Ben net aangesloten op @home
, maar ik wil nu weleens een film downloaden enig ide waar ik die kan downloaden. Ik heb wel een paar sites gevonden maar daar staan aleen trailers op
weet iemand nog goede sites????
jammer, je staat al in SU...
verkeerde forum, + FAQ
verkeerde forum, + FAQ
- This line is intentionally left blank -
Hier bedoeld ie
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Bedoelt bedoel jeOp donderdag 13 september 2001 12:17 schreef -hfl-xenon het volgende:
Hier bedoeld ie
hehe
En vond die mier het ook zo lekker?Op donderdag 13 september 2001 12:20 schreef drLiter het volgende:
[..]
Bedoelt bedoel je
hehe
Lol, als nu iemand m ook nog ff sluit, ipv de crew de zelfs off-topic gaat lullen
Op donderdag 13 september 2001 12:23 schreef DJSmiley het volgende:
Lol, als nu iemand m ook nog ff sluit, ipv de crew de zelfs off-topic gaat lullen
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Voor deze vraag ben ik verplicht je een (onnofficiele in dit geval) waarschuwing te geven.
Bij deze dus.
Daarnaast staat de topic ook absoluut verkeerd in P&W, niet dat er ergens een plek is waar je het wel mag vragen, maar hier al helemaaaaal niet.
DJSmiley: Bedenk dat er een verschil is tussen "t.net crew" en "got moderators".
Knutselsmurf heeft dus behalve dat woordje achter zijn naam, verder weinig extra's in te brengen hier.
Bij deze dus.
Daarnaast staat de topic ook absoluut verkeerd in P&W, niet dat er ergens een plek is waar je het wel mag vragen, maar hier al helemaaaaal niet.
DJSmiley: Bedenk dat er een verschil is tussen "t.net crew" en "got moderators".
Knutselsmurf heeft dus behalve dat woordje achter zijn naam, verder weinig extra's in te brengen hier.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()