Fout product: ASUS ROG Strix Scope II NXSW bij Amazon

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardfreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-04 13:43
Bij dit keyboard staat een webshop link naar dit product bij Amazon.com.be.

Het product bij Amazon is de 96% versie van hetzelfde toetsenbord en is ook een stukje goedkoper dan de andere webshops.

[ Voor 1% gewijzigd door Hardfreak op 10-11-2024 16:24 . Reden: zinnen zijn moeilijk ]

Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Dit soort dingen kun je volgens mij het beste op deze manier melden;
Mouseover met A dan klikken op B en dan invullen - uitleg staat er dan wel bij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CcImMp4MxKIDET-0oVBcTFFJSVQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/B4KxmE3v9GqhvvhloNbMczVS.png?f=user_large

@Mooijekind @Glaanie
De hierboven uitgelegde informatie staat niet in: Pricewatch forum FAQ waar ik het eigenlijk wel zou verwachten. Wellicht is het een idee om dit wat gangbaarder te maken?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hardfreak
My god, daar was ik dus achter aan het zoeken in de pricewatch. Ik heb zelfs de FAQ gelezen en vond niet direct iets terug over hoe ik dit moest melden.
Weer iets bijgeleerd vandaag en ik meld het ook even via de pricewatch zelf dan (dan komt het waarschijnlijk ergens in de juiste queue terecht)

Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:20

Mooijekind

Manager Product Content
Er staat inderdaad niet iets over foutieve koppeling melden maar dat valt inderdaad ook onder het kopje 'Hoe kan ik foutieve prijzen wijzigen of verwijderen?'
Ik zal daar het kopje en de tekst eronder laten aanpassen zodat ook een verkeerde koppeling wordt benoemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hardfreak
Het was ook niet echt intuïtief dat er een mouseover was waar ik fouten kon melden.
Iig, probleem is ondertussen gefixed door de redactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Mooijekind Waarom niet ergens een knopje "Foutieve prijs melden?" die dan een pop-up geeft met de uitleg: "Klik op de foutieve prijs en kies voor 'Onjuiste prijs melden'.". Scheelt een hoop verwarring en frustratie bij gebruikers.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Room42 Er was vroeger een knopje hiervoor....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:20

Mooijekind

Manager Product Content
@Room42 Dank voor het meedenken. Ik zal het probleem eens onder de aandacht brengen van onze UX designer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:13

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Raven schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:13:
@Room42 Er was vroeger een knopje hiervoor....
Je zegt dit wel vaker, maar dat is er nooit echt geweest. Je had wel een edit-icoontje dat tevoorschijn kwam als je met de muis over de prijs ging, als je daarop drukte, kwam je in een formulier terecht geloof ik. Maar dat moest je ook maar net weten, ook toen kregen we klachten dat het moeilijk vindbaar was. En toen dachten we, als ze zo zitten te zeuren, maken we het nog moeilijker! Zie dit niet als aan aanval op jou Raven, maar meer voordat er wellicht verkeerde aannames gemaakt worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Glaanie Ik heb er ooit nog een screenshot van gevonden, weet zo alleen niet waar.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardfreak
Room42 schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:22:
@Mooijekind Waarom niet ergens een knopje "Foutieve prijs melden?" die dan een pop-up geeft met de uitleg: "Klik op de foutieve prijs en kies voor 'Onjuiste prijs melden'.". Scheelt een hoop verwarring en frustratie bij gebruikers.
Ik zou zelfs eerder zeggen "Fout melden", gezien het gevoelsmatig eerder een verkeerd product was in plaats van een foutieve prijs.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.