Goedemiddag,
Afgelopen winter leek het alsof er via de afzuigkap in de open keuken wind en kou naar binnen kwam. Ik denk dat er geen terugslagklep in zit maar dat weet ik niet zeker.
Ik weet niet welk type afzuigkap van Novy dit is. Misschien Novy 820?
Ik weet niet wat ik los moet maken in de afzuiger om te checken of er een terugslagklep in zit.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik heb een paar foto's gemaakt die kunnen helpen.
Ook een foto van het ventiel buiten.
De zijkant van de afzuiger zit aan de buitenmuur.
Ik had een ander ventiel voor op de buitenmuur gekocht, hier zit een terugslagklep in. Maar voordat we deze willen gebruiken is het denk ik handig om te weten of er überhaupt een klep bij de afzuiger zit en of die makkelijk te bestellen en plaatsen is.
(Dat ventiel voor buiten is 52 euro, nogal prijzig (en misschien niet eens in de goede maat 125mm))
Dank alvast voor het meedenken.
Groeten Jes
:strip_exif()/f/image/sE1W7Rj9RTTX2RbfA8K0SUqw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dEtKBNM9xHkeOZKwq5ULKu0l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0ZjIjJQ0HNZtc4brcdtXc3Fy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9yv1TZyuUZcMNjocJ1rHxXbJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Afgelopen winter leek het alsof er via de afzuigkap in de open keuken wind en kou naar binnen kwam. Ik denk dat er geen terugslagklep in zit maar dat weet ik niet zeker.
Ik weet niet welk type afzuigkap van Novy dit is. Misschien Novy 820?
Ik weet niet wat ik los moet maken in de afzuiger om te checken of er een terugslagklep in zit.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik heb een paar foto's gemaakt die kunnen helpen.
Ook een foto van het ventiel buiten.
De zijkant van de afzuiger zit aan de buitenmuur.
Ik had een ander ventiel voor op de buitenmuur gekocht, hier zit een terugslagklep in. Maar voordat we deze willen gebruiken is het denk ik handig om te weten of er überhaupt een klep bij de afzuiger zit en of die makkelijk te bestellen en plaatsen is.
(Dat ventiel voor buiten is 52 euro, nogal prijzig (en misschien niet eens in de goede maat 125mm))
Dank alvast voor het meedenken.
Groeten Jes
:strip_exif()/f/image/sE1W7Rj9RTTX2RbfA8K0SUqw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dEtKBNM9xHkeOZKwq5ULKu0l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0ZjIjJQ0HNZtc4brcdtXc3Fy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9yv1TZyuUZcMNjocJ1rHxXbJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RIEV8WEAyy5RKSUbYLdgdLnv.jpg?f=fotoalbum_large)