Review van Warlock verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 959 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:51
Goedemorgen modjes,

Ik had een deal met MeisterQ daarna heeft hij het aan iemand anders verkocht en is mij blijven negeren. Toen ik er eenmaal achter was wat er gebeurd was heb ik hem nog een berichtje gestuurd. Hierop heeft hij mijn vermoedens bevestigd en heb ik een negatieve recensie over zijn communicatie achter gelaten (iemand negeren is daar reden genoeg voor lijkt me?).

Hierop heb ik direct een wraak recensie gekregen, met een soort van dreigement om ze dan maar beide weg te halen. Dit lijkt me een slecht plan aangezien mijn recensie oprecht was en eerlijk was.

De communicatie is via de DM gegaan dus voor jullie inzichtelijk. Mocht ik fout zijn hoor ik dat ook graag.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeisterQ
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-09 21:54
Beste moderator(s),

Ik heb onlangs contact gehad met mede-Tweaker Warlock. Hij had een bod gedaan op een Steam Deck LCD 512GB die ik te koop had staan. Na een aantal berichten heen en weer te hebben gestuurd werd er geconcludeerd dat Warlock het product graag fysiek wou ophalen. Ik heb meermaals aangegeven dat mij dit momenteel niet goed uitkomt (zit vaak voor werk in het buitenland, wil mijn partner niet opzadelen met onbekenden aan de deur, maar dat terzijde).

Aansluitend heb ik Warlock de keuze gegeven om hem te laten opsturen, gezien 90% van mijn transacties hier via verzending plaats vind. En daarmee duidelijk (en schriftelijk) benadrukt: "Ik laat de keuze aan jou". Hoogstwaarschijnlijk verkeerd begrepen, want voor mij betekende het dat ik niet wou afwachten tot ik Warlock wel fysiek kon ontvangen.

Waarna ik het product dus verkocht heb aan een Tweaker die hem wel opgestuurd wou hebben.

Vervolgens had Warlock in de tussentijd nog een paar berichten gestuurd, waar ik later, na lezen, nog netjes op gereageerd heb. Aangegeven dat ik het respecteer dat hij verzenden niet vertrouwt maar dat ik in de tussentijd wel het product al verkocht heb.

Helaas had Warlock niet het fatsoen om hier nog netjes op terug te reageren, maar kreeg ik direct een negatieve beoordeling. Ik had het graag op een normale en fatsoenlijke manier willen uitpraten met Warlock, maar hiervoor werd de ruimte niet geboden waardoor ik ook bij hem een negatieve beoordeling heb achtergelaten.

Ik mis een stukje menselijkheid en begrip in deze transactie. Ik zou het daarom fijn vinden als de beoordeling verwijderd zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Kun je even de ,ink naar de dm delen via een topic report? Dan hoef ik niet je hele dm box door de spitten :)

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Kun je even de ,ink naar de dm delen via een topic report? Dan hoef ik niet je hele dm box door de spitten :)

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeisterQ
Hoi Zeehond,

Bedankt voor je reactie.
Bij deze gedaan.

[ Voor 53% gewijzigd door MeisterQ op 25-10-2024 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
Bij deze gedaan, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

@Warlock @MeisterQ naar de dm gekeken, hier zullen jullie samen uit moeten komen volgens How to - V&A Feedback laten aanpassen

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
Bedankt voor de reactie Zeehond. In dat geval accepteer ik de wraak recensie.

Ik hecht veel waarde aan de V&A recensies. Nadat ik genegeerd werd ben ik door alle recensies van deze Tweaker heen gegaan en kwam ik nog een vergelijkbare recensie tegen. Toen viel bij mij het kwartje, dit is zijn normale manier van werken.

Van mij mag dit topic gesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeisterQ
Warlock schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:20:
Bedankt voor de reactie Zeehond. In dat geval accepteer ik de wraak recensie.

Ik hecht veel waarde aan de V&A recensies. Nadat ik genegeerd werd ben ik door alle recensies van deze Tweaker heen gegaan en kwam ik nog een vergelijkbare recensie tegen. Toen viel bij mij het kwartje, dit is zijn normale manier van werken.

Van mij mag dit topic gesloten worden.
Knap dat je van de 54 andere recensies in 8 jaar tijd één vergelijkbare recensie gevonden hebt.

Heb nog meermaals getracht het op een normale manier op te lossen met Warlock. Maar helaas blijft enige vorm van communicatie van zijn kant uit.

Wat mij betreft gaat het topic ook op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Bij deze

200 fish found!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.