Moet elke dag opnieuw inloggen op Tweakers.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-10 11:15
Beste,

Sinds kort ben ik elke ochtend opnieuw uitelogd op Tweakers, en moet ik elke dag opnieuw handmatig inloggen.

Normaal niet echt een probleem maar met de 2fa code erbij toch een klein beetje irritant.

Ik heb ook expres de inlogopties bekeken en *niet* de opties voor 'verwijder alle andere sessie' aangevinkt bij het inloggen.

Ik dacht eerst dat het aan mijn pc (Ubuntu/FireFox) zou liggen maar ik heb het ook op iOS in de standaard Safari browser. Daar valt zo weinig aan te passen dat ik denk dat het aan Tweakers ligt.

Kunnen jullie iets zien waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-10 21:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Voor je desktop, maak je gebruik van Lastpass password manager? Zie hiervoor [Lastpass] Sessies verlopen op alle apparaten.

Voor iOS is er een apart bug dat niet alleen bij Tweakers gebeurt: iOS 16 met Firefox inlog steeds kwijt op Tweakers

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Ik gebruik inderdaad lastpass. Maar op iOS gebruik ik Safari. Maar ook daar heb ik wel lastpass.

Jullie zijn overigens de enige website waar lastpass dit doet. Enig idee hoe dit kan?

Zal Autofill eens uitzetten...

[ Voor 8% gewijzigd door ApexAlpha op 12-10-2024 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nou, ik kan er niks aan doen, ben geen devver. ;) En wat betreft Lastpass, dit is hun gedrag, wat eigenlijk van de zotte is dat een wachtwoordmanager dit doet. Waarom moet het meer velden dan gebruikersnaam en wachtwoord onthouden? En dan vooral ongevraagd en zonder ook maar enige indicatie naar de gebruiker toe dat dit gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

ApexAlpha schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:28:
Ik gebruik inderdaad lastpass. Maar op iOS gebruik ik Safari. Maar ook daar heb ik wel lastpass.

Jullie zijn overigens de enige website waar lastpass dit doet. Enig idee hoe dit kan?

Zal Autofill eens uitzetten...
Heb je op Safari dan niet hetzelfde probleem als in iPad wordt steeds uitgelogd wordt besproken?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Nou ja daar wordt inderdaad ook iemand continu uitgelogd.

Ik zal straks met burp eens 'onder water' kijken of die velden worden aangevinkt stiekem.

Maar ik vind het een beetje vreemd verhaal dat ik het op 2 OS, 2 browsers precies tegelijk krijg en alleen op deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er is 1 gemene deler en die hebben we al aangewezen als bemoeial die ongewenste dingen doet.

Pagina: 1