Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petertje30
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-03 18:24
Wie heeft ervaring van de overstap van Vodafone naar Kpn mobiel?
Ons red together bij Vodafone loopt af. Op zich niet ontevreden. Toch hebben we het idee dat het bereik met Vodafone niet altijd goed is. Met name als we winkels binnenlopen in de stad kan Vodafone compleet wegvallen. Zeer irritant tijdens het wachten bij pashokjes O-) .

Is het bereik van Kpn mobiel over het algemeen beter, of vergelijkbaar? De dekkingskaart op mijn postcode geeft een prima dekking aan.

[ Voor 7% gewijzigd door petertje30 op 24-10-2024 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:51

netblade

Sunrise

Elke provider heeft zo z'n blind spots, ik zou op antennekaart.nl even nagaan wie de meeste sites bij je in de buurt heeft. Dat geeft al een aardige indicatie, en anderzijds een prepaidje aanschaffen en testen hoe dat gaat. Persoonlijk heb ik geen issues met KPN in mijn regio.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik switch elk jaar op Blackfriday tussen HollandsNieuwe (Vodafone) en Simyo (KPN). In het noorden merk ik enorm veel verschil, het netwerk van KPN is véél beter hier. Zeker in winkels en op afgelegen plekken presteert KPN hier veel stabieler. Helaas ga ik binnenkort weer een jaartje het Vodafone netwerk op :+

Maar zoals @netblade aangeeft verschilt het enorm per locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:58
petertje30 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 23:10:
Wie heeft ervaring van de overstap van Vodafone naar Kpn mobiel?
Ons red together bij Vodafone loopt af. Op zich niet ontevreden. Toch hebben we het idee dat het bereik met Vodafone niet altijd goed is. Met name als we winkels binnenlopen in de stad kan Vodafone compleet wegvallen. Zeer irritant tijdens het wachten bij pashokjes O-) .

Is het bereik van Kpn mobiel over het algemeen beter, of vergelijkbaar? De dekkingskaart op mijn postcode geeft een prima dekking aan.
om welke stad gaat dit?

misschien is juist ODIDO daar de beste keuze

dat is echt afhankelijk van het gebied

en wat voor toestel gebruik je?

Heb je zon oude NOKIA alleen op 2g?

[ Voor 5% gewijzigd door boyette op 25-10-2024 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-05 15:28
KPN is beter imo, altijd al zo geweest. Voda op mijn werk in Randstad 0 bereik. Staat erom bekend ook, iedereen binnen mijn werk weet dit.

[ Voor 27% gewijzigd door pennywiser op 25-10-2024 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:22
KPN dekking kwaliteit is in Nederland beter imho dan Vodafone in de meeste regio's. Wat wel speelt is dat Vodafone in sommige landen in de wereld goedkopere roaming heeft zoals bijvoorbeeld Turkije.

Wat je zou kunnen doen is een prepaid sim nemen, als je telefoon dual sim ondersteunt, en kijken of KPN wel dekking geeft in jou omgeving waar Vodafone geen dekking geeft (balkjes bovenin hoeveel streepjes je hebt controleren van beide sim kaarten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petertje30
boyette schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:01:
[...]

om welke stad gaat dit?

misschien is juist ODIDO daar de beste keuze

dat is echt afhankelijk van het gebied

en wat voor toestel gebruik je?

Heb je zon oude NOKIA alleen op 2g?

Venlo. 2x Samsung s23 en 3x Samsung a55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petertje30
stin00 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:00:
Ik switch elk jaar op Blackfriday tussen HollandsNieuwe (Vodafone) en Simyo (KPN). In het noorden merk ik enorm veel verschil, het netwerk van KPN is véél beter hier. Zeker in winkels en op afgelegen plekken presteert KPN hier veel stabieler. Helaas ga ik binnenkort weer een jaartje het Vodafone netwerk op :+

Maar zoals @netblade aangeeft verschilt het enorm per locatie.
Heb je dit dan ook in combinatie met internet thuis van dezelfde provider?
Pagina: 1