastje dus). Maar die korting is relatief laag omdat je bij alle abonnementen de eerste 8 maand €30 betaalt. Daarnaast neemt de CashbackXL cashback wat af als je bijv. alleen internet kiest.
Dit is inderdaad interessant voor mij om dit toe te passen. Ik zit nu bij Ziggo met een Vodafone abonnement.
Dan zou ik naar Odido internet only 1Gb/s gaan voor ((8*25+4*40)-25-27)/12 = 25,66 euro per maand
En naar Ben.nl voor 18GB+5 bonus GB's en onbeperkt bellen voor 12 euro per maand. Maar daar komt dan nog 41 euro cashback bij via CashbackXL en dan kom ik voor 1 jaar ook uit op 8,58 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
walletje-w schreef op woensdag 27 november 2024 @ 23:22:
[...]

Dit is inderdaad interessant voor mij om dit toe te passen. Ik zit nu bij Ziggo met een Vodafone abonnement.
Dan zou ik naar Odido internet only 1Gb/s gaan voor ((8*25+4*40)-25-27)/12 = 25,66 euro per maand
En naar Ben.nl voor 18GB+5 bonus GB's en onbeperkt bellen voor 12 euro per maand. Maar daar komt dan nog 41 euro cashback bij via CashbackXL en dan kom ik voor 1 jaar ook uit op 8,58 per maand.
volgens mij is cashbackxl en dan naar odido toch hoger?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
walletje-w schreef op woensdag 27 november 2024 @ 23:22:
[...]

Of via https://www.ben.nl/basicfit/sim-only heb je meer GB :) , alleen geen cashbackxl.

• walletje-w
dutchnltweaker schreef op woensdag 27 november 2024 @ 23:46:
[...]

volgens mij is cashbackxl en dan naar odido toch hoger?
Ja 50 euro in plaats van 41 euro. Maar de maandelijkse kosten zitten dan nog steeds ver boven die van Ben.nl

• dutchnltweaker
walletje-w schreef op donderdag 28 november 2024 @ 08:36:
[...]

Ja 50 euro in plaats van 41 euro. Maar de maandelijkse kosten zitten dan nog steeds ver boven die van Ben.nl
Ligt aan welk Contract denk ik? Ik zag 75 euro staan?

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-05 14:45
Was aan het denken om over te stappen van Ziggo, nu hebben ze vorig jaar hier glasvezel aangelegd via ODF volgens mij. Maar omdat er hier nog TV wordt gekeken nooit overgestapt.

Echter nu keek ik op de Odido website voor de Black Friday aanbiedingen en begint het wel interessant te worden. Namelijk 15 euro voor 12 maanden en daarna 60 bij een 2 jarig contract of 8 maanden voor 15 euro en dan 60 euro bij een 1 jarig contract, zo laag had ik het nog niet gezien. Met een deurbel of camera cadeau.
De korting gaat tot maximaal 2gb, de 8gb variant kost 85 euro per maand, en zit geen korting op.

Betreft een adres in Amsterdam.

Glasvezel beschikbaar!
Dit is beschikbaar op je adres: Glasvezel 8 Gbit/s download en 8 Gbit/s upload.
Meer info

Nu de eerste 12 maanden voor € 15/mnd + gratis Ring videodeurbel met Chime of Ring buitencamera cadeau.

In combinatie met een 2-jarig Internet + TV abonnement en gratis aansluiten.

[ Voor 5% gewijzigd door Bas1978 op 28-11-2024 14:19 ]

• walletje-w
Bas1978 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:14:
Nu de eerste 12 maanden voor € 15/mnd + gratis Ring videodeurbel met Chime of Ring buitencamera cadeau.

In combinatie met een 2-jarig Internet + TV abonnement en gratis aansluiten.
Kun je een link delen? Bij mij staat er gewoon 30 euro in de aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-05 14:45
walletje-w schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:25:
[...]

Kun je een link delen? Bij mij staat er gewoon 30 euro in de aanbieding.
Geen link gewoon op de website zie: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ilcpSfIKaTS5_HS4mtA5v9kBOlA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1f0C8nBTXsyQicHug6N6omPA.png?f=fotoalbum_large

betere screenshot

[ Voor 19% gewijzigd door Bas1978 op 28-11-2024 14:38 ]

• walletje-w
Bas1978 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:35:
[...]

Geen link gewoon op de website zie: [Afbeelding]
Nope helemaal niet te vinden voor mij op de odido website :o :? :X 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-05 22:42
Ik heb het idee dat dit specifiek voor ODF netwerk is - ik krijg namelijk dezelfde aanbieding te zien.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Jewie schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:41:
Ik heb het idee dat dit specifiek voor ODF netwerk is - ik krijg namelijk dezelfde aanbieding te zien.
Voor of na het invullen van een postcode?
Zou het gebaseerd zijn op het IP / provider van je huidige aansluiting?

[ Voor 12% gewijzigd door Olaf van der Spek op 28-11-2024 18:01 ]

• stin00
  • Niet online
Jewie schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:41:
Klopt, deze aanbieding is al 1 maand bezig en enkel voor ODF gebied: https://nl.pepper.com/aan...maanden-voor-eur15-328764

https://www.odido.nl/internet/glasvezel/speciaalvoorjou

@Olaf van der Spek check wordt gedaan op geselecteerde postcodes.

[ Voor 14% gewijzigd door stin00 op 28-11-2024 18:02 ]

• Olaf van der Spek
  • Niet online
stin00 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:01:
@Olaf van der Spek check wordt gedaan op geselecteerde postcodes.
De screenshot van Bas lijkt van voor de postcode check te zijn.

• stin00
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:04:
[...]

De screenshot van Bas lijkt van voor de postcode check te zijn.
Ja als ik https://www.odido.nl/internet/glasvezel/speciaalvoorjou open in een private tabblad zie ik ook de aanbieding. Ze hebben er een speciale landingspagina voor gemaakt. Met als footnote:

"*Getoonde aanbod is geldig op geselecteerde adressen i.c.m. een 2-jarig glasvezel + TV abonnement. Na de eerste 12 mnd betaal je min. € 50/mnd (voor 100 Mbit/s). Laagste prijs in de markt op 21-10-2024. Bekijk je persoonlijke aanbod via de postcodecheck."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cw123456
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 19-05 07:58
Zojuist odido 1 jaar tv + internet afgesloten. Zit nu ook te kijken om sim only over te zetten van KPN naar Odido.

Via mobiel.nl accessoires korting van 100 euro, kleven er nog nadelen aan om het abbo via mobiel.nl af te sluiten? Of zijn er nog alternatieve manieren die meer korting opleveren dan de aanbieding op de website van odido?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Cw123456 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:54:
Zojuist odido 1 jaar tv + internet afgesloten. Zit nu ook te kijken om sim only over te zetten van KPN naar Odido.

Via mobiel.nl accessoires korting van 100 euro, kleven er nog nadelen aan om het abbo via mobiel.nl af te sluiten? Of zijn er nog alternatieve manieren die meer korting opleveren dan de aanbieding op de website van odido?

Thanks
Via cashbackxl aanvragen, krijg je nog een mooie cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cw123456
dutchnltweaker schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:35:
[...]

Via cashbackxl aanvragen, krijg je nog een mooie cashback.
Bedankt hiervoor, echter ging het mij meer om de ervaring met het afsluiten via belsimpel.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Cw123456 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:01:
[...]

Bedankt hiervoor, echter ging het mij meer om de ervaring met het afsluiten via belsimpel.nl
je benoemt twee verschillende websites/shops.
Belsimpel.nl heb ik meermaals goede ervaringen mee gehad.
Mobiel.nl is in het verleden ook goed gegaan, maar ervaringen zijn soms wisselend (uit mijn omgeving).

Overigens, als je wil combineren met Odido, kan je ook naar Ben-abonnementen kijken voor dezelfde voordelen als met Odido zelf. Dan zijn de "Basic Fit" of actie via de ING winkel vaak nog aantrekkelijker dan cashbacks of accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
da_Mastah schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:42:
[...]

Mobiel.nl is in het verleden ook goed gegaan, maar ervaringen zijn soms wisselend (uit mijn omgeving).

Overigens, als je wil combineren met Odido, kan je ook naar Ben-abonnementen kijken voor dezelfde voordelen als met Odido zelf. Dan zijn de "Basic Fit" of actie via de ING winkel vaak nog aantrekkelijker dan cashbacks of accessoires.
ING aanbieding is wel 2 jaar contract. Zou ik wel over nadenken om een 2 jarig contract aan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-05 12:24
Hier net (met Black Friday) telefonisch Odido abbo verlengt:
Nog 1000/1000 abbo. Nu betaal ik daar 29.71 pm voor. Dat wordt 30.66
Hello, Unlimited Plus voor 25
Hello, Samen Unlimited voor 20

Nieuw maandelijks bedrag 75.66

Meer dan dit konden ze niet doen.
Nu zit ik naar mobiel mobiel.nl te kijken. Misschien toch voor het JBL cadeau in plaats van de "Hello, Samen Unlimited" die maandelijks opzegbaar is.

Wat is wijsheid

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Killerbert schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:30:
Hier net (met Black Friday) telefonisch Odido abbo verlengt:
Nog 1000/1000 abbo. Nu betaal ik daar 29.71 pm voor. Dat wordt 30.66
Hello, Unlimited Plus voor 25
Hello, Samen Unlimited voor 20

Nieuw maandelijks bedrag 75.66

Meer dan dit konden ze niet doen.
Nu zit ik naar mobiel mobiel.nl te kijken. Misschien toch voor het JBL cadeau in plaats van de "Hello, Samen Unlimited" die maandelijks opzegbaar is.

Wat is wijsheid
Begin van je bericht heb je al "verlengt" maar aan einde lijk je nog te vergelijken. Is de 1e opsomming je huidige situatie of wat je telefonisch hebt afgesloten?

1x Venus-E v151 +LilyGo HA, CT003 V114 | 5040Wp ZO + 4200Wp NW | Tibber, 3x25A, Easee Charge Lite | XPENG G9 AWD P 98kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
Mirabis schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 18:47:
[...]

Begin van je bericht heb je al "verlengt" maar aan einde lijk je nog te vergelijken. Is de 1e opsomming je huidige situatie of wat je telefonisch hebt afgesloten?
De 1e opsomming is idd wat ik telefonisch heb afgesloten. Nu kan ik de die wijzigingen eventueel nog annuleren. (veertien dagen bedenktijd)

Ik was vergeten om mobiel.nl te checken 8)7
Ook is het 2e abbo (Samen Unlimited) een maand abbo. Deze kan ik dus ook nog gemakkelijk wijzigen.

[ Voor 8% gewijzigd door Killerbert op 29-11-2024 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Niet online
Killerbert schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:19:
[...]

De 1e opsomming is idd wat ik telefonisch heb afgesloten. Nu kan ik de die wijzigingen eventueel nog annuleren. (veertien dagen bedenktijd)

Ik was vergeten om mobiel.nl te checken 8)7
Ook is het 2e abbo (Samen Unlimited) een maand abbo. Deze kan ik dus ook nog gemakkelijk wijzigen.
Oke, begrijp ik dan goed dat je nog een oud 1000/1000 glasvezel voor 25 eu + inflatiecorectie + verhoging = 30.66 hebt. En daarbij een nieuw Odido abbo Unlimited abbo hebt afgesloten? Volgens de een kan dat niet, volgens de ander weer wel. n=1 I guess

1x Venus-E v151 +LilyGo HA, CT003 V114 | 5040Wp ZO + 4200Wp NW | Tibber, 3x25A, Easee Charge Lite | XPENG G9 AWD P 98kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cw123456
da_Mastah schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:42:
[...]

Excuses, ik bedoelde mobiel.nl omdat zij de 100E cadeau hebben. Bedankt voor jouw ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
Mirabis schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 19:36:
[...]

Oke, begrijp ik dan goed dat je nog een oud 1000/1000 glasvezel voor 25 eu + inflatiecorectie + verhoging = 30.66 hebt. En daarbij een nieuw Odido abbo Unlimited abbo hebt afgesloten? Volgens de een kan dat niet, volgens de ander weer wel. n=1 I guess
Volgens de verkoper kon de verandering in de Odido Unlimited 5g wel.
Hij gaf aan dat ik geen verandering moest doen op de fiber aansluiting en dat er nu geen wijziging komt op de 1000/1000 aansluiting die straks idd 30.66 kost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• effem
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-04 16:21
Ik ben gegaan voor Simyo 10GB/400min eur 8/mnd (2 jaar) met eur 100 cashback via mobiel.nl
Dat is na verrekening van de cashback iets minder dan eur 4/mnd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Niet online
Killerbert schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 21:08:
[...]

Volgens de verkoper kon de verandering in de Odido Unlimited 5g wel.
Hij gaf aan dat ik geen verandering moest doen op de fiber aansluiting en dat er nu geen wijziging komt op de 1000/1000 aansluiting die straks idd 30.66 kost.
Thanks vandaag weer langsgelopen en deze medewerker gaf aan dat het wel zou moeten lukken. Indien het niet lukte zou ze er alles aan doen het te annuleren en/of ervoor te zorgen dat ik weer hetzelfde bedrag zou betalen. Na het aanpassen en dubbelchecken heb ik idd mijn 06- verlengd met de nieuwe deal en mijn oude (klantvoordeel) korting behouden voor mijn glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
stin00 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:06:
[...]

2. Vergelijker invullen
5. Bestellen

Hoe snel had je je cashbackxl actief in je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:49:
[...]

Hoe snel had je je cashbackxl actief in je account?
Registratie binnen 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
stin00 schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:50:
[...]

Registratie binnen 10 minuten.
Hier nog niks, heb nieuwe chrome installatie met alles gewoon aan.. Via cashbackxl gelijk naar odido.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:52:
[...]

Hier nog niks, heb nieuwe chrome installatie met alles gewoon aan.. Via cashbackxl gelijk naar odido.
Ah ik heb Odido afgesloten via Breedbandwinkel omdat ik daar meer cashback kreeg en goede ervaringen mee heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
stin00 schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:53:
[...]

Ah ik heb Odido afgesloten via Breedbandwinkel omdat ik daar meer cashback kreeg en goede ervaringen mee heb :)
Hoe meer dan? Via cashbackxl kan ik 72 euro cashback krijgen, 1 jarig all in contract (bellen, internet en tv)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:55:
[...]

Hoe meer dan? Via cashbackxl kan ik 72 euro cashback krijgen, 1 jarig all in contract (bellen, internet en tv)
Oh wat moet je met een vaste telefoonlijn joh :+ Dat heb ik nog nooit gehad. Kost ook 12* €2,50 extra = €30 op jaarbasis.

Ik ben gegaan voor glasvezel internet + TV en Breedbandwinkel geeft me in totaal €52,50 cashback. Via Odido zelf zou dit €45.00 zijn. Dus alleen voor mijn situatie is het meer cashback inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
stin00 schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:00:
[...]

Oh wat moet je met een vaste telefoonlijn joh :+ Dat heb ik nog nooit gehad. Kost ook 12* €2,50 extra = €30 op jaarbasis.

Ik ben gegaan voor glasvezel internet + TV en Breedbandwinkel geeft me in totaal €52,50 cashback. Via Odido zelf zou dit €45.00 zijn. Dus alleen voor mijn situatie is het meer cashback inderdaad.
Nee snap ik.
Is niet mijn keuze (ouderlijk huis, voor bepaalde goede redenen voor nu wordt het nog aangehouden). Maar heb net na bijna 1 uur de bevestiging gekregen van de 72,50 euro in mijn cashbackxl account :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
stin00 schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:00:
Kun je de vaste lijn niet na 8 maanden opzeggen? Heb je netto toch weer 7 euro meer cashback? 8)
Heeft Odido zelf ook cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Alleen via de bekende cashbacksites (CashbackXL / Scoupy).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eagl0r
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 03:37
Ben net contractvrij bij Youfone, maar die "50% eerste jaar" aanbiedingen op de homepage krijg ik niet want die zijn, volgens de telefoon support, alleen voor nieuwe klanten.

Heeft iemand daar een manier omheen gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

eagl0r schreef op maandag 2 december 2024 @ 17:21:
Ben net contractvrij bij Youfone, maar die "50% eerste jaar" aanbiedingen op de homepage krijg ik niet want die zijn, volgens de telefoon support, alleen voor nieuwe klanten.

Heeft iemand daar een manier omheen gevonden?
Ik denk dat er weinig andere opties zijn dan een nieuw telefoonnummer nemen of over te stappen naar een andere provider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eagl0r
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 03:37
Dan gaan we maar Simpel ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
Mirabis schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:58:
[...]

Na het aanpassen en dubbelchecken heb ik idd mijn 06- verlengd met de nieuwe deal en mijn oude (klantvoordeel) korting behouden voor mijn glasvezel.
Mooi dat het is gelukt!
Hoe had je dit gecheckt als ik mag vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Niet online
Killerbert schreef op maandag 2 december 2024 @ 21:04:
[...]

Mooi dat het is gelukt!
Hoe had je dit gecheckt als ik mag vragen?
Ben naar een fysieke winkel gegaan en heb toen gezamenlijk met een medewerker de verlenging gedaan vanaf mijn mobiel met screen recording. Had kort daarvoor ook al een recording en export gemaakt van alles in mijn account, soort klantvoordeel etc.

In de app zie ik nu op het hoofdscherm:
  • Klantvoordeel Internet voor 25 eur
  • Klantvoordeel 7,50 eur
Klik ik verder dan zie ik:
  • 06-mijn-nummer > Hello Unlimited Plus > Voordelen: Klantvoordeel 7,50 eur
  • 06-vriendin > Hello 20GB > Voordelen: Klantvoordeel 2,5 eur + 20GB
  • Internet (thuis/glas) > Voordelen: Klantvoordeel Internet voor 25 eur
Dus dat lijkt te werken. Heb niks aangepast voor glasvezel zoals zij (medewerker) toelichtte. Hoop dat het zo blijft en dus niet slechts een vertraging is - want dan ga ik terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
Mirabis schreef op maandag 2 december 2024 @ 21:12:
[...]

Ben naar een fysieke winkel gegaan en heb toen gezamenlijk met een medewerker de verlenging gedaan vanaf mijn mobiel met screen recording. Had kort daarvoor ook al een recording en export gemaakt van alles in mijn account, soort klantvoordeel etc.

In de app zie ik nu op het hoofdscherm:
  • Klantvoordeel Internet voor 25 eur
  • Klantvoordeel 7,50 eur
Klik ik verder dan zie ik:
  • 06-mijn-nummer > Hello Unlimited Plus > Voordelen: Klantvoordeel 7,50 eur
  • 06-vriendin > Hello 20GB > Voordelen: Klantvoordeel 2,5 eur + 20GB
  • Internet (thuis/glas) > Voordelen: Klantvoordeel Internet voor 25 eur
Dus dat lijkt te werken. Heb niks aangepast voor glasvezel zoals zij (medewerker) toelichtte. Hoop dat het zo blijft en dus niet slechts een vertraging is - want dan ga ik terug.
Aha, mooi dat je alles in de app kan zien. Dat (andere abbo) heb ik nooit kunnen zien in de app. Mijn abbo is te oud :+
Gelukkig kan ik het wel op de website

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/suJx_eHAtvXRTfLJ0RF9-tvb0Pg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/P4KewXR9r9XjpFGyDmx8BWN5.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door Killerbert op 02-12-2024 21:22 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over de verschillende providers mag in Internet en hosting of Telecomproviders worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.