Morning all,
Hoewel ik zelf niet direct bewijs heb vind ik het gedrag in deze conversatie zo ontzettend vreemd en heb ik dit eigenlijk zelf bij mijn eigen reacties nog nooit eerder gezien.
Het betreft deze reacties in volgorde:
geewizz25 in 'Nederlandse zakelijke automobilist kiest vaker elektrisch dan diesel'
Yariva in 'Nederlandse zakelijke automobilist kiest vaker elektrisch dan diesel'
geewizz25 in 'Nederlandse zakelijke automobilist kiest vaker elektrisch dan diesel'
Mijn observeringen:
Mocht deze data beschikbaar zijn is het misschien handig om te kijken wanneer en welke gebruikers deze 3 reacties hebben beoordeeld en of hier een patroon in te vinden is.
Ik heb de gebruiker in kwestie expres niet getagged, mocht mijn vermoeden juist zijn krijgt deze gebruiker een belletje en kan hij tussentijds het een en ander aanpassen.
Hoewel ik zelf niet direct bewijs heb vind ik het gedrag in deze conversatie zo ontzettend vreemd en heb ik dit eigenlijk zelf bij mijn eigen reacties nog nooit eerder gezien.
Het betreft deze reacties in volgorde:
Yariva in 'Nederlandse zakelijke automobilist kiest vaker elektrisch dan diesel'
Mijn observeringen:
- Mochten de moderaties valide zijn zou ik willen stellen dat hier mening modden plaatsvindt. Maar dat is mijn punt niet.
- Alle moderaties van deze 3 reacties zijn gedaan door precies 2 gebruikers (patroon maar kan ook toeval zijn)
- De laatste reactie in deze is vanacht om 00:09 geschreven. Ik word zojuist wakker en hij staat met 2x op +1.
- Dat is wel heel erg snel, in dit tijdsbestek liggen de meeste Tweakers lekker te slapen en niet te modereren.
- Dat voor een nieuwsartikel van 7 november (meer dan een week geleden)
- De reacties staan niet bovenaan, vrij in het midden van alle reacties. Ik tel zojuist losjes al 20 tal ongemodereerde reacties welke hiërarchisch boven deze 3 reacties staan. Waarom zou je die niet modereren maar een kersverse reactie van 7 uur oud onder 200 andere reacties wel?
Mocht deze data beschikbaar zijn is het misschien handig om te kijken wanneer en welke gebruikers deze 3 reacties hebben beoordeeld en of hier een patroon in te vinden is.
Ik heb de gebruiker in kwestie expres niet getagged, mocht mijn vermoeden juist zijn krijgt deze gebruiker een belletje en kan hij tussentijds het een en ander aanpassen.
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply