Ik zie dat de imp/kwh led lampje heel af en toe een tijdje aan blijft 20~60sec?
Dit heb ik over de jaren heen al vaker gezien.
Nu heb ik een paar dagen de homewizard p1 meter, en zag vandaag het toevallig weer gebeuren.
En op het moment dat het lampje rood bleef werdt er in de homewizard "Now" grafiek over de hele periode dat de lamp rood was 0watt aangegeven. Terwij ervoor en er na een constante ~500Watt gebruik was.
Er valt verder niks uit in huis, meerdere PC and 2 TV' + all het overige gebruik blijft gewoon werken.
De volgende keer als ik dit zie gebeuren zal ik proberen snel het huidige verbruik uit te lezen op mijn slimme meter.
Om te zien of die daar ook 0watt aangeeft.
Mijn vraag is, heeft iemand een idee waarom de imp/kwh lampje soms een lange tijd op rood staat?
Ik heb een:
ISKRA
AM550
Made in EU
2018
van Liander.
AM550-ED1.01
Ik kon alleen dit vinden in een online handleiding:
1000 imp/kWh Impulsledlampje: geeft 1.000 impulsen per kWh.
Hoe meer energie u verbruikt of terug levert, des te
sneller knippert de Led.
Dit heb ik over de jaren heen al vaker gezien.
Nu heb ik een paar dagen de homewizard p1 meter, en zag vandaag het toevallig weer gebeuren.
En op het moment dat het lampje rood bleef werdt er in de homewizard "Now" grafiek over de hele periode dat de lamp rood was 0watt aangegeven. Terwij ervoor en er na een constante ~500Watt gebruik was.
Er valt verder niks uit in huis, meerdere PC and 2 TV' + all het overige gebruik blijft gewoon werken.
De volgende keer als ik dit zie gebeuren zal ik proberen snel het huidige verbruik uit te lezen op mijn slimme meter.
Om te zien of die daar ook 0watt aangeeft.
Mijn vraag is, heeft iemand een idee waarom de imp/kwh lampje soms een lange tijd op rood staat?
Ik heb een:
ISKRA
AM550
Made in EU
2018
van Liander.
AM550-ED1.01
Ik kon alleen dit vinden in een online handleiding:
1000 imp/kWh Impulsledlampje: geeft 1.000 impulsen per kWh.
Hoe meer energie u verbruikt of terug levert, des te
sneller knippert de Led.