Firefox opmaak-foutje V&A beginpagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blorf
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 16:22
Dit zie ik al jaren: als ik met Firefox op de V&A pagina inzoom met ctrl-+ totdat het vak ;populaire categorieen vol aan de linkerkant staat wordt de categorie-naan 'componenten en randapparatuur' in 2 regels gesplitst waardoor het voord 'randapparatuur' over de titel 'smartphones' heen valt.

You are in a maze of little twisting passages, all different.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Screenshot?

edit:
En is het niet een test zoals Meer producten in één oogopslag?
Oh nee, dit gaat over V&A niet de PW. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Room42 op 13-10-2024 13:42 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blorf
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MCx7Eps3DLmVu_9SCfbaFyg8PIk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pD87lDVjnDoG9xs0WKHek22N.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blorf
"componenten en randapparaten" scheelt 2 letters. Misschien gaat het dan net goed. De stringlengte mag niet over de vak-breedte heen gaan, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Volgens mij valt het menu ook wat omlaag... Heb je soms customCSS aan staan? ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

dit past beter in SB, dus even verplaatst

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blorf
Geen idee, ik welk menu? Ze zouden eens wat moeten verzinnen voor dat belachelijke schalen van browsers. Kunnen we niet gewoon op pixels inzoomen in plaats van de hele opmaak opnieuw te renderen in een andere indeling?

[ Voor 5% gewijzigd door blorf op 13-10-2024 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Deze! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YiQd1ER9YwqJcX10pkBu3sMctFY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Nrt04qRyWIU5w6P19FWvkFBe.png?f=fotoalbum_large
Ze zouden eens wat moeten verzinnen voor dat belachelijke schalen van browsers. Kunnen we niet gewoon op pixels inzoomen in plaats van de hele opmaak opnieuw te renderen in een andere indeling?
Nee, dat werkt echt niet meer. Dan moet je steeds scrollen om link of rechts wat te zien. ;) Er is wel een optie om alleen te tekst te zoomen maar dan moet je niet raar opkijken als de categorienaam 'componenten en randapparatuur' in 2 regels wordt gesplitst waardoor het voord 'randapparatuur' over de titel 'smartphones' heen valt. ;) :P

Pagina: 1