Elektrische ambities onder druk?

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
review: Elektrische ambities onder druk? - 'Europese auto-industrie in crisis'

In het blokje staat "Voor een nieuwe plug-inhybride (phev) is een consument gemiddeld 74.553 euro kwijt"

Nu kan dit wel, maar het lijkt me erg hoog, 47.553 lijkt me aannemelijker.

PS: Wat een waardeloze gebruikerservaring om feedback te geven. Dit artikel is geschreven door Jeroen Horlings blijkbaar, maar waar dan die gebruikersnaam zou moeten staan mag Jeroen weten... Jullie moeten toch aan de pagina waar ik op de link klik kunnen zien waar ik vandaan kom. Of maak een popupje ofzo, maar dit nodigt niet echt uit om te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multiplexer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 12:15
Ik begrijp je probleem niet helemaal:

Klik op Jeroen's naam, dan kom je op zijn crew-pagina. Daar zie je gelijk dat zijn username @Yero is, met linkje naar zijn profiel. Enige dat misschien simpeler kan is zijn Tweakers username direct bij de artikelen vermelden in plaats van via de crew-pagina... of misschien een underline aan de naam toevoegen zodat zichtbaarder is dat het om een klikbare link gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Robbaman schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 09:40:
review: Elektrische ambities onder druk? - 'Europese auto-industrie in crisis'

In het blokje staat "Voor een nieuwe plug-inhybride (phev) is een consument gemiddeld 74.553 euro kwijt"

Nu kan dit wel, maar het lijkt me erg hoog, 47.553 lijkt me aannemelijker.
Het is inderdaad erg hoog, maar het klopt. De bron is het net uitgekomen rapport van RAI: Mobiliteit in Cijfers - Auto's 2025-2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
multiplexer schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:12:
Ik begrijp je probleem niet helemaal:

Klik op Jeroen's naam, dan kom je op zijn crew-pagina. Daar zie je gelijk dat zijn username @Yero is, met linkje naar zijn profiel. Enige dat misschien simpeler kan is zijn Tweakers username direct bij de artikelen vermelden in plaats van via de crew-pagina... of misschien een underline aan de naam toevoegen zodat zichtbaarder is dat het om een klikbare link gaat?
Ok, dus ik klik op de 'Feedback'-link bij een artikel. Dan kom je niet direct bij een formulier, nee, je komt op een forum. Daar moet je vervolgens een nieuwe topic aanmaken.

Pas daar wordt je verteld dat je de URL moet kopiëren, maar ik ben al weg van de pagina waar ik feedback op wil geven, dus moet ik eerst weer terug om de link te kopiëren. Vervolgens staat er dat ik ook de gebruikersnaam nodig heb. Dus maar weer terug naar de pagina waar ik de feedback op wil geven... oh, daar staat het niet, dus maar door naar de pagina van die persoon.

Nou, jij vindt het misschien direct duidelijk, maar ik vind het niet direct duidelijk waar ik dan precies van die persoon de gebruikersnaam moet vinden. Maar ja, dan heb ik deze gevonden, moet ik die eigenlijk ook kopieren... maar ik heb de link al gekopieerd, moet ik dus ofwel meerdere tabbladen openen, of even tijdelijk de link ergens anders plakken.

Wat een geneuzel, waarom niet gewoon als je op feedback klikt meteen een invoerveldje met je opmerking en klaar. Waar ik ben is al duidelijk, wie het heeft geschreven ook. DAT is een fijne gebruikerservaring, dit is gewoon crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Yero schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:21:
[...]

Het is inderdaad erg hoog, maar het klopt. De bron is het net uitgekomen rapport van RAI: Mobiliteit in Cijfers - Auto's 2025-2025.
Wow, dat is echt onverwacht. Ik dacht dat als 40% van alle verkochte nieuwe auto's hybride zijn, dat de prijs wel wat schappelijker zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multiplexer
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 12:15
Nu ik je bericht zo lees: 100% eens :) Ik heb eigenlijk altijd al meerdere tabs openstaan, dus het 'gedoe' viel me niet zo op, maar als je dat inderdaad niet gewend bent is het inderdaad niet zo praktisch. Een formuliertje op de pagina zou beter zijn, al is het maar om gelijk een topic te openen met automatische mention van de auteur van het artikel. Misschien een leuke om als feature request in te dienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
multiplexer schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 11:39:
Nu ik je bericht zo lees: 100% eens :) Ik heb eigenlijk altijd al meerdere tabs openstaan, dus het 'gedoe' viel me niet zo op, maar als je dat inderdaad niet gewend bent is het inderdaad niet zo praktisch. Een formuliertje op de pagina zou beter zijn, al is het maar om gelijk een topic te openen met automatische mention van de auteur van het artikel. Misschien een leuke om als feature request in te dienen?
Begrijp me niet verkeerd hoor, als Tweaker kom je er wel uit, maar het verbaasde mij gewoon dat er een flink gat zat tussen mijn verwachting bij een 'Feedback' knopje en de handelingen die vervolgens met de hand moest uitvoeren.

Ze hebben er vast een reden voor, ik meen dat er in het verleden wel eens eerder op ingegaan is, misschien op de podcast ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:40

DaFeliX

Tnet Devver
@Robbaman ik stel voor dat je Feedback op nieuwsberichten moderniseren doorlees, en al dan niet een duimpje geeft. In elk geval heeft de discussie "hoe de redactie te tippen" niets te maken met je orginele opmerking. die @Yero ondertussen heeft beantwoord. Ik sluit daarom dit topic :)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.