Vraag

• Timon99
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik heb de b&w 705 s3 gekocht in combinatie met NAD m10 v3. Nu had de medewerker in de winkel mij ook luidsprekerkabels van audioquest laten zien. https://www.hifiklubben.n...rkabel/aqrocket33sc2,5ba/

Zijn deze kabels het waard of kan je ook prima uit met goedkopere kabels? Zo ja hebben jullie mogelijk een alternatief?

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Leesvoer: Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6

Anders kun je de template gebruiken zodat we je beter kunnen helpen.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Tenzij jij het uiterlijk van die kabels €700 waard vindt zou ik zeggen: nee, lijkt me stug dat er waarneembaar verschil is met standaard speakerkabel van de juiste dikte van een paar tientjes.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Formerly: marowi

Timon99 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:10:
Ik heb de b&w 705 s3 gekocht in combinatie met NAD m10 v3. Nu had de medewerker in de winkel mij ook luidsprekerkabels van audioquest laten zien. https://www.hifiklubben.n...rkabel/aqrocket33sc2,5ba/

Zijn deze kabels het waard of kan je ook prima uit met goedkopere kabels? Zo ja hebben jullie mogelijk een alternatief?
Ik heb je voorgangers, B&W CM10 s2.

Die kabels zijn onzin, steek zo’n bedrag liever in fase corrigerende room correction!

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-05 16:15

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Je draadje zonder inhoud is gesloten, maar ook dit draadje voldoet niet aan de eis tot eigen inzet en zou gesloten moeten worden. Omdat er toch discussie is, zal ik de sleutelbos desondanks even in mijn zak laten, maar... of dure kabels meerwaarde hebben is iets waar je héél makkelijk zelf meer over kan vinden, we zijn hier geen helpdesk om vragen te beantwoorden die je zo even kunt googelen.

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-05 15:44
Beetje in die trant:
YouTube: Die stroom is niet goed meer

[ Voor 29% gewijzigd door RobbieT op 14-11-2024 20:25 ]

Pagina: 1