Gedeelde AirTags verdwijnen spontaan uit Find My

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:07
Hoi, ik heb al sinds het begin van iOS 17 problemen met het sharen van AirTags. De AirTags die met mij zijn gedeeld verdwijnen soms spontaan uit Find My (van mijn iPhone).

Ik kan prima AirTags sharen met mijn familielid. En die blijft dan ook zichtbaar bij diegene.

Sinds het resetten en vervangen van de batterij van alle AirTags bleven ze gelukkig langer zichtbaar en t/m de laatste iOS 17.x versie ook geen problemen meer gehad.

Maar... geüpdatet naar iOS 18 ergens in september en nu:

doet het volgende probleem zich voor en ik heb geen oplossing kunnen vinden: de met mij gedeelde AirTags zijn uit mijn Find My verdwenen. Deze stonden nog wel als gedeeld bij mijn familielid, maar ik zag ze niet meer. Dus het delen gestopt en opnieuw gedeeld. Dan zie ik netjes een uitnodiging om deze te accepteren (als push-bericht), maar zodra ik Find My open (of op het push-bericht klik) zie ik helemaal geen uitnodiging.

Iemand enig idee? Ik kom er niet uit!

[ Voor 29% gewijzigd door turkeyhakan op 22-10-2024 08:44 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bovenstaande reactie is afgesplitst van [AirTags & Find My network] Ervaringen & Discussie. Problemen mogen in een eigen topic :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/