Beste tweakers,
Niet dat hij stuk is.. mijn NEFIT Ecomline van 24 jaar oud.. maar het wordt nu wel tijd.
Offerte opgevraagd bij een lokale installateur waar ik goede ervaring mee heb bij de installatie van een airco.
Intergas Xtreme 1550 euro
montage 575
leidingwerk koppelingen expansievat kranen etc 600
rookgasafvoer 250
vuilafscheider 175
tweewegklep 85
totaal 3235 euro ex thermostaat
Warmtegarant. Ketel, montage en leidingwerk expansievat kranen etc 1995
rookgasafvoer 165
vuilafscheider 175
klep 85
totaal 2420 euro ex thermostaat.
De reactie van de lokale installateur.. Warmte garant ramt de ketel tegen de muur zonder waterpas en gebruikt flexleidingen met leerling monteurs en doen drie adressen op een dag en zijn weer weg.
Kortom wat is de ervaring van de medetweakers bij warmtegarant.. Ik vind het toch wel een behoorlijk verschil. Ik gun de local best wel wat maar 815 euro is toch wel erg ruig.
gr Rob
totaal hqproject verwarmingsservice Haarlem
Niet dat hij stuk is.. mijn NEFIT Ecomline van 24 jaar oud.. maar het wordt nu wel tijd.
Offerte opgevraagd bij een lokale installateur waar ik goede ervaring mee heb bij de installatie van een airco.
Intergas Xtreme 1550 euro
montage 575
leidingwerk koppelingen expansievat kranen etc 600
rookgasafvoer 250
vuilafscheider 175
tweewegklep 85
totaal 3235 euro ex thermostaat
Warmtegarant. Ketel, montage en leidingwerk expansievat kranen etc 1995
rookgasafvoer 165
vuilafscheider 175
klep 85
totaal 2420 euro ex thermostaat.
De reactie van de lokale installateur.. Warmte garant ramt de ketel tegen de muur zonder waterpas en gebruikt flexleidingen met leerling monteurs en doen drie adressen op een dag en zijn weer weg.
Kortom wat is de ervaring van de medetweakers bij warmtegarant.. Ik vind het toch wel een behoorlijk verschil. Ik gun de local best wel wat maar 815 euro is toch wel erg ruig.
gr Rob
totaal hqproject verwarmingsservice Haarlem
[ Voor 5% gewijzigd door pa3eke op 27-09-2024 13:47 ]