Sekers wel FAT gedaan!!!! 
oja, hij glimt ook heeel mooi, ben nu ook bezig met spuiten, maar mijne is een beetje dof
oja, hij glimt ook heeel mooi, ben nu ook bezig met spuiten, maar mijne is een beetje dof
Zeer vet!! zoiets heb ik nog nooit gezien!!
vet origineel iig!!
vet origineel iig!!
Cool
wat voor verf moet je daarvoor gebruiken ?
d8 een nightrider lampje 
wel cool gedaan btw
wel cool gedaan btw
KITT!!!. Cool. Raced'ie ook lekker?
Is alweer een oudje.
PIII 700@840Mz 384ram GeForce2 MX
Maar werkt nog steeds prima!
In principe kan je elk soort verf gebruiken, als je maar een goede primer gebruikt(!) Da's dus de grondlaag, want wanneer je direct over het plastic schildert, pleurt het er zo weer af.
Aan de zijkant trouwens nog een oude voedingfan ingebouwd, voor een beetje xtra airflow.
PIII 700@840Mz 384ram GeForce2 MX
Maar werkt nog steeds prima!
In principe kan je elk soort verf gebruiken, als je maar een goede primer gebruikt(!) Da's dus de grondlaag, want wanneer je direct over het plastic schildert, pleurt het er zo weer af.
Aan de zijkant trouwens nog een oude voedingfan ingebouwd, voor een beetje xtra airflow.
van die ikea cdrekjes heb ik er hier ook 12 langs elkaar staan. Die kan je ook makkelijk zwart verven.
Mooie mod.
Mooie mod.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
dude het idee is wel stoer enzow maar heb ooit van matt-zwart gehoord? en je hebt ook blanke lak met matt effect en dat is net als je monitor!
ps geef even war specs over j e monitor die is
ps geef even war specs over j e monitor die is
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Dude(?) deze foto is gemaakt toe de kast net geschilderd was. Vandaar dat ie zo shiny is. Het is zijdeglans, dus dat ligt ergens tussen hoogglans en mat.
Monitor is een Dell 19" Trinitron
Monitor is een Dell 19" Trinitron
Ben nog druk bezig, maar de basis van mijn systeem is Mat-zwart.Op donderdag 13 september 2001 17:16 schreef funkflex het volgende:
dude het idee is wel stoer enzow maar heb ooit van matt-zwart gehoord?
BMW 535D
ik vind het wel kick ass
alles in het zwart (toren en monitor)
mooi gedaan !!!
*denkt erover om binnenkort ook maar eens te gaan modden*
alles in het zwart (toren en monitor)
mooi gedaan !!!
*denkt erover om binnenkort ook maar eens te gaan modden*
Verwijderd
Nico Job...
Ik zal hem wel weer zien schitteren op LAN V
Btw gaan we vantevoren nog een keer fraggen bij jouw?
Ik zal hem wel weer zien schitteren op LAN V
Btw gaan we vantevoren nog een keer fraggen bij jouw?
Gewoon in Illustrator (of een ander tekenprog) een 80mm rondje tekenen, daarin de gaatjes tekenen. Uitprinten, opplakken en boren! Wel eerst met een klein boortje.
De monitor was al zwart (was trouwens de reden om de rest zwart te maken). Die durf ik ook niet te verfen
Is veels te
De monitor was al zwart (was trouwens de reden om de rest zwart te maken). Die durf ik ook niet te verfen
zeer mooi gedaan, lekker glanzed en origineel met het rode remlicht erop
zwart
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
hehehOp woensdag 26 september 2001 11:54 schreef WoUtoMatiC het volgende:
Gewoon in Illustrator (of een ander tekenprog) een 80mm rondje tekenen, daarin de gaatjes tekenen. Uitprinten, opplakken en boren! Wel eerst met een klein boortje.
De monitor was al zwart (was trouwens de reden om de rest zwart te maken). Die durf ik ook niet te verfenIs veels te
Verwijderd
HEt is zo zwart
. Je moet dan niet vergeten de pc uit te doen voor het donker wordt anders moet je echt gaan zoeken om het te vinden
Vandaar die lampOp woensdag 26 september 2001 13:39 schreef Hitpoint het volgende:
HEt is zo zwart. Je moet dan niet vergeten de pc uit te doen voor het donker wordt anders moet je echt gaan zoeken om het te vinden
Ik vind 1 kleur niet mooi, en dat galnzen vind ik eigenlijk ook niet mooi. Maarjah het gaat erom dat je hem zelf mooi vind. Das het hele eieren eten
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Ik heb wel eens gelezen dat het zwartverven van de binnenkant van je kast een gunstig effect op de system-temp. heeft. Omdat zwart warmte-straling absorbeerd. Nou vraag ik mij af of je dit hebt gemerkt en of dit in de zomer juist een averechts-effect geeft.
Weinig van gemerkt, maar door een xtra fan en een superorb is de temp sowieso erg laag...
(en veel herrie
)
(en veel herrie
Ik zag dat je ook je romdrive en a:\ hebt gespoten...Op vrijdag 05 oktober 2001 10:35 schreef WoUtoMatiC het volgende:
heb je die er gewoon in laten zitten, of helemaal uit elkaar gesloopt.
Ik wil nl. ook case, monitor en keypad blauw gaan spuiten en het lijkt mij namelijk niet echt gezond (voor mij en mijn portemonee) wanneer m'n zeer geliefde dvdrom en brandertje het niet overleven
Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
Rom en Adrive heb ik met de hand geschilderd, met een klein kwastje dus...
Daar moet je een beetje handig voor zijn, maar het is wel de meest veilige manier
Let ook op dat je je CD-rom drive open laat opdrogen.
Daar moet je een beetje handig voor zijn, maar het is wel de meest veilige manier
en ik zie hem hier voor me staan te stralenOp vrijdag 05 oktober 2001 10:08 schreef WoUtoMatiC het volgende:
Klaar voor LAN V: ..
Pagina: 1