Iemand al ervaring met www.blauweaccu.nl ?
Vraag
Alle reacties
Er heeft vast wel iemand ervaring met ze als je op hun website kijkt zie je zelfs vermeldingen in de media.
Wat wil je weten, wat voor onderzoek heb je zelf al gedaan, etc?
Lijkt een COP1 verwarmingselement te bevatten. Dat lijkt me echt een kansloze investering. Dan kun je beter een warmtepompboiler nemen en die slim aansturen.
Wat wil je weten, wat voor onderzoek heb je zelf al gedaan, etc?
Lijkt een COP1 verwarmingselement te bevatten. Dat lijkt me echt een kansloze investering. Dan kun je beter een warmtepompboiler nemen en die slim aansturen.
[ Voor 10% gewijzigd door Homer-Simpson op 05-10-2024 12:53 ]
foutje
[ Voor 98% gewijzigd door Homer-Simpson op 05-10-2024 12:52 ]
Voordeel is dat hij exact de teruglevercapaciteit in de boiler stopt.
En stopt als er niet meer wordt teruggeleverd.
Dus geen terugleverboete meer.
En stopt als er niet meer wordt teruggeleverd.
Dus geen terugleverboete meer.
Je moet veel boete ontwijken wil je de aanschafprijs besparen. En qua efficiëntie is het ding echt om te huilen. Hele slechte investering dus.
Altijd beter dan je omvormer uitschakelen bij terugleveren overdag.
Dat is gratis. Jouw voorstel kost €3000.hktz schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:03:
Altijd beter dan je omvormer uitschakelen bij terugleveren overdag.
Is het jouw product? Tip: kom hem niet verkopen op een forum waar mensen zich wel hebben verdiept in warmtepompen.
Heb de brochure bekeken en hij schakelt pas in vanaf 300W en in stappen van 300W. Dat is echt niet best. Dan heb je alsnog te maken met de terugleverboete en moet je alsnog je omvormer gaan terugregelen.
[ Voor 23% gewijzigd door Homer-Simpson op 05-10-2024 13:07 ]
Het lijkt wel de oplossing voor je vraag in je eerdere topic Home Wizard op elektrische boiler
Echter is ie wel erg duur als je prijs van @Homer-Simpson klopt.
Op zich zou ik je wel zoiets kunnen gebruiken in een situatie zonder panelen maar wel met dynamische stroom.
Echter is ie wel erg duur als je prijs van @Homer-Simpson klopt.
Op zich zou ik je wel zoiets kunnen gebruiken in een situatie zonder panelen maar wel met dynamische stroom.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Helaas denkt @Homer-Simpson er zelf veel verstand van te hebben en daardoor meteen denkt dat anderen dat niet hebben.
Ik ben zelf installateur en heb deze boiler op de vakbeurs zien staan. Ik kan hem zelf installeren. Hoe komt hij op € 3.000,00 op de site staan bruto verkoopprijzen. Installateurs inkoopprijzen zijn lager. Nogmaals hij denkt dat alleen hij zelf de beste is. Kuch kuch.
Ik ben zelf installateur en heb deze boiler op de vakbeurs zien staan. Ik kan hem zelf installeren. Hoe komt hij op € 3.000,00 op de site staan bruto verkoopprijzen. Installateurs inkoopprijzen zijn lager. Nogmaals hij denkt dat alleen hij zelf de beste is. Kuch kuch.
En daarmee krijgt dit magere topic een nogal vervelende bijsmaak.
Dus, kuch kuch op slot.
Dus, kuch kuch op slot.
Wise enough to play the fool
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.