Toon posts:

gebruikers terrayon, waar slaat dit ffs op???

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik start hier net doodleuk mn computer, icq begint al te flippen dat ik geen internet heb....dus ik voelde de bui al hangen. Dus ik start even IE op. Wat krijg ik: of ik even de gegevens van het modem e.d. in wil voeren en mijn postcode. Geen enkele andere site was te bereiken, alleen dit ding, dus tjah dan mot je wel. Maar wat is hiervan ffs het nut?? Hebben ze het modem aan het mac-adres van je netwerkkaart gebonden ofzow?

volgens mij is dit weer een k*tstreek van chello :?

Verwijderd

In windows 98 met winipcfg je ip vrijgeven en opnieuw opstarten, heb je dat al geprobeerd

Verwijderd

Topicstarter
<blockquote>
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Met terugflamen verlaag je je natuurlijk tot hetzelfde niveau,
voor je extreme reacties (ook verderop) krijg je een waarschuwing.</font>
<hr color="FF0000" size="1">
</blockquote>

Maar ip vrijgeven lukt dus nog wel(thx god), waar we hier veel gebruik van maken. Maar is dit een verkapte vorm van gebruikersgegevens updaten ofzow??? of de netwerkinstellingen zien te updaten?`

Verwijderd

<blockquote>
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Voor deze en je andere post krijg je een officiele waarschuwing. Als je wilt weten waarom kun je de algemene FAQ nog eens doorlezen, over Flamez. </font>
<hr color="FF0000" size="1">
</blockquote>

Verwijderd

Hehehehe.. dit ken ik.. Heb ik ook gehad..

link

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Thijn_3d, kan je ook gewoon normaal reageren? Aan mensen en reply's zoals jij ze geeft hebben we niets. Help 'm dan op weg met een link naar een goeie topic en meldt je dit topic in [forum=26] ofzo. neographikal, je had ook je ook beter niet uit de tent kunnen laten lokken, want je antwoordt ook niet echt "netjes" (misschien wel te begrijpen).

Nou allemaal gewoon lief doen, ok?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
neo lievvvvvvvv :P

was niet mn bedoeling daarvoor mijn excuses, maar ik laat me gewoon niet voor dom uitmaken door niemand niet al ist Bush himself :)

excusez moi en mensen toch bedankt voor de links :)

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 19:39 schreef neographikal het volgende:
k doe btw gymnasium dus dat zit wel goed.....
tis meer iets voor w&l, maar opleiding en cijfers zeggen ook niet alles hoor.....
opleiding zegt een beetje over iq,
cijfers helemaal nix, dat zegt wat over hoegoed je je woorden hebt geleerd,
IQ != opleiding
IQ != cijfers

zo.. wouk ff kwijt :)

Verwijderd

Topicstarter
;)

ehhhh t vak economie 2 is anders toch aardig pittig, niet alleen meer qua leren :) alhoewel t nu nog goed te houden is.. maar jah Gym 5 is gewoon lichter dan Gym4(vreemd hae :) , tis niet anders)

Verwijderd

achja

gym5 is lichter dan gym4
dat kan,
een kub veren is toch ook lichter dan een kuub beton???

of haal ik nu dingen door mekaar >:)

Verwijderd

Topicstarter
:+ geloof et wel, maar laten we maar nokken en t topic naar beneden laten zakken dacht ik zow...

bedankt voor de links en de lol nu :)

Verwijderd

Die Terayon zit inderdaad aan je netwerkkaart gekoppeld. Met het macadres dus, had hier hetzelfde geneuzel.

Verwijderd

Topicstarter
nee hoor, gewoon ff ipvrijgeven. T is niet zow dat je maar met 1 netwerkkaart kunt inloggen op het modem. Als je hem vrij hebt gegeven kun je hem gerust overzetten.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De draad is opgeschoond, en gaat op slot.

Als je een modbreak in je post aantreft heb je een waarschuwing aan je broek. Veel plezier er mee, en ik hoop dat jullie iets geleerd hebben voor de volgende keer.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.