Dark Age of Camelot

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 531 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

NP :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

dit spel is best verslavend :)

• aXe

aXe

[#]aXe

Indeed :) ik heb het nu al 2 weken achterelkaar gespeeld en geen enkel ander spel kwam er tussen. Het was op staan -> eten -> DAoC -> eten -> DAoC -> eten -> DAoC -> slapen etc. :)
Ik ga hem ook kopen zeker weten!!

Verwijderd

ik ga meestal om 8 uur sávonds beginne met playe en als ik dan stop is het meestal 7 uur sóchtend :)

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:26
ik hoop dat ze die site gauw fixen

ik wil ook spelen :'(

• aXe

aXe

[#]aXe

Site was al gefixed nu grotendeels... (is = was, gaat niet echt goed vandaag... nouja...)

Verwijderd

Ok ik had dus eerst ook problemen,
Ik heb gewoon weer een keer die Camelot.zip uitgepakt, die fix.zip gedownload en geupdate, en klaar alles werkt weer!! :D

Verwijderd

bij mij niet, ik heb die update binnen maar als je dan de lijst met servers ziet loopt het programma vast (reageert niet) :( :( :( :(

Verwijderd

Daar stond dit over op het forum van DAOC:

2 : Server select screen problem
If your server select screen is freezing, forcing you to kill it manually, do the following :
- Find the directory you installed DAoc in. Usually c:\camelot or c:\mythic\camelot.
- Find the file named User.dat (or just user if you don't have extensions showing).
- Delete user.dat file
- Relaunch daoc.

• II_BurN_II
kan nog steeds niet inschrijven :(

hm...is er geen andere site waar ik me kan inschrijven...?

Verwijderd

Je kunt je denk ik ook wel via het duitse formulier inschrijven:

http://www.daoc-europe.com/de/inscription/inscription_beta.php

• II_BurN_II
Danke Schön !!!

je hebt mijn leven gered
Mijn Held!! :D

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 11:19 schreef Boris_the_Blade het volgende:
Daar stond dit over op het forum van DAOC:

2 : Server select screen problem
If your server select screen is freezing, forcing you to kill it manually, do the following :
- Find the directory you installed DAoc in. Usually c:\camelot or c:\mythic\camelot.
- Find the file named User.dat (or just user if you don't have extensions showing).
- Delete user.dat file
- Relaunch daoc.
dank je, ik heb het nog niet geprobeerd want het lukte ook door quick launch (ofzoiets, iig dat je meteen je char al hebt geselecteerd) te doen.

• II_BurN_II
Oh sh!t,
ik heb me eindelijk aangemeld

maar nu als ik m opstart laadt hij tot 207% en dan geeft hij een fout aan !

iemand anders op dit forum had ook t zelfde probleem...
eergisteren deedt ie het nog goed!

:(

Al die moeite om te spelen!!!

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 16:01 schreef II_BurN_II het volgende:
Oh sh!t,
ik heb me eindelijk aangemeld

maar nu als ik m opstart laadt hij tot 207% en dan geeft hij een fout aan !

iemand anders op dit forum had ook t zelfde probleem...
eergisteren deedt ie het nog goed!

:(

Al die moeite om te spelen!!!
check een paar posts boven je voor de oplossing.
www.camelot-europe.com/download/fix.zip

• aXe

aXe

[#]aXe

Sommige mensen moet je echt schoppen ;)

Maar goed gisteren ff geRvRed (voor de n00bs Realm vs. Realm) Ik heb een party er heen geleid, door de woeste vlaktes die er zich daar bevinden. Gigantische Reuzen en Zwijnen (ja die wil ik nog een keer in me collectie, damn wat was die groot). Uiteindelijk kwamen we bij een stuk weg terecht en ik zag al een paar graven.. Hmmm dacht ik dit kon het wel eens zijn. Ik loop dus door met me kameraden (omdenkend nog steeds voor de frontier beesten (die zijn echt gigantisch sterk, sommige zelfs lvl 40 en hoger) En toen zagen we ze. De Hibernians. Ze stonden mooi te campen bij het verlaten aquaduct... De spanningen liepen nogal op en we zagen dat we flink in de minderheid waren.. Toen we opeens zagen dat ze ons wilden omsingelen hebben we gerent, een stuk terug en geregrouped. Daar kwamen ze aan, grote woeste Firbolgs, Elves en Trikeens(geloof ik). sommige van ons werden massaal door wel 10 Hibernians in elkaar gerost (ja we waren dik in de minderheid en de lvl waren ook niet hoog). Toen ik zag dat me party dood was dacht ik nog maar aan 1 ding: RENNEUH!!
Dit was slechts voor korte duur met me lvl 19 Clericje.. 1 grote bol met kracht verlaagde me hitpoints to 1/8 in 1x en da ren je niet meer zo snel en was de 1e klap snel gemaakt door een Firbolg :'(
Volgende keer komen we met 100 man sterk en gecoordineerder want er kwamen montjesmaat groepjes dus dat kan nooit winnen dan.

Geweldig spel blijf ik het vinden :) Maar ik vind dat de Albioners een power race missen. De Hibernians hebben de Firbolg met hoge power en de Midgards de Trolls. Hopelijk komt er iets verandering in... Mijn vriend die ook meespeeld werd nogal verrast toen ie het land doorkruisde.. Hij sprong opeens midden in een kuil met daarin een gigantische worm en die worm had het niet zo met indringers, hij was in 1 klap dood :(

Nu alleen nog een siege zien (met catapults en stootrammen). Ben benieuwd hoe ze die dingen meeslepen over het ruige terrein..

Verwijderd

LMAO!!
En maar zegguh dat Hibernia zwakste schakel is he!! ;)
Kom maar op, We'll keep kicking yo ass!! >:)

• aXe

aXe

[#]aXe

Nou wat moeilijk 30 tegen 1 owowowo ik ben bang. Mag ik er wel op wijzen dat de Albionners geen power race hebben. Onze krijgers kunnen dus het alleen winnen in meerderheid...

Verwijderd

vooral ja 30 tegen 1 Ja!!!
En wat denk je van die Armsmen dan he?
...sigh... |:(

Verwijderd

ach ja
welke server btw? ook de beta test?
ik wil wel eens een RvR zien
ook al ben ik slechts een simpel paladijntje :)

Verwijderd

ja, dat zou ik ook nog wel eens een keer willen meemaken tot die Beta stopt. een lekker een potje RvRen; ik weet dat ik nog niks kan uitmaken als lvl9 armsmannetje maar dat maakt nie uit (ik loop wel achter de sterke aan >:) )

Verwijderd

wanneer is de beta eigenlijk afgelopen??

Verwijderd

volgens mij februari.
dan begint de verkoop van het spel

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 22:13

Bloodclot

Jawier!

Ik dacht iets van 25 januari.

Verwijderd

Franse servers zijn vandaag "online" gegaan, dus franse beta servers zijn gestopt.
Engelse and Duitse servers blijven tot 1 Feb.

GreetZ, Rangerz Hibernia 4 LiFe

• Crysania
  • Laatst online: 09:44
moet je bij dit spel ook per maand betalen en hoe veel dan

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
tijdje terug ook eerste RvR gedaan als hiberians tegen midgard.
We gingen met iets van 50 mensen heen (meesten waren nog iets van lvl 10 - 15) eerste aggro monster wat we tegenkwamen sloeg meteen de helft van onze groep in een |:(

later kwamen we ook nog deze gast tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.wynbar.nl/daddy.jpg

gelukkig was ie niet aggro :D

naja het komt er op neer dat velen van ons nooit een viking gezien hebben, behalve 1 viking guard die meteen 460 dmg doet (erg pijnlijk met maar 250hp :( en een zooi kleine draakjes.

I’m not like the OTTERS

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

jammer dat hij WEER down is.
lekker irritant.
mijn broer komt vandaag langs om camelot te spelen, ligt de server weer plat.

vrijdag hetzelfde,mijn broer komt langs om met zijn 2en camelot te spelen.gevolg alles servers plat + een update bug.

jammer van zo'n mooi spel dat het ongeveer 3 keer in de week een paar uur plat ligt :(

• actieman
Op maandag 21 januari 2002 16:11 schreef Bloodclot het volgende:
jammer dat hij WEER down is.
lekker irritant.
mijn broer komt vandaag langs om camelot te spelen, ligt de server weer plat.

vrijdag hetzelfde,mijn broer komt langs om met zijn 2en camelot te spelen.gevolg alles servers plat + een update bug.

jammer van zo'n mooi spel dat het ongeveer 3 keer in de week een paar uur plat ligt :(
ja vervelend is het wel :(

hoop dat het een aanloop probleem is, want ik heb het spel ondertussen wel al besteld...

I’m not like the OTTERS

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Server nu weer plat zonder een bericht.
Nu wil ik weer connecten, staat er. Account allready logged in. Anders kreeg ik altijd: account is beeing logged out.

Hij wordt nu dus niet uitgelogged, en blijft ingelogged.
Hopelijk kan ik strax weer spelen, :(

ohja vergeten: als de servers plat zijn zijn de boards van camelot ook plat. zo kun je niet even rond vragen of andere mensen ook het probleem hebben of als er een announcement is van de makers. :(

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:14

Mystic_X

What does this button do

Ach ja de server in america lopen ook super ik denk dat ze in europa ook wel soepel ga lopen , maar voor de zekerheid schrijf ik me maar in voor 1 maand (na de gratis 1ste maand)
Prijzen staan er ook al.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Misschien een n00b vraag, maar eh.. Wat is de server waar je kan downen??? :(

Ik heb een betatest blabla aangevraagd en een pass gekregen, maar waar kan ik dat spel nou downen..??!?!

Help.. :P

Laat maar.. Is open test, blablabla.. Neem nog een biertje.. |:(

Maar na nog een biertje kon ik nog steeds de beta niet vinden.. :?

Verwijderd

ik word er om de zoveel tijd uitge"kicked" vanwege een connection error, en dat ligt nie aan mijn connectie want het begon te gebeuren toen ik die update gedowned had en daarvoor deed ie het nog perfect!

Verwijderd

schep niet zo op over dat beta gedoe... het was open beta dus... :Z

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 16:37 schreef MrFreeman het volgende:
hoe bedoel je dit? ik bedoel we mogen toch wel gewoon over dit spel een topicje openen ofzo :?

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 16:37 schreef MrFreeman het volgende:
geef is wat voorbeelden van "opscheppen" dan... :?

Verwijderd

Sigh

Verwijderd

Ik heb hem al ge pre-ordered bij www.amazon.co.uk :9 :9~

Verwijderd

En albion heeft zeker een power-race.

Een Highlander met een Nightshade Fluted Plate is echt _GIGANTISCH_ sterk

Trouwens, een Paladin is sterker dan een Armsman, het verschil is de Chants en de Crossbow, de chants zijn beter, de paladin kan sommige dingen wel pas later gebruiken, maar als je op level 30 pas gaat RvR'en maakt dat toch niet uit.

Verwijderd

Maar kan iemand ff voor me verduidelijken of je 'm nog kan downloaden? Of dat je nu alleen nog maar met de officieele versie kan spelen? :?

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 20:05 schreef iefje het volgende:
Ik heb hem al ge pre-ordered bij www.amazon.co.uk :9 :9~
Uhh,maar waarom haal je um gewoon niet bij dynabyte??? :?

Verwijderd

ik zit nog steeds te twijfelen tussen een champion en een paladin ...welke is nou beter van de twee ..ik ga vanuit van een 2 handed sword ...deze rakkers raken hard :)

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 10:26 schreef Darken_Rahl het volgende:

[..]

Uhh,maar waarom haal je um gewoon niet bij dynabyte??? :?
Die bij DynaByte kun je NU AL KOPEN dus het is de AMERIKAANSE VERSIE en daarmee kun je alleen maar op de AMERIKAANSE SERVERS.

Amazon is een pre-order voor de europese.

Verwijderd

Ow zo, tja ik vind op de amerikaanse servers spelen wel lekker hoor, geen lag etc...

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 13:24

Boesjke

Excellent!!

Hey ff een vraagje...
Waar hebben jullie DAoC gekocht want overal waar ik kijk kan ik alleen maar preoderden omdat het pas in februari uitkomt ofzo.

[edit]
Shit, nu lees ik die ene post 2 posts boven me.
Maareh ff vraagje daarover, hoezo kan je niet met die US versie op Europese servers spelen dan, zoekt hij niet gewoon naar alle servers ofzo?

Neen

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 20:28
Ik speel al een paar dagen op de Amerikaanse servers (Percival (Albion) en Merlin (Midgard)) met respectievelijk een Saracen en een Troll. Verbinding is prima en geen lag (dat ik gemerkt heb).

Zijn er Nederlanders die willen teamen? (Wel handig ivm. tijdzones en zo.. :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

weet iemand nog een linkje naar de beta?
Op spelletjes garnaal kan ik hem niet vinden.
en ik had hem van een andere link af, maar die doet het ook niet meer.

Verwijderd

Is er echt geen mogelijkheid om het spel zonder maandelijkse kosten te spelen? Bijvoorbeeld een test-servertje ofzow? Ik heb geen creditcard, maar ik own het spel wel. Anders zou ik op naam van iemand anders moeten spelen/betalen

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 18:39 schreef hcetiner het volgende:
Is er echt geen mogelijkheid om het spel zonder maandelijkse kosten te spelen? Bijvoorbeeld een test-servertje ofzow? Ik heb geen creditcard, maar ik own het spel wel. Anders zou ik op naam van iemand anders moeten spelen/betalen
Tja een goede vriend van me heeft de creditcard gegevens ingevuld, duz ik geef hem gewoon dat geld (heb zelf ook geen creditcard)

• aXe

aXe

[#]aXe

Nee je kan niet met de Europese op de US servers en andersom ook niet (duh) Er zitten grote verschillen tussen de US en de EU edities..
De beta stopt waarschijnlijk 31 januari. Dan wordt alles gewist en kunnen de retail mensen beginnen (waaronder ik dus).

Verwijderd

beta is bijna afgelopen.

Verwijderd

dat spel is ook ganze duur ...63 euro op
http://www.pcmedia.nl/

je betaalt er ook al per maand voor :?

• Loona35
  • Laatst online: 18-01 11:59
Wat ik me afvraag is, zijn er ook andere karakter opties dan magier en warrior?

Waar ik me enorm aan ergerde bij Asheron's Call was dat er enkel gevochten werd, ik kreeg direct in ruil voor mijn onderdanigheid een enorm arsenaal wapens en high lvl amror enz. Lekker snel levelen maar wat veel leuker is zijn opties als handelaar, barkeeper, smit... Zijn er die bij camelot wel?

En dan vraag 2. Bij de asherons call update zit er een optie om een huis te huren/kopen. Iets wat ik een enorm leuke actie vind van microsoft. Is van dit idee iets terug te vinden bij Camelot? Het blijft leuk om iets eigens te hebben in een wereld... Lekker BBQen met de buurman :P

Verwijderd

wat je wel kan doen in camelot is armor, wapens etc maken en verkopen, maar het is toch meer op vechten gebaseerd

• actieman
Op maandag 28 januari 2002 18:26 schreef Rain het volgende:
dat spel is ook ganze duur ...63 euro op
http://www.pcmedia.nl/

je betaalt er ook al per maand voor :?
pre-order via amazon was maar iets van 32 euro incl verzendkosten.

en er zijn wel degelijk meer dingen dan mage & warrior.
Je hebt ook nog de meer "stealth" aanpak van de nightshades, de aanvallen met pijl en boog van de ranger, de healende krachten van de druids en de buffs van wardens en bards.

Sorry ben niet zo thuis in de namen van de classes in andere werelden, maar de andere realms zullen ongetwijfeld gelijke soort classes hebben.

Verder kun je je nog toeleggen op:
-armorcrafting
-tailoring
-siegecrafting
-weaponcrafting
en nog iets van pijlen en bogen maken...

maar er worden met grote regelmaat patches uitgebracht dus ik denk dat we binnenkort ook nog wel iets beters dan paarden huren (paarden kopen ;) en huizen/kastelen huren/kopen verw88.

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

paarden kan je nu ook al kopen als je genoeg realmpunten hebt ...en dat van dat huis ...ja dat denk ik dat dat er ook nog wel in komt ...

heb ff bij dynabyte gekeken en daar was hij met de 10% korting die je kan krijgen ook 32 euro ...is wel beter dan pcmedia ...waar wizardry 8ook 80 euro kost !

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Op dinsdag 29 januari 2002 15:37 schreef Rain het volgende:
paarden kan je nu ook al kopen als je genoeg realmpunten hebt ...en dat van dat huis ...ja dat denk ik dat dat er ook nog wel in komt ...

heb ff bij dynabyte gekeken en daar was hij met de 10% korting die je kan krijgen ook 32 euro ...is wel beter dan pcmedia ...waar wizardry 8ook 80 euro kost !
En elke dynabyte heeft hem al denk je?
Bv als ik naar de Dynabyte in Rotterdam ga hebben ze hem liggen (als ie niet uitverkocht is) en dat is dan de officiële full versie zal ik maar zeggen. (Geen beta meer ofzo)?

Neen

Verwijderd

MORE PICS! :9~

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 15:46 schreef Boesjke het volgende:

[..]

En elke dynabyte heeft hem al denk je?
Bv als ik naar de Dynabyte in Rotterdam ga hebben ze hem liggen (als ie niet uitverkocht is) en dat is dan de officiële full versie zal ik maar zeggen. (Geen beta meer ofzo)?
ik was in de dynabyte in zwolle vandaag ..de dynabyte heeft hem al wel liggen maar dat is de amerikaanse versie ...de europese versie komt ( in zowlle in elk geval ) zaterdag binnen ..100 stuks om precies te zijn en kosten 34,95 eur
ik neem aan dat de rest van de dynabytes hetzelfde doen. misschien meer bestellen in de grotere steden maar goed en anders moet je even bellen naar je dynabyte.

dit is idd de hele versie, maar ik geloof dat je met de versie die je nu hebt ook gewoon kan spelen alleen zul je een geldig account moeten aanmaken en de cd key moet invujllen

Verwijderd

Hoe kom je eigenlijk aan realmpunten? (Ja ik ben een newbie :))

Verwijderd

door in realmbattles mee te doen.

realmbattles zijn ( het woord zegt het al ) gevechten tegen de andere realms op 1 plek waar de 3 realms samenkomen.

vraag me neit hoe die punten worden berekend.

Verwijderd

Slecht nieuws.
De release van de Europese versie is uitgesteld!
De nieuwe datum is nog niet bekend.

Verwijderd

ik geloof dat hij met een week is uitgesteld. al stond er vanmiddag in de dynabyte pc dat ie er zaterdag zou zijn

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Ja maar ik moet ook de US versie hebben want iedereen die ik ken die het speelt speelt op een US server. (zonder merkbare lag zeggen ze).

Neen

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 19:33 schreef Boesjke het volgende:
Ja maar ik moet ook de US versie hebben want iedereen die ik ken die het speelt speelt op een US server. (zonder merkbare lag zeggen ze).
de us versie kan je nu al in de winkels kopen.
hebben die "iedereen" toevallig ook isdn ? als dat zo is haal ik alvast de US versie :)

Verwijderd

Maar al die 1337 h4xOrZ zitten in Amerika :r

zag je wel in Ultima Online :r :r

• actieman
paarden kan je nu ook al kopen als je genoeg realmpunten hebt
ohw das opzicht wel interessant, enig idee hoeveel realmpoints dat kost en waar je die kunt kopen dan?

Ik heb er iig nog nooit over gehoord, maar ik zal het anders nog wel ff vragen binnen m'n guild...

Oh en is het trouwens alleen op de US server/ nieuwste patch of ook al op de europese?

I’m not like the OTTERS

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ik ben lvl20 en heb al 90 RP's.
maar ik denk dat je veeeel meer nodig hebt voor een paard

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 20:28
Ik geloof dat er mensen rondlopen met 15000RP -- Guildleaders en zo. :)

Als de Euro versie uitkomt stap ik over, en begin met een Healer character. =) (Heb momenteel een Troll Warrior (Lvl 9) @ Guinevere. Erg leuk..

Misschien is het een idee om een Dutch Guild te starten oid? ^_^

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• aXe

aXe

[#]aXe

Nou Defectu Virium is er al :) Die komt zeker weten terug in de full. En vaag dat ie bij die ene winkel 63 euro is, das echt dikke afzetterij.. of ze moeten er direct meer maanden bij hebben zitten.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

38euro dacht ik.

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

krijg ik bij het spel dan ook een maandje gratis online gameplay of zit dat er niet in?

onbereikbaar.nl

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ja

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik speel nu nog de beta, ben een lvl8 druid :P
Enne ik wou weten wanneer precies de beta afloopt. Ik hoord geruchten over 1 februari en bij de ander 22 februari. Weet hier iemand het antwoord?

• actieman

I’m not like the OTTERS

• LordLynx
  • Laatst online: 30-01 00:10
Ik was net even bij Dynabyte langs gewandeld, en daar gevraagd voor die Dark Age of Camelot die ze hadden liggen, en volgens de verkoper kon deze Amerikaanse versie OOK op de europeese servers? Weet iemand of dit waar is? Hij was wel goedkoop, 35 euro en daar gaat met klantenkaart ook nog 10% van af.

• actieman
Op woensdag 30 januari 2002 16:19 schreef LordLynx het volgende:
Ik was net even bij Dynabyte langs gewandeld, en daar gevraagd voor die Dark Age of Camelot die ze hadden liggen, en volgens de verkoper kon deze Amerikaanse versie OOK op de europeese servers? Weet iemand of dit waar is? Hij was wel goedkoop, 35 euro en daar gaat met klantenkaart ook nog 10% van af.
http://www.camelot-europe.com/en/aide/faq.php#9
It cannot be repeated often enough that the European (France, Great Britain, Germany) version of Camelot is NOT compatible with the US version. You cannot play on the European servers if you buy the US version of the game
nee dus

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Nieuwe release datum van Engelse versie is bekend. Vrijdag 15 februari 2002.
2 weken extra beta dus.

• LordLynx
Ik heb die beta gevonden, gedownload, accountje aangemaakt, alleen wanneer ik ook probeer in te loggen (of alleen het spel opstart al) krijg ik of 'the server is down' of 'the server is being updated'

meer mensen hier last van? Ik zou het wel een keertje willen proberen, maar als ik zulke fijne servers kan verwachten heb ik er al niet zoveel zin meer in....

• actieman
je kunt nu alleen excalibur of prydwen(de test server) nog beta spelen. De anderen zijn al voor de betalenden :)

I’m not like the OTTERS

• LordLynx
Ik kan niet eens een server kiezen! :P

ik start camelot.exe op, hij vraagt om een CD-key (die ik moet overslaan door 'ok' te kiezen toch?) en daarna krijg ik de error, volgens mij als die wil updaten....

Verwijderd

is een patch voor, zoek de fora ff door, daar zit die zeker bij.

• Boesjke

Boesjke

Excellent!!

Ok ik heb hem sinds gisteren ook, ik speel op de Merlin server op Midgard!

Neen

• aXe

aXe

[#]aXe

Patch? Nou volgens mij werkt de update feature niet meer goed want een vriend van me heeft het ook. Hij update die downloadbare versies niet tot 1.36 (hij is 1.32) en nu kunnen veel mensen dus niet meer de beta proberen (ik heb dus mijn versie ff op cdrw gezet en nu kan hij wel weer spelen) Dus ik weet niet of iemand access heeft om iets groots online te zetten (server etc ;)) Om daar die nieuwste versie ff op te zetten of de hosts van de beta versie ff vragen om andere versie.

• DeadKennedy
  • Laatst online: 16:45
kan ik het nog ergens d/l-en?

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

de open beta software, ja, een link staat ergens in dit topic. Moet je even doorspitten dus.

• DeadKennedy
nergens een link te vinden hoor.... :?

WEBN & chill (@IBKR)

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

die links die gegeven werden doen het niet meer.

Maar als als ik een server wil kiezen,loopt het programma vast. ik kan nog wel inloggen met quick entry

• DeadKennedy

WEBN & chill (@IBKR)

• aXe

aXe

[#]aXe

http://members1.chello.nl/~auke.jager/camelotbeta.zip

als je die zip ff uitpakt en dan die exe runned moet ie als het goed is wel alle files downloaden die je nodig moet hebben om te kunnen spelen.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

allebij bedankt :)

Verwijderd

idd, bedankt!!!! ik zocht hier al een tijdje naar!!

edit:

ff een tip jongens: als je dit wilt downloaden, doe het dan zeker met download accelerator plus!! met de normale windows downloader krijg ik 50kb/sec, met download accelerator 185kb/sec :D (btw, ik schep niet op ofzow, is gewoon een goede tip)

Verwijderd

jongens voordat jullie DAoC gaan spelen..

Neem dan eerst nog eens een kijkje bij Shadowbane

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op dinsdag 12 februari 2002 23:05 schreef Volo het volgende:
jongens voordat jullie DAoC gaan spelen..

Neem dan eerst nog eens een kijkje bij Shadowbane
tnx voor de link. alleen jammer dat het een closed beta is.

Verwijderd

Jah ik wacht al een half jaar op dit spel.. :z

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Je kan het spel kopen bij de Dynabyte in Den Haag.

Daar heeft in ieder geval een maat van me het gekocht en speelt het nou al een maand.

We hebben het hier toch over:

http://www.darkageofcamelot.com/ ??????

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 13 februari 2002 09:49 schreef bakkiepleur het volgende:
Je kan het spel kopen bij de Dynabyte in Den Haag.

Daar heeft in ieder geval een maat van me het gekocht en speelt het nou al een maand.

We hebben het hier toch over:

http://www.darkageofcamelot.com/ ??????
klopt maar de europese versie kom 15feb uit. de duitsers hebben hem al sinds 1feb. de USA versie is al een halfjaar uit ofzo.

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Ah vandaar maar wat zou het verschil moeten worden zijn??

Verwijderd

ik heb vandaag de europese versie bij frfeerecordshop gekocht in zwolle, dus hij is al te koop

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

de duitse servers lopen al vanaf 1Feb.
De engelse gaan vanaf 15Online.
Vandaar dat je denk ik het spel nu al kan kopen.
Pagina: 1 2 Laatste