Ik zou niet verhuizen van hoster, dat zal niet veel uitmaken. Je issue is SEO, zowel technisch als bezoekergericht.
- Domeinnaam maakt weinig uit technisch, maar een bezoeker die een beetje naar een link kijkt ziet daar iets exotisch. Zowel in de domein als het URI stukje. Vergeet niet dat als je dit aanpast je de juiste 301 redirects configureert!
- Aan tekst is dit erg droog. De pagina's hebben niets bijzonders om te lezen zoals "The family tree of XXX" en/of wat meer seo tekst. Ik snap dat dit niet uniek is voor 30.000 items, maar zelfs dezelfde template voor ze allemaal zou al iets aan body geven
- Deze pagina heeft dezelfde sex-appeal als een putdeksel. Je zou kunnen gaat voor een
Card type display (willekeurig voorbeeld), een beetje iets van een header+footer en een kleurtje. Zoals het nu gepresenteerd wordt haakt de gemiddelde bezoeker af. En afhakende bezoeker laten je SEO omlaag gaan
- Je HTML is ouderwets en extreem minimaal
- Geen analytics op de pagina's, daarmee vind Google ook meer paginas (denk sitemap light)
Er is niets dat mensen op de pagina houdt, er is niets dat je aantrekt om eens door te klikken. De tekst is minimaal, er is niets te lezen, niets leuks om naar te kijken, etc. Ik denk dat een middagje een beetje styling toepassen een goede eerste stap is. Ik weet niet precies hoe je plugin werkt, maar ik vermoed dat er een template beschikbaar is die je kunt voorzien van een stylesheet.
Even een snelle sessie gedaan, zeker niet alles maar dan oogt t ietsjes aangenamer met weinig aanpassing:
- Geef de div met footer info `id="footer"`
- Verwijder de HRs uit de footer
- plaats alles (behalve #footer) in de body in een `<div id="content">`
code:
1
2
3
4
5
6
7
8