Ik vraag me af wat het retourbeleid te maken heeft met een bestelling die verkeerd bezorgd is. Als ik hier een pakketje binnenkrijg van een willekeurige webwinkel, even in het midden gelaten of ik er wel of niet (eerder) iets besteld heb, wat heb ik dan te maken met hun retourbeleid...? Als ik dan fysiek niet in staat zou zijn om het pakketje weg te brengen hebben ze 2 opties: het op komen (laten) halen of mij de spullen laten houden. Pick one. Ga je toch verder niet moeilijk over doen? 't ligt er maar net aan hoe graag ze de spullen terugwillen.Visophetdroge schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:37:
Dank voor de snelle antwoorden. Dat meewerken en de spullen bewaren, dat is wat ze nu doet. Ze heeft ook meerdere keren aangegeven dat het opgehaald kan worden, maar dan wordt er gewezen op hun retourbeleid.
Verder zou ik hetzelfde advies geven als vele anderen hier: spendeer er niet teveel tijd aan. Wat is het principe precies en wat bereik je met het misschien winnen? Uren kwijt en dat er uiteindelijk toch een DHL bezorger aan de deur komt om het pakje te halen? Nou van harte gefeliciteerd meid, stick it to the bastards.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)