Missend rml knopje

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Topicstarter
Mijn vraag:
... Zou er een rnl knopje kunnen komen zodat kleine productvergelijkingen geplaatst kunnen worden?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Linkjes naar product vergelijkingen als deze mogen eigenlijk niet volgens het beleid in DKA, terwijl dit wel fijn kan zijn tijdens de discussie.

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

Beste antwoord (via teun-v op 05-11-2024 16:49)

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
teun-v schreef op maandag 4 november 2024 @ 18:38:
Mijn vraag:
... Zou er een rnl knopje kunnen komen zodat kleine productvergelijkingen geplaatst kunnen worden?

... Linkjes naar product vergelijkingen als deze mogen eigenlijk niet volgens het beleid in DKA, terwijl dit wel fijn kan zijn tijdens de discussie.
Bedoel je dat je rml output kunt genereren van een vergelijkingslijst, net zoals dat met wenslijsten kan? Het genereren van rml is niet iets wat onze focus heeft om uit te breiden of te verbeteren, dus daar gaan we nu niets mee doen. Ter info: we hebben wel een aantal andere mogelijke verbeteringen aan vergelijkingslijsten verzameld in dit topic: Verbeteringen aan vergelijken in Pricewatch.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Lieve adjes >> Mooie features

[ Voor 80% gewijzigd door RobIII op 04-11-2024 18:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
teun-v schreef op maandag 4 november 2024 @ 18:38:
Mijn vraag:

Bedoel je dat je rml output kunt genereren van een vergelijkingslijst, net zoals dat met wenslijsten kan? Het genereren van rml is niet iets wat onze focus heeft om uit te breiden of te verbeteren, dus daar gaan we nu niets mee doen. Ter info: we hebben wel een aantal andere mogelijke verbeteringen aan vergelijkingslijsten verzameld in dit topic: Verbeteringen aan vergelijken in Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Topicstarter
Ja dat is precies wat ik bedoel, waarbij het natuurlijk niet de bedoeling is om alle specificaties over te halen naar het forum.

* teun-v voelt een merge aan komen met het genoemde topic.

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |