PSN: Aramius1810
Het gaat ze overigens bij dit punt niet om een bankafschrift, maar om zulke emails:Aramius schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:16:
[...]
• Details van een recente transactie (waaronder de titel, datum, ordernummer en de exacte prijs) in de PlayStation Store. De informatie hiervan is te vinden in de bevestigingsmail die je krijgt na aankoop.
Dit heb ik ze gemaild via mijn ING APP Ook heb ik met dit IBAN nummer alleen dit jaar al 22 aankopen gedaan bij ze online in de store of qua PSN plus
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Bas170 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:28:
[...]
Het gaat ze overigens bij dit punt niet om een bankafschrift, maar om zulke emails:
[Afbeelding]
Dank voor je antwoord ik heb mijn eerste van zulke mails gekregen in 2020 en als laatst op 06-05-2023.Bas170 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:28:
[...]
Het gaat ze overigens bij dit punt niet om een bankafschrift, maar om zulke e-mails:
[Afbeelding]
Terwijl ik sindsdien ook gewoon veel heb gekocht en nooit een probleem had met downloaden of installeren van nieuwe games of verlengen van PSN.
Hoe dat kan geen idee ik zie SOny/Playstation of wat ook in de richting niet in de block lijst staan en de mailbox is ook niet vol:
/f/image/iIxp4vt2dHUHNnpIYbYZxPxJ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/46a6CfU5yYNqIZINcFx4lxGn.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/m9KXN5er1Z1BX3xn82OvxQhG.png?f=user_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Aramius op 22-10-2024 22:45 ]
Nog een keer proberen aan te melden bij mijn ''nieuwe'' account arambalta@outlook.com, Niet de QR code gescand maar los mailadres ingevoerd en wachtwoord vergeten geklikten kreeg een email.
Wachtwoord aangepast in de PSN app:
Goedgedaan zo te zien:
/f/image/0zHfW1XT8u2p9pVC1xuUzzRu.png?f=fotoalbum_large)
Wachtwoord aangepast in de PSN app:
Goedgedaan zo te zien:
/f/image/0zHfW1XT8u2p9pVC1xuUzzRu.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door Aramius op 22-10-2024 23:47 ]
Bijzonder dat je wel een nieuw wachtwoord kunt instellen, maar vervolgens er niet mee kan inloggen. Zeker weten geen typo?
Of probeer anders eens met je oude email adres in te loggen in combinatie met je nieuw ingestelde wachtwoord.
Geen idee wat je verder allemaal gedaan hebt, want psnprofiles.com zegt bijvoorbeeld dat je oude account aangepast is.
Of probeer anders eens met je oude email adres in te loggen in combinatie met je nieuw ingestelde wachtwoord.
Geen idee wat je verder allemaal gedaan hebt, want psnprofiles.com zegt bijvoorbeeld dat je oude account aangepast is.
Pagina: 1
/f/image/ERbVLzBnQb5hvptTs1jI6S72.png?f=fotoalbum_large)