Dark Age of Camelot

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 531 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-12-2025

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Okay, wie van jullie wil wat 'first-hand' info over Dark Age of Camelot? Ik doe mee aan de beta test en het spel nadert een final release. Vandaag (of gisteren, iig recentelijk) is de NDA opgeheven en mag er vrij gepraat worden door beta testers. Ik weet niet of hier nog andere beta testers van DAoC aanwezig zijn.

DAoC is een MMORPG, speelt zich af na de dood van koning Arthur. Voor meer details zie ook http://www.mythicentertainment.com.

Mochten er dus vragen zijn, stel ze..

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
Me lvl 13 Hero :)
Spel ruled zwaar

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Op woensdag 12 september 2001 20:55 schreef SCaffa het volgende:
Me lvl 13 Hero :)
Spel ruled zwaar
Kijk aan ;-) Draait lekker he? Kan niet wachten tot de final!

Ben net weer opnieuw begonnen, 2 characters, een fighter en een elementalist (allebei op Albion).

• Koffiezuiper
Spel is iets te verslavend als je het mij vraagt

SKill, magic, class ect ect systems zijn echt perfect :)
En quests zijn lachen :)
Ik zit niet in midgard nu en ook niet in Albion...ben ff de naam vergeten =D Ik heb zelf twee chars een Champion en een Hero.
De champion is pas lvl 7 en was meer om te kijken hoe het spel in elkaar zit. De Hero ben ik dagelijks druk mee bezig en is bijna lvl 14 :) Hero is echt de perfecte tank :D

• Dieter
  • Laatst online: 20-07-2021
wooow naise betatesters :)

Ik wacht al een tijdje op dit spel, alleen spijtig dat je moet gaan betalen ...

* Dieter isn't that rich

• Koffiezuiper
Binnenkort krijgen we bericht wat precies de kosten zijn :) Ik ben benieuwd =D

• Dieter
  • Laatst online: 20-07-2021
SCaffa, enig idee of ze ook "gratis" shards gaan draaien zoals bij UO ?

• Koffiezuiper
Ik zou het niet weten eigenlijk =|
Ik denk dat het wel mogelijk is aangezien je ip's kan veranderen waarnaar je connect, je hebt ongeveer een soort login scherm eerst en dan een window met servers.

Maar goed ik weet het dus niet zeker :) Ik denk het zelf niet. *hoopt van wel :)*

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Wow dit ziet er best gruwelijk uit! Is dit een soort Diablo2 met meer players en met 3d graphics?

Steam

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Op donderdag 13 september 2001 00:43 schreef JeanLucPicard het volgende:
Wow dit ziet er best gruwelijk uit! Is dit een soort Diablo2 met meer players en met 3d graphics?
Nou, Diablo2 is meer 'arcade action' noem ik het dan maar effe. Ik weet niet of je ooit van EverQuest gehoord hebt, da's ook een MMORPG. In het kort komt het erop neer dat je alleen online kan spelen. De wereld is helemaal 3D (en ik vind het er beter uitzien dan EverQuest, wat ik trouwens ook heel graag speel). Je kan met iedereen om je heen praten, samen met andere quests uitvoeren, dat soort dingen..

Op het moment zijn er dus drie 'realms' waaruit je kan kiezen: Albion (home of Camelot), Midgard en Hibernia.

Elke realm heeft z'n eigen races/classes. Zo vindt je in Midgard het e.e.a. aan Vikingen enzo.

Op http://www.darkageofcamelot.com staan screenshots.

• pica
Op donderdag 13 september 2001 06:50 schreef Sixkiller het volgende:

[..]

Nou, Diablo2 is meer 'arcade action' noem ik het dan maar effe. Ik weet niet of je ooit van EverQuest gehoord hebt, da's ook een MMORPG. In het kort komt het erop neer dat je alleen online kan spelen. De wereld is helemaal 3D (en ik vind het er beter uitzien dan EverQuest, wat ik trouwens ook heel graag speel). Je kan met iedereen om je heen praten, samen met andere quests uitvoeren, dat soort dingen..

Op het moment zijn er dus drie 'realms' waaruit je kan kiezen: Albion (home of Camelot), Midgard en Hibernia.

Elke realm heeft z'n eigen races/classes. Zo vindt je in Midgard het e.e.a. aan Vikingen enzo.

Op http://www.darkageofcamelot.com staan screenshots.
Ja ik heb wel eens gehoord van EQ, ik heb er een keer een poster van geworden op een q3 compo :P , verder nooit gespeeld though (kost geld :( ). Tis eigenlijk een soort mud met een doel ofzo iets dan?

Steam

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Op donderdag 13 september 2001 08:51 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Ja ik heb wel eens gehoord van EQ, ik heb er een keer een poster van geworden op een q3 compo :P , verder nooit gespeeld though (kost geld :( ). Tis eigenlijk een soort mud met een doel ofzo iets dan?
Zo ongeveer, een MUD maar dan volledig in 3D. Pricing details worden nog bekend gemaakt maar gegarandeerd dat netzoals bij EQ, AO etc er een maandelijks bedrag betaald moet gaan worden.

Ik ben zeer te vreden over de performance, DAoC draait bij mij ook goed onder XP, de quests zijn leuk en gevarieerd, genoeg character creation opties, en een leuk 'thema' (Camelot, king Arthur, dat soort dingen). Grafisch ziet het er ERG goed uit. Het enige nadeel met de beta is dat er zo weinig mensen zijn, dus je komt niet echt veel mensen onderweg tegen. Dit zal veranderen zodra het spel echt uit is en meer mensen mee gaan doen.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 16:33
cewl, * actieman heeft net e-mail gekregen dat ik ook mag beta-testen, ben dus aan het downloaden geslagen :)

Hoop vanmiddag wat te gaan spelen 8-)

I’m not like the OTTERS

• actieman
hmm wel jammer dat ik nog geen how.to's of guides heb gevonden :(

plus hij crasht iedere keer winXP bij het afsluiten :(

Verder is het wel heel cewl om te spelen :)

I’m not like the OTTERS

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Op maandag 17 september 2001 18:20 schreef actieman het volgende:
hmm wel jammer dat ik nog geen how.to's of guides heb gevonden :(

plus hij crasht iedere keer winXP bij het afsluiten :(

Verder is het wel heel cewl om te spelen :)
Tsja, de manual moet voldoende zijn. Verder een meute standaard MMORPG guides enzo die misschien handig zijn.

Bij mij draait DAoC overigens perfect onder XP, de final release.

• pica
Hmmm.. loopt het ook op demos 1 modems? (lees casema modems :r )

Steam

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 00:04 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hmmm.. loopt het ook op demos 1 modems? (lees casema modems :r )
Het loopt gewoon over je internet verbinding, wat er tussen zit boeit niet. Spel maakt gewoon gebruik van een TCP/IP verbinding met een van de servers van Mythic Entertainment.

• actieman
ach ja misschien ligt het gewoon aan mn geluidskaart drivers (terratec)

Verder vind ik het spel vrij gladjes lopen (geen enorme lagg zoals in lineage), tis alleen ff opletten met afsluiten...

* actieman is lvl 3 mage :D (in avalon) en heet in het spel ook gewoon Actieman

I’m not like the OTTERS

• pica
Op dinsdag 18 september 2001 07:35 schreef Sixkiller het volgende:

[..]

Het loopt gewoon over je internet verbinding, wat er tussen zit boeit niet. Spel maakt gewoon gebruik van een TCP/IP verbinding met een van de servers van Mythic Entertainment.
Ja hehe :) dat begrijp ik :) maar die demos 1 modems zijn zo onsterfelijk SLECHT. Onder cs een ping van 400 als het meezit, en als het tegen zit 3000 enzo.

Steam

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 13:44 schreef actieman het volgende:
ach ja misschien ligt het gewoon aan mn geluidskaart drivers (terratec)

Verder vind ik het spel vrij gladjes lopen (geen enorme lagg zoals in lineage), tis alleen ff opletten met afsluiten...

* actieman is lvl 3 mage :D (in avalon) en heet in het spel ook gewoon Actieman
Heb net een level 2 Mentalist inelkaar geknutseld op Hibernia. Loopt ook aardig ;)

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 13:46 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Ja hehe :) dat begrijp ik :) maar die demos 1 modems zijn zo onsterfelijk SLECHT. Onder cs een ping van 400 als het meezit, en als het tegen zit 3000 enzo.
Tsja, lag merk je wel, zoals bij elk online spel. Ik vermoed dat het niet zo'n probleem zal zijn.

• actieman
toch had iets van een guide wel leuk geweest, kun je beetje kijken waar je als low lvl Newbee beetje heen kunt gaan en welke monsters je aan kunt vallen....

Binnen lineage waren er wel tig sites met monster-guides enzo.

* actieman is ook wel benieuwd wat ie met die slangenkoppen en dierenhuiden kan doen.
Ik weet wel dat je ze kunt verkopen, maar kan ik er niet een leuk harnasje of schild van (laten) maken?

I’m not like the OTTERS

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 20:21 schreef actieman het volgende:
toch had iets van een guide wel leuk geweest, kun je beetje kijken waar je als low lvl Newbee beetje heen kunt gaan en welke monsters je aan kunt vallen....

Binnen lineage waren er wel tig sites met monster-guides enzo.

* actieman is ook wel benieuwd wat ie met die slangenkoppen en dierenhuiden kan doen.
Ik weet wel dat je ze kunt verkopen, maar kan ik er niet een leuk harnasje of schild van (laten) maken?
Er zijn verschillende fansites, wellicht dat je daar het e.e.a. kan vinden aan guides e.d.

• actieman
ja ik ben al bezig te zoeken, maar de meeste sites kopiëren alleen de offiële FAQ + wat screenshots :(

Hoe heten jullie trouwens ingame?

I’m not like the OTTERS

• Koffiezuiper
Mijn lvl 14 Hero heet Lecifu Cafain (kon niks beters verzinnen :) ) en die zit dus in Hibernia

En gister heb ik een pff nieuwe char gemaakt een Rogue in Midgard weet alleen niet welke Race :)

Helaas begin ik toch enige verveling te krijgen in dit spel...mijn lvl 14 Hero heb ik al 4 dagen niet aangeraakt omdat het gewoon vrij saai kan zijn.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
kan iemand wat tips en tricks vertellen over de besturing enzo, vind het een zware klote besturing standaart, dat je niet met de muis kan sturen suckz tenzij die instellinge wel bestaat maar ik neit vind :)

enne, hoe kom je een beetje hoger, wat moet je doen? gewoon de eerste beste dude die ik tegen kom tegen de grond meppen :)?

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:10
iedereen kon toch betatester worden, ik heb hem gewoon bij garnaal gedownt :?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op maandag 14 januari 2002 19:56 schreef DarkShadow het volgende:
iedereen kon toch betatester worden, ik heb hem gewoon bij garnaal gedownt :?
Op dit moment is het een open Beta, het was een gesloten betatopic stamt uit september vorig jaar ;)

• Mister_X
het is nu dus een open beta test, en ben net begonnen met spelen, probeer wat magic te oefenen, maar behalve dat me pc net crashde ingame gaat het al goed :) gaaf spel man!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op maandag 14 januari 2002 20:11 schreef Mister_X het volgende:
het is nu dus een open beta test, en ben net begonnen met spelen, probeer wat magic te oefenen, maar behalve dat me pc net crashde ingame gaat het al goed :) gaaf spel man!
vraagje, ik heb het orginele spel al bij Dynabyte gezien, hoe kan er dan ook nog een beta van zijnen wanneer sluit de open beta

Verwijderd

ik dacht dat het de 25e sloot, weet ik niet helemaal zeker.
Het is echt een strak spel; ik heb een lvl 7 Armsman in Albion; Cryos, en een lvl5 Warden in Hibernia; Lewendard.

Het is jammer dat je er voor moet betalen dus ik hoop nog op die gratis shards.
Ik vind dat het WEL vol zit; altijd als ik tegen het eind van de middag ga spelen kom ik er niet meer in |:(

• Mister_X
je kan hem gratis spelen trouwens hoor!
volgens mij is het verschil tussen de beta en de full versie (betalende versie) is dat als je de beta versie hebt kan je niet meer op 1 van de 3 servers als er 2000 man op zit, terwijl er ook af en toe 2006 opzitten terwijl jij dat niet kan.

• actieman
Op maandag 14 januari 2002 21:08 schreef Mister_X het volgende:
je kan hem gratis spelen trouwens hoor!
volgens mij is het verschil tussen de beta en de full versie (betalende versie) is dat als je de beta versie hebt kan je niet meer op 1 van de 3 servers als er 2000 man op zit, terwijl er ook af en toe 2006 opzitten terwijl jij dat niet kan.
de beta stopt gewoon hoor na 25 januari/begin feb. wees maar niet bang, mythic denkt wel om z'n centjes ;)

cewl dat ie ook bij dynabyte te koop is, dan kan ik em mooi in NL kopen en niet via amazon.

hmmz €50 is wel stukkie duurder dan 18 pond :(

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Jaja zeker, ik heb um gewoon gekocht bij dynabyte niks beta testen gewoon lekker op de amerikaanse servers spelen

Dit spel ruleerd echt zwaar

Darkenrahl lvl 22 ranger in hibernia op de iseult server

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Als ik dit allemaal lees klinkt het veelbelovend :)

ben al een tijdje opzoek naar zo'n spel :)

Edit: kun je ook ergens een demo downloaden???

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Verwijderd

ja dit is idd een zeer vet spel ...heb al veel ventjes, maar ben nu bezig met een Theurgist lvl 5 ( nog maar ) op de avalon server geloof ( die duitse ) ...flowergarden is de naam :) ..echt een ongelooflijk vet spel en ik denk dat ik het ook wel ga aanschaffen als de beta voorbij is. Dat de servers zo vol zitten komt voornamelijk omdat het nu nog gratis is EN omdat alle 3 de kingdoms op elke server te kiezen zijn, dat wordt later anders. 1 kingdom per server.

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 20:19 schreef Rain het volgende:
ja dit is idd een zeer vet spel ...heb al veel ventjes, maar ben nu bezig met een Theurgist lvl 5 ( nog maar ) op de avalon server geloof ( die duitse ) ...flowergarden is de naam :) ..echt een ongelooflijk vet spel en ik denk dat ik het ook wel ga aanschaffen als de beta voorbij is. Dat de servers zo vol zitten komt voornamelijk omdat het nu nog gratis is EN omdat alle 3 de kingdoms op elke server te kiezen zijn, dat wordt later anders. 1 kingdom per server.
maar hoe kun je dan RvR doen als je niet op dezelfde server zit? :?
Je moet toch naar het andere realm kunnen om daar tegen te strijden; dat was juist de eigenschap van het spel!!!

• actieman
Op woensdag 16 januari 2002 20:42 schreef DjeV het volgende:

[..]

maar hoe kun je dan RvR doen als je niet op dezelfde server zit? :?
Je moet toch naar het andere realm kunnen om daar tegen te strijden; dat was juist de eigenschap van het spel!!!
server indeling is alleen per TAAL, niet per realm. op excalibur (de engelstalige server) kun je dus als engelse hibernia tegen de engelse albion en de engelse midgard spelen.

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 21:55 schreef actieman het volgende:

[..]

server indeling is alleen per TAAL, niet per realm. op excalibur (de engelstalige server) kun je dus als engelse hibernia tegen de engelse albion en de engelse midgard spelen.
dat weet ik wel, maar ik reageerde op de post boven mij; die zei dat het realm per server was |:(
Ik probeerde het tegendeel te bewijzen...

Verwijderd

Ik speel ut ook, tis supercool, maar ben nu nog ff aan het experimenteren welke classes het leukste zijn, die ga ik dan in de final spelen.

Verwijderd

:r :r :r :r :r
heb het spel tijdje gespeeld tot lvl 40 en toen pvp, en dat is zelfs saai.

Het is leuk tot lvl 15-16 daarna wordt het tering werk om lvl up te krijgen. En je moet overal ook zo'n tering end lopen.

Jammer dat ik er zoveel geld aan heb uitgegeven.
Als iemand het nog van me wil kopen moet je me mailen >:)

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:26
Uhh...heb net de beta test gedownload...
maare ik moet een key code invullen voordat ik kan spelen
weet iemand wat ik moet doen ??

• Danfoss
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Op donderdag 17 januari 2002 16:27 schreef II_BurN_II het volgende:
Uhh...heb net de beta test gedownload...
maare ik moet een key code invullen voordat ik kan spelen
weet iemand wat ik moet doen ??
op enter rammen

Sys Specs

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 10:54

Wiebbe

<none />

Op donderdag 17 januari 2002 17:09 schreef Danfoss het volgende:

[..]

op enter rammen
hj bedoelt, je hoeft niks in te voeren :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• II_BurN_II
Heheh bedankt

Gedaan...,
maare...nou moet ik een nieuwe account aanmaken en dan MOET ik er 1 invullen ...
Supplied registration key is not in proper format zegtie dan :?

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 14:52 schreef DjeV het volgende:

[..]

dat weet ik wel, maar ik reageerde op de post boven mij; die zei dat het realm per server was |:(
Ik probeerde het tegendeel te bewijzen...
dat is idd nu ja ..nu zijn alle 3 de realms op 1 server , na de release wordt het 1 realm 1 server. ik ben niet een van de sysops daaro dus weet niet hoe ze dat gaan doen :)
maar dit is wat ik had gelezen. misschien ook wel verkeerd gelezen ..ik zal eens zoeken of ik dat stukje nog kan vinden hierover

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 17:48 schreef II_BurN_II het volgende:
Heheh bedankt

Gedaan...,
maare...nou moet ik een nieuwe account aanmaken en dan MOET ik er 1 invullen ...
Supplied registration key is not in proper format zegtie dan :?
ff naar http://www.camelot-europe.com gaan en daar een beta test account aanvragen

Verwijderd

Kost dat nou nog?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Je kan heus wel 3 realms op 1 server spelen... alleen je mag maar 1 kiezen per server ivm anderen.. dus je kan heus wel albion of midgard of hibernia op 1 server spelen.. alleen hebbie 1 char op die server en je wilt bijv. een andere realm doen dan moet je een andere server nemen (weet niet of het vast staat). Verder komen er NOOIT demo's van MMORPG's alleen beta's en full versions. De game zelf kost nu in bestelling 70,- (das met kaarten erbij en 1 maand gratis). Verder zijn de kosten wel te vinden op de site. Ik meende 50 Euro voor 6 maanden en 30 Euro voor 3 en dan hebbie ook nog 1 maand...

Ik ben helemaal weg van het spel en ga de Europese versie zeker weten kopen.

Ik ben btw Dralewin Lightbringer op Albion en Khalen op Midgard. Heb op albion een guild gestart (Defectu Virium) en ik ben alweer lvl 18 :) (Breton Cleric)
Ik heb me toch legio mensen gerevived :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 13:22 schreef aXe het volgende:
Je kan heus wel 3 realms op 1 server spelen... alleen je mag maar 1 kiezen per server ivm anderen.. dus je kan heus wel albion of midgard of hibernia op 1 server spelen.. alleen hebbie 1 char op die server en je wilt bijv. een andere realm doen dan moet je een andere server nemen (weet niet of het vast staat). Verder komen er NOOIT demo's van MMORPG's alleen beta's en full versions. De game zelf kost nu in bestelling 70,- (das met kaarten erbij en 1 maand gratis). Verder zijn de kosten wel te vinden op de site. Ik meende 50 Euro voor 6 maanden en 30 Euro voor 3 en dan hebbie ook nog 1 maand...

Ik ben helemaal weg van het spel en ga de Europese versie zeker weten kopen.

Ik ben btw Dralewin Lightbringer op Albion en Khalen op Midgard. Heb op albion een guild gestart (Defectu Virium) en ik ben alweer lvl 18 :) (Breton Cleric)
Ik heb me toch legio mensen gerevived :)
dat lucht me dan weer op :)
krijg je ook xp voor het resurrecten van popjes ?
zal wel niet

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 22:13

Bloodclot

Jawier!

Hmm ze hebben nu die sever ge-update.
Camelot wordt dus geupdate, maar geeft een foutmelding bij 207% :? ik wil dit spelen! wie heeft deze foutmelding nog meer? ik draai winXP. vanmorgen ging alles nog goed.

Als ze die downtimes en die forum downtimes wat beter kunnen handteren zou ik het misschien kopen.

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 17:02 schreef Bloodclot het volgende:
Hmm ze hebben nu die sever ge-update.
Camelot wordt dus geupdate, maar geeft een foutmelding bij 207% :? ik wil dit spelen! wie heeft deze foutmelding nog meer? ik draai winXP. vanmorgen ging alles nog goed.

Als ze die downtimes en die forum downtimes wat beter kunnen handteren zou ik het misschien kopen.
ik, ik draai ook winXP.
ik heb ht spel eergister nog gespeeld dus het kan niet aan het spel dat ik gedownd heb liggen.
207% :? ik snap er ook geen bal van...

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ik heb vorige de nieuwste drivers geinstalleerd. toen helemaal geen problemen meer. maar door die nieuwe updates :r

ze doen dat toch wel goed. mensen boosmaken :(

• II_BurN_II
Op vrijdag 18 januari 2002 09:58 schreef Rain het volgende:

[..]

ff naar http://www.camelot-europe.com gaan en daar een beta test account aanvragen
Die site is een beetje dood :(
op de inschrijf-pagina staan voor de vakjes waar je moet invullen niks... :?

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 17:15 schreef II_BurN_II het volgende:

[..]

Die site is een beetje dood :(
op de inschrijf-pagina staan voor de vakjes waar je moet invullen niks... :?
dan zullen ze waarschijlijk geen betatesters meer aannemen... |:(

• actieman
damn ik kan ook niet spelen :'(

ook die 207% error :(

DAoC + xp draait zowieso niet zo lekker |:(

I’m not like the OTTERS

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Op vrijdag 18 januari 2002 17:24 schreef actieman het volgende:
damn ik kan ook niet spelen :'(

ook die 207% error :(

DAoC + xp draait zowieso niet zo lekker |:(
nergens last van. gewoon de nieuwste drivers.. bij mij werkt(e) het perfect.

maar zonder XP ook die 207% shit?

• II_BurN_II
Op vrijdag 18 januari 2002 17:22 schreef DjeV het volgende:

[..]

dan zullen ze waarschijlijk geen betatesters meer aannemen... |:(
En dan zeggen ze zeker op de nieuwspagina dat ze een nieuw inschrijf formulier hebben |:(

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 17:28 schreef II_BurN_II het volgende:

[..]

En dan zeggen ze zeker op de nieuwspagina dat ze een nieuw inschrijf formulier hebben |:(
hij is idd nieuw :P maar of die vernieuwing nou zo goed werkt?

edit:
heeft iemand met de volledige versie hier last van ?

• II_BurN_II
Op vrijdag 18 januari 2002 17:31 schreef DjeV het volgende:

[..]

hij is idd nieuw :P maar of die vernieuwing nou zo goed werkt?

edit:
heeft iemand met de volledige versie hier last van ?
heheh zo te zien niet... |:(

enne...nou die forum doet t ook voor geen meter! |:(

• actieman
Op vrijdag 18 januari 2002 17:28 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

nergens last van. gewoon de nieuwste drivers.. bij mij werkt(e) het perfect.

maar zonder XP ook die 207% shit?
win2k op laptop: same problem :(

I’m not like the OTTERS

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

als de servers down zijn of niemand kan het spelen ivm bugs. is de forum ook altijd gesloten zodat de communitie niet door kan gaan als de servers down zijn. je kunt dus niet gaan afspreken of posten net als op got onder het wachten.

Waarom ze dat doen weet ik niet, is niet echt slim van hun.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

voor degene die wel een beetje duits kan verstaan/lezen.

http://www.thors-zorn.de/update.zip

extract naar de camelot dir.
alles gaat wel in het duits maar ingame gewoon engels toch? :)

• II_BurN_II
:'( :'( :'(
ik wil spielen :(

weet er iemand wanneer ze weer online gaan?

• aXe

aXe

[#]aXe

Wanneer de servers weer online gaan ;)
Kan binnen een paar uur zijn... ik denk dat eerst iedereen die patch binnen moet hebben... ik heb btw wel engelse link

http://www.camelot-europe.com/download/fix.zip

Die moet je downen en extracten in je camelot dir. Nu is het alleen nog maar wachten totdat de servers weer aan worden gezet..

En of je XP krijgt voor resurrecten weet ik niet.. Ik zal er nog eens op letten.. maar denk het niet. Waarom eigenlijk? voor andere skills krijg je ook geen xp...

Enneuh excuse me maar die gasten doen goed hun best. Heb nog nooit zulke goede support gezien van anderen. Dat ie nu down is is ook gemeld op de server.. dus kom niet met het verhaal dat het onverwachts was. Ze hebben zelfs nog een ETA gegeven van hoe lang het kon duren. Er is nu enkel een probleempje met de update van DAoC Beta... Ze zijn ook nog maar net overgegaan op een 1 Gigabit connectie (die eerder problemen gaf) ze hebben zelfs 3 nieuwe servers er bij gedaan omdat ze zagen dat er meer gamers wilden gamen. En de beta is zelfs open, dat heb ik ook nog nergens gezien met zo'n goede MMORPG...

• actieman
thx for engelse zip beter :)

I’m not like the OTTERS

• aXe

aXe

[#]aXe

NP :)

Verwijderd

dit spel is best verslavend :)

• aXe

aXe

[#]aXe

Indeed :) ik heb het nu al 2 weken achterelkaar gespeeld en geen enkel ander spel kwam er tussen. Het was op staan -> eten -> DAoC -> eten -> DAoC -> eten -> DAoC -> slapen etc. :)
Ik ga hem ook kopen zeker weten!!

Verwijderd

ik ga meestal om 8 uur sávonds beginne met playe en als ik dan stop is het meestal 7 uur sóchtend :)

• II_BurN_II
ik hoop dat ze die site gauw fixen

ik wil ook spelen :'(

• aXe

aXe

[#]aXe

Site was al gefixed nu grotendeels... (is = was, gaat niet echt goed vandaag... nouja...)

Verwijderd

Ok ik had dus eerst ook problemen,
Ik heb gewoon weer een keer die Camelot.zip uitgepakt, die fix.zip gedownload en geupdate, en klaar alles werkt weer!! :D

Verwijderd

bij mij niet, ik heb die update binnen maar als je dan de lijst met servers ziet loopt het programma vast (reageert niet) :( :( :( :(

Verwijderd

Daar stond dit over op het forum van DAOC:

2 : Server select screen problem
If your server select screen is freezing, forcing you to kill it manually, do the following :
- Find the directory you installed DAoc in. Usually c:\camelot or c:\mythic\camelot.
- Find the file named User.dat (or just user if you don't have extensions showing).
- Delete user.dat file
- Relaunch daoc.

• II_BurN_II
kan nog steeds niet inschrijven :(

hm...is er geen andere site waar ik me kan inschrijven...?

Verwijderd

Je kunt je denk ik ook wel via het duitse formulier inschrijven:

http://www.daoc-europe.com/de/inscription/inscription_beta.php

• II_BurN_II
Danke Schön !!!

je hebt mijn leven gered
Mijn Held!! :D

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 11:19 schreef Boris_the_Blade het volgende:
Daar stond dit over op het forum van DAOC:

2 : Server select screen problem
If your server select screen is freezing, forcing you to kill it manually, do the following :
- Find the directory you installed DAoc in. Usually c:\camelot or c:\mythic\camelot.
- Find the file named User.dat (or just user if you don't have extensions showing).
- Delete user.dat file
- Relaunch daoc.
dank je, ik heb het nog niet geprobeerd want het lukte ook door quick launch (ofzoiets, iig dat je meteen je char al hebt geselecteerd) te doen.

• II_BurN_II
Oh sh!t,
ik heb me eindelijk aangemeld

maar nu als ik m opstart laadt hij tot 207% en dan geeft hij een fout aan !

iemand anders op dit forum had ook t zelfde probleem...
eergisteren deedt ie het nog goed!

:(

Al die moeite om te spelen!!!

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 16:01 schreef II_BurN_II het volgende:
Oh sh!t,
ik heb me eindelijk aangemeld

maar nu als ik m opstart laadt hij tot 207% en dan geeft hij een fout aan !

iemand anders op dit forum had ook t zelfde probleem...
eergisteren deedt ie het nog goed!

:(

Al die moeite om te spelen!!!
check een paar posts boven je voor de oplossing.
www.camelot-europe.com/download/fix.zip

• aXe

aXe

[#]aXe

Sommige mensen moet je echt schoppen ;)

Maar goed gisteren ff geRvRed (voor de n00bs Realm vs. Realm) Ik heb een party er heen geleid, door de woeste vlaktes die er zich daar bevinden. Gigantische Reuzen en Zwijnen (ja die wil ik nog een keer in me collectie, damn wat was die groot). Uiteindelijk kwamen we bij een stuk weg terecht en ik zag al een paar graven.. Hmmm dacht ik dit kon het wel eens zijn. Ik loop dus door met me kameraden (omdenkend nog steeds voor de frontier beesten (die zijn echt gigantisch sterk, sommige zelfs lvl 40 en hoger) En toen zagen we ze. De Hibernians. Ze stonden mooi te campen bij het verlaten aquaduct... De spanningen liepen nogal op en we zagen dat we flink in de minderheid waren.. Toen we opeens zagen dat ze ons wilden omsingelen hebben we gerent, een stuk terug en geregrouped. Daar kwamen ze aan, grote woeste Firbolgs, Elves en Trikeens(geloof ik). sommige van ons werden massaal door wel 10 Hibernians in elkaar gerost (ja we waren dik in de minderheid en de lvl waren ook niet hoog). Toen ik zag dat me party dood was dacht ik nog maar aan 1 ding: RENNEUH!!
Dit was slechts voor korte duur met me lvl 19 Clericje.. 1 grote bol met kracht verlaagde me hitpoints to 1/8 in 1x en da ren je niet meer zo snel en was de 1e klap snel gemaakt door een Firbolg :'(
Volgende keer komen we met 100 man sterk en gecoordineerder want er kwamen montjesmaat groepjes dus dat kan nooit winnen dan.

Geweldig spel blijf ik het vinden :) Maar ik vind dat de Albioners een power race missen. De Hibernians hebben de Firbolg met hoge power en de Midgards de Trolls. Hopelijk komt er iets verandering in... Mijn vriend die ook meespeeld werd nogal verrast toen ie het land doorkruisde.. Hij sprong opeens midden in een kuil met daarin een gigantische worm en die worm had het niet zo met indringers, hij was in 1 klap dood :(

Nu alleen nog een siege zien (met catapults en stootrammen). Ben benieuwd hoe ze die dingen meeslepen over het ruige terrein..

Verwijderd

LMAO!!
En maar zegguh dat Hibernia zwakste schakel is he!! ;)
Kom maar op, We'll keep kicking yo ass!! >:)

• aXe

aXe

[#]aXe

Nou wat moeilijk 30 tegen 1 owowowo ik ben bang. Mag ik er wel op wijzen dat de Albionners geen power race hebben. Onze krijgers kunnen dus het alleen winnen in meerderheid...

Verwijderd

vooral ja 30 tegen 1 Ja!!!
En wat denk je van die Armsmen dan he?
...sigh... |:(

Verwijderd

ach ja
welke server btw? ook de beta test?
ik wil wel eens een RvR zien
ook al ben ik slechts een simpel paladijntje :)

Verwijderd

ja, dat zou ik ook nog wel eens een keer willen meemaken tot die Beta stopt. een lekker een potje RvRen; ik weet dat ik nog niks kan uitmaken als lvl9 armsmannetje maar dat maakt nie uit (ik loop wel achter de sterke aan >:) )

Verwijderd

wanneer is de beta eigenlijk afgelopen??

Verwijderd

volgens mij februari.
dan begint de verkoop van het spel

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Ik dacht iets van 25 januari.

Verwijderd

Franse servers zijn vandaag "online" gegaan, dus franse beta servers zijn gestopt.
Engelse and Duitse servers blijven tot 1 Feb.

GreetZ, Rangerz Hibernia 4 LiFe

• Crysania
  • Laatst online: 09:44
moet je bij dit spel ook per maand betalen en hoe veel dan

• actieman
tijdje terug ook eerste RvR gedaan als hiberians tegen midgard.
We gingen met iets van 50 mensen heen (meesten waren nog iets van lvl 10 - 15) eerste aggro monster wat we tegenkwamen sloeg meteen de helft van onze groep in een |:(

later kwamen we ook nog deze gast tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.wynbar.nl/daddy.jpg

gelukkig was ie niet aggro :D

naja het komt er op neer dat velen van ons nooit een viking gezien hebben, behalve 1 viking guard die meteen 460 dmg doet (erg pijnlijk met maar 250hp :( en een zooi kleine draakjes.

I’m not like the OTTERS

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

jammer dat hij WEER down is.
lekker irritant.
mijn broer komt vandaag langs om camelot te spelen, ligt de server weer plat.

vrijdag hetzelfde,mijn broer komt langs om met zijn 2en camelot te spelen.gevolg alles servers plat + een update bug.

jammer van zo'n mooi spel dat het ongeveer 3 keer in de week een paar uur plat ligt :(

• actieman
Op maandag 21 januari 2002 16:11 schreef Bloodclot het volgende:
jammer dat hij WEER down is.
lekker irritant.
mijn broer komt vandaag langs om camelot te spelen, ligt de server weer plat.

vrijdag hetzelfde,mijn broer komt langs om met zijn 2en camelot te spelen.gevolg alles servers plat + een update bug.

jammer van zo'n mooi spel dat het ongeveer 3 keer in de week een paar uur plat ligt :(
ja vervelend is het wel :(

hoop dat het een aanloop probleem is, want ik heb het spel ondertussen wel al besteld...

I’m not like the OTTERS

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Server nu weer plat zonder een bericht.
Nu wil ik weer connecten, staat er. Account allready logged in. Anders kreeg ik altijd: account is beeing logged out.

Hij wordt nu dus niet uitgelogged, en blijft ingelogged.
Hopelijk kan ik strax weer spelen, :(

ohja vergeten: als de servers plat zijn zijn de boards van camelot ook plat. zo kun je niet even rond vragen of andere mensen ook het probleem hebben of als er een announcement is van de makers. :(

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:14

Mystic_X

What does this button do

Ach ja de server in america lopen ook super ik denk dat ze in europa ook wel soepel ga lopen , maar voor de zekerheid schrijf ik me maar in voor 1 maand (na de gratis 1ste maand)
Prijzen staan er ook al.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Misschien een n00b vraag, maar eh.. Wat is de server waar je kan downen??? :(

Ik heb een betatest blabla aangevraagd en een pass gekregen, maar waar kan ik dat spel nou downen..??!?!

Help.. :P

Laat maar.. Is open test, blablabla.. Neem nog een biertje.. |:(

Maar na nog een biertje kon ik nog steeds de beta niet vinden.. :?

Verwijderd

ik word er om de zoveel tijd uitge"kicked" vanwege een connection error, en dat ligt nie aan mijn connectie want het begon te gebeuren toen ik die update gedowned had en daarvoor deed ie het nog perfect!

Verwijderd

schep niet zo op over dat beta gedoe... het was open beta dus... :Z
Pagina: 1 2 Laatste