Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC wordt gebruikt als gaming PC om de nieuwste AAA games te kunnen spelen op high resolutie. Het liefst dat de computer 7-9 jaar mee kan met de huidige AAA games en paar jaar op high resolutie met de nieuwere games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een inventarislijst die ik hier wil delen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon simpel, ben niet van de lichten of fancy uitstraling. Wel een eis is waterkoeling voor de CPU
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies
Mijn vragen
In mijn inventarislijst heb ik een PC samen gesteld die net boven mijn budget ligt. Hebben jullie nog tips voor betere hardware die goedkoper of zelfde prijs zullen zijn? Ik twijfel namelijk of ik niet beter voor een AMD Ryzen 7 kan gaan en mogelijk een Geforce 6-8GB videokaart.
En is het slim om deze zelf samen te stellen of kan je beter wachten tot black friday/goede aanbieding voor een klant en klare PC? Het is voor mij al bijna 10 jaar geleden dat ik me hier echt mee bezig hield.
Bijvoorbeeld: https://www.mediamarkt.nl...rtxtm-4060-139296363.html
Die van Mediamarkt heeft geen waterkoeler en onbekend welke RAM/SSD er precies inzitten. Prijs is net iets goedkoper dan mijn wensenlijst.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC wordt gebruikt als gaming PC om de nieuwste AAA games te kunnen spelen op high resolutie. Het liefst dat de computer 7-9 jaar mee kan met de huidige AAA games en paar jaar op high resolutie met de nieuwere games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een inventarislijst die ik hier wil delen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon simpel, ben niet van de lichten of fancy uitstraling. Wel een eis is waterkoeling voor de CPU
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies
Mijn vragen
In mijn inventarislijst heb ik een PC samen gesteld die net boven mijn budget ligt. Hebben jullie nog tips voor betere hardware die goedkoper of zelfde prijs zullen zijn? Ik twijfel namelijk of ik niet beter voor een AMD Ryzen 7 kan gaan en mogelijk een Geforce 6-8GB videokaart.
En is het slim om deze zelf samen te stellen of kan je beter wachten tot black friday/goede aanbieding voor een klant en klare PC? Het is voor mij al bijna 10 jaar geleden dat ik me hier echt mee bezig hield.
Bijvoorbeeld: https://www.mediamarkt.nl...rtxtm-4060-139296363.html
Die van Mediamarkt heeft geen waterkoeler en onbekend welke RAM/SSD er precies inzitten. Prijs is net iets goedkoper dan mijn wensenlijst.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 205,99 | € 205,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF GAMING B650-E WIFI | € 154,90 | € 154,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 7600 XT GAMING OC 16G | € 339,- | € 339,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon VS9 Black | € 39,90 | € 39,90 |
1 | Waterkoeling | be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm ARGB | € 129,90 | € 129,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-5200J3636C16GX2-FX5 | € 93,86 | € 93,86 |
1 | Voedingen | Sharkoon WPM Gold ZERO 750W | € 89,90 | € 89,90 |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 95,63 | € 95,63 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.149,08 |
[ Voor 35% gewijzigd door erwin26 op 16-10-2024 14:48 ]