Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management
Mouseover met A dan klikken op B en dan invullen - uitleg staat er dan wel bij:
:strip_exif()/f/image/B4KxmE3v9GqhvvhloNbMczVS.png?f=user_large)
@Mooijekind @Glaanie
De hierboven uitgelegde informatie staat niet in: Pricewatch forum FAQ waar ik het eigenlijk wel zou verwachten. Wellicht is het een idee om dit wat gangbaarder te maken?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Weer iets bijgeleerd vandaag en ik meld het ook even via de pricewatch zelf dan (dan komt het waarschijnlijk ergens in de juiste queue terecht)
Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management
Ik zal daar het kopje en de tekst eronder laten aanpassen zodat ook een verkeerde koppeling wordt benoemd.
Iig, probleem is ondertussen gefixed door de redactie
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Je zegt dit wel vaker, maar dat is er nooit echt geweest. Je had wel een edit-icoontje dat tevoorschijn kwam als je met de muis over de prijs ging, als je daarop drukte, kwam je in een formulier terecht geloof ik. Maar dat moest je ook maar net weten, ook toen kregen we klachten dat het moeilijk vindbaar was. En toen dachten we, als ze zo zitten te zeuren, maken we het nog moeilijker! Zie dit niet als aan aanval op jou Raven, maar meer voordat er wellicht verkeerde aannames gemaakt worden
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik zou zelfs eerder zeggen "Fout melden", gezien het gevoelsmatig eerder een verkeerd product was in plaats van een foutieve prijs.Room42 schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:22:
@Mooijekind Waarom niet ergens een knopje "Foutieve prijs melden?" die dan een pop-up geeft met de uitleg: "Klik op de foutieve prijs en kies voor 'Onjuiste prijs melden'.". Scheelt een hoop verwarring en frustratie bij gebruikers.
Dit topic is gesloten.