Yes. Daarom snapte ik het niet helemaal

. Ik was lichtelijk teleurgesteld toen ik erachter kwam dat ik een mooie review van een mooi product aan het lezen was die nog niet te koop was. En daarnaast had ik iets van een disclaimer verwacht zoals "Product is door Nuki ter beschikking gesteld".
In de tabel vroeg ik me nog af wat het verschil was tussen een β
of ingebouwd/meegeleverd? Want volgens mij is dat hetzelfde

.
In de tabel staat onder Bold Noodstroom
β¬ 98,00, maar dat moet volgens mij gewoon β zijn.
Bij Bold staat ook sleutel Bestaand, maar dat moet volgens mij geen zijn, aangezien je de cilinder vervangt.
Bij Loqed heb je ook geen sleutel, maar een keypad aan de buitenkant.
Bij Netatmo linkt de β¬ in het Sleutel kopje naar de Nuki keypad en de 99,- naar een website die bij mij een 404 geeft. En die sleutels zijn speciale NFC sleutels.
Ik miste in de tabel eigenlijk de SKG certificatie. Bij Loqed en Bold is die SKG***, behalve als er een noodcode met de keypad (Loqed) of door te draaien (Bold) ingesteld is. Dan valt de SKG certificering direct terug naar SKG**. En dat is dan uiteraard ook wanneer je de Nuki Ultra met een keypad combineert.
En een ander laatste, maar klein feedback puntje; wat ik eigenlijk heel erg miste was een video, audiofragment of meting van de geluidsproductie van dit slimme slot. Nuki staat er, helaas, om bekend dat hun mechanieken nogal luidruchtig kunnen zijn. Dit wordt wel aangestipt in de review, maar een subjectieve "niet veel stiller" vond ik wat vaag.
Excuses. Deze post is iets langer geworden dan ik had gewild