• Vervloet
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-03 21:57
Hallo,

Ik heb een probleem en laat een van mijn favoriete bands, Fleddy Melculy, dat nou eens goed onder woorden brengen in hun nummer Fuck dees fucking kut kak machien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zdMQd3NzVCNdU8bEqUnwDlLqiQ8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nqrcfl1c1xoGLAMfV7KUNv1L.png?f=user_large

Ik wil graag een telefoon die alleen kan bellen en smsen. Ik verlang terug naar de oude Nokia met zwartwitscherm die een week op een batterij deed.
Maar dat lijkt onmogelijk te zijn. Na wat tijd inlezen kom ik op de volgende teleurstellende conclusies uit.
Ten eerste: je hebt 4g nodig dus je bent gebonden aan recente toestellen. Ja, sommige providers ondersteunen de oude netwerksystemen nog wel maar dat gaat niet lang meer zijn.
Dan: Nokia heeft de meeste domme telefoons. Maar Nokia is blijkbaar niet de Nokia van vroeger meer en de telefoons zijn troep. Als ik op de reviews afga althans. Slechte bouwkwaliteit, accuduur wordt niet waargemaakt, bediening werkt slecht. Rare bugs zoals een zaklamp die ongecontroleerd aan gaat. Smsjes die steevast 3x worden verzonden. Ik lees ook bijvoorbeeld dat nummers kiezen voor menu's er niet op werkt ("kies 1 voor receptie, kies 2 voor... etc.").
Panasonic heeft wat domme telefoons maar ik kan er weinig over vinden en wat ik er over vindt is ook niet bepaald positief.
En ik heb nog Maxcom gevonden, een merk voor seniorentelefoons. Kan ik nagenoeg geen reviews over vinden. Ik vind de Maxcom MM248 wel interessant misschien.

Nu ben ik vooral benieuwd: heeft iemand anders misschien andere ervaringen... Ik ben erg benieuwd.
Pagina: 1