Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bussie66
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-03 08:19
Mijn vraag
Ik gebruik de mediaspeler EM7680 met KODI / CORE- ELEC 19.4

Sinds kort een paar timers ingeregeld waarmee ik regel dat de mediaspeler op een bepaalde tijd uitgeschakeld wordt.
Heb hiervoor 2 timers i.v.m. afwijking op verschillende dagen.
1 timer voor alle dagen m.u.v. donderdag
1 timer specifiek voor de donderdag

Gebruikte ADD-ON-timer: auteur: heckie / versie 4.0.0

Op zich werken de timers goed, echter het valt me op dat / heb het volgende probleem:
1: een timer verdwijnt als de timer gedraaid heeft
Ik had als test een timer aangemaakt die op dinsdag (29-10-2024) moest draaien om 19.02.
Timer heeft gedraaid en vervolgens is de timer weg terwijl ik verwacht dat de timer blijft staan zodat de volgende week, de week erop enz weer draait

2: een dag waarop de timer moet draaien, verdwijnt bij de dagen als de timer gedraaid heeft
In de 2e test-timer had ik diverse dagen (m.u.v. de donderdag) aangegeven, waaronder dinsdag 29-10-2024 om 19.10
Timer heeft keurig gedraaid, echter de dinsdag is nu bij de dagen verdwenen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Zie bovenstaand

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Me gek gezocht bij de instellingen of ik iets over het hoofd zie en gezocht op internet met dezelfde vraag

Zie ik iets over het hoofd qua instellingen of is dit een bug of is de werking van de timers niet zo bedoeld en is een timer dus 1-malig?

Mocht er meer info nodig zijn (bijvoorbeeld hoe ik de timers exact geconfigureerd heb) dan verneem ik dat graag.

Dank voor de reactie!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:19

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik denk dat je vraag sneller beantwoord wordt in EM7680 Libreelec of Grote Kodi topic - deel XVI

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:52

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Eens!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.