Mijn vraag
Kreeg vandaag melding op mijn Windows 10 pc dat er een update geïnstalleerd was en reboot benodigd. Ik heb de reboot gedaan en sindsdien is mijn hele pc van slag.
Tijdens opstarten van de pc komt die in automatisch herstel loop.
Heb zelf al op google gekeken naar oplossingen maar wat ik ook probeer niets werkt.
Rare is ook dat mijn hdd's allemaal andere letter toegewezen heeft gekregen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Via usb tools geprobeerd cmd prompt icm chkdsk, sfc, diskpart etc proberen te repareren maar geen succes. Was ook geen fout gevonden. Ook al geprobeerd de mbr te repareren maar geen succes.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nou het rare is is dat mijn C schijf nu ineens G is geworden.
Zie foto hieronder
:strip_exif()/f/image/3bdPYoRPyF9vhl8xCTdJ5iC5.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb al geprobeerd via de usb tools backup te maken van belangrijke bestanden die op bureaublad stonden maar dan krijg ik melding dat ze niet gevonden zijn. Masr via de bootable kun je bladeren en dan zie je wel gewoon alles erin staan.
Kan de Windows schijf ook niet elders installeren ivm dat het een m2 ssd us en ik maar 1 pc tot beschikking heb.
Heeft iemand dit ook meegemaakt en eventuele suggestie voor oplossing?
Windows herstel repareert niets.
Ik weet tevens ook niet waarom bij de bovenste balk ineens een compleet lege partitie is...
Misschien dat ik iets vergeten ben te melden maar ik maak dit bericht behoorlijk laat.
Mochten er nog vragen zijn of ideeen hoor ik ze graag.
Wil het liefst mijn pc gewoon terug ipv compleet verse install.
Kreeg vandaag melding op mijn Windows 10 pc dat er een update geïnstalleerd was en reboot benodigd. Ik heb de reboot gedaan en sindsdien is mijn hele pc van slag.
Tijdens opstarten van de pc komt die in automatisch herstel loop.
Heb zelf al op google gekeken naar oplossingen maar wat ik ook probeer niets werkt.
Rare is ook dat mijn hdd's allemaal andere letter toegewezen heeft gekregen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Via usb tools geprobeerd cmd prompt icm chkdsk, sfc, diskpart etc proberen te repareren maar geen succes. Was ook geen fout gevonden. Ook al geprobeerd de mbr te repareren maar geen succes.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nou het rare is is dat mijn C schijf nu ineens G is geworden.
Zie foto hieronder
:strip_exif()/f/image/3bdPYoRPyF9vhl8xCTdJ5iC5.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb al geprobeerd via de usb tools backup te maken van belangrijke bestanden die op bureaublad stonden maar dan krijg ik melding dat ze niet gevonden zijn. Masr via de bootable kun je bladeren en dan zie je wel gewoon alles erin staan.
Kan de Windows schijf ook niet elders installeren ivm dat het een m2 ssd us en ik maar 1 pc tot beschikking heb.
Heeft iemand dit ook meegemaakt en eventuele suggestie voor oplossing?
Windows herstel repareert niets.
Ik weet tevens ook niet waarom bij de bovenste balk ineens een compleet lege partitie is...
Misschien dat ik iets vergeten ben te melden maar ik maak dit bericht behoorlijk laat.
Mochten er nog vragen zijn of ideeen hoor ik ze graag.
Wil het liefst mijn pc gewoon terug ipv compleet verse install.