Goedemorgen!
Voor de aanleg van een nieuwe warmtepomp (oude defect) moet ik de meterkast uitbreiden met een extra krachtgroep.
de huidige kast heeft een 3X25A aansluiting
meterkast heeft 3 aardlek automaten met totaal 11 groepen (1 fase) en 4 polige automaat voor inductie en en 4 polige automaat voor zonnenpanelen.
Hier wil ik dus graag een 4 polige automaat voor de warmtepomp aan toevoegen
Aangezien de verdeelblokjes vanaf de hoofdschakelaar vol zitten, wil ik de extra automaat met kamrail naast de 4 polige automaat van de zonnepanelen zetten.
Is een ABB automaat.
Zie ook foto (uiteraard extra kastje eromheen waar beide automaten in kunnen)
Mijn vraag:
Is deze methode correct?
Zit er een maximaal aantal groepen / aardlekken die achter de hoofdschakelaar aangesloten kunnen worden?
Dank!
Voor de aanleg van een nieuwe warmtepomp (oude defect) moet ik de meterkast uitbreiden met een extra krachtgroep.
de huidige kast heeft een 3X25A aansluiting
meterkast heeft 3 aardlek automaten met totaal 11 groepen (1 fase) en 4 polige automaat voor inductie en en 4 polige automaat voor zonnenpanelen.
Hier wil ik dus graag een 4 polige automaat voor de warmtepomp aan toevoegen
Aangezien de verdeelblokjes vanaf de hoofdschakelaar vol zitten, wil ik de extra automaat met kamrail naast de 4 polige automaat van de zonnepanelen zetten.
Is een ABB automaat.
Zie ook foto (uiteraard extra kastje eromheen waar beide automaten in kunnen)
Mijn vraag:
Is deze methode correct?
Zit er een maximaal aantal groepen / aardlekken die achter de hoofdschakelaar aangesloten kunnen worden?
Dank!
/f/image/1p5JnsjjdNUSAirPSIXFCzTS.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Stefanvw op 13-11-2024 08:24 ]