Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:15
Voor mijn Nokia telefoon G60 is een security patch beschikbaar. Helaas wil deze niet installeren: de installatie procedure eindigt met de melding "Couldn't update", Installation problem.
Try Again helpt niet dan.

Ik heb ergens gevonden dat een reboot in safe mode zou kunnen helpen. Toen ging hij (leek het) wel opnieuw downloaden, maar het einde was het zelfde.

Iemand een idee?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:53
HMD zegt, contact customer suport: https://www.hmd.com/en_in...-to-fail-what-should-i-do
Of je kijkt op hun Discord: https://www.hmd.com/nl_nl/community

Maar goed, wanneer je zelf wil uitvogelen de volgende suggesties:
Als eerste zou ik kijken of je voldoende ruimte heb op je telefoon.
Als tweede zou ik kijken of je de Google Play Services cache kan legen, en daarna de cache van de telefoon.
Als derde zou ik kijken of je een werkprofiel of iets hebt wat mogelijk in de weg zit en dat verwijderen.
Als vierde kun je proberen een backup te maken van alles van belang, fabrieksinstellingen reset doen, en zonder backup terugzetten de update proberen (dit is ook wat HMD zou doen als je de telefoon zou terugsturen voor support). Werkt dat, kun je na die installatie de backup terugzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Je bent niet de enige. Ik zit nog steeds op april 2024. Zodra er een nieuwe maintenance release uitkomt, kan je updaten: back-up, sim-kaart en sd-kaart eruit, herstel fabrieksinstellingen.
[Nokia G50] Installatieprobleem update Android 12

[ Voor 58% gewijzigd door TBTL op 05-11-2024 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvh
Grrrrrrr.
Ik heb helemaal geen zin in factory resets.
Maar bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvh
Gelukkig kan de G22 van mijn vrouw wel die security patch installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvh
Inmiddels is er een december 2024 patch uit voor mijn G60.
En die installeerde zonder problemen. Dus mijn G60 is genezen, zonder factory reset of zo.

Alleen heb ik inmiddels de stap naar iPhone gemaakt: heb mezelf een nieuwe iPhone 14 kado gegeven in de enige kleur van iPhones die ik echt mooi vind: Product Red.
Pagina: 1