Sommige mensen moet je echt schoppen
Maar goed gisteren ff geRvRed (voor de n00bs Realm vs. Realm) Ik heb een party er heen geleid, door de woeste vlaktes die er zich daar bevinden. Gigantische Reuzen en Zwijnen (ja die wil ik nog een keer in me collectie, damn wat was die groot). Uiteindelijk kwamen we bij een stuk weg terecht en ik zag al een paar graven.. Hmmm dacht ik dit kon het wel eens zijn. Ik loop dus door met me kameraden (omdenkend nog steeds voor de frontier beesten (die zijn echt gigantisch sterk, sommige zelfs lvl 40 en hoger) En toen zagen we ze. De Hibernians. Ze stonden mooi te campen bij het verlaten aquaduct... De spanningen liepen nogal op en we zagen dat we flink in de minderheid waren.. Toen we opeens zagen dat ze ons wilden omsingelen hebben we gerent, een stuk terug en geregrouped. Daar kwamen ze aan, grote woeste Firbolgs, Elves en Trikeens(geloof ik). sommige van ons werden massaal door wel 10 Hibernians in elkaar gerost (ja we waren dik in de minderheid en de lvl waren ook niet hoog). Toen ik zag dat me party dood was dacht ik nog maar aan 1 ding: RENNEUH!!
Dit was slechts voor korte duur met me lvl 19 Clericje.. 1 grote bol met kracht verlaagde me hitpoints to 1/8 in 1x en da ren je niet meer zo snel en was de 1e klap snel gemaakt door een Firbolg

Volgende keer komen we met 100 man sterk en gecoordineerder want er kwamen montjesmaat groepjes dus dat kan nooit winnen dan.
Geweldig spel blijf ik het vinden

Maar ik vind dat de Albioners een power race missen. De Hibernians hebben de Firbolg met hoge power en de Midgards de Trolls. Hopelijk komt er iets verandering in... Mijn vriend die ook meespeeld werd nogal verrast toen ie het land doorkruisde.. Hij sprong opeens midden in een kuil met daarin een gigantische worm en die worm had het niet zo met indringers, hij was in 1 klap dood
Nu alleen nog een siege zien (met catapults en stootrammen). Ben benieuwd hoe ze die dingen meeslepen over het ruige terrein..